Håper snart en spire fester seg hos degTR her i dagSå da var det nok kjemisk jeg plukket opp på testene for to dager siden. Gratulerer til alle med positive tester
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper snart en spire fester seg hos degTR her i dagSå da var det nok kjemisk jeg plukket opp på testene for to dager siden. Gratulerer til alle med positive tester
![]()

Kommer helt an på syklusen din, men personlig begynner jeg ca. CD 10Jeg har aldri testet for EL tidligere, når begynner dere å teste?
Jeg ser noe, men jeg stoler ikke på streksynet mitt denne mndKan ane «noe» her.. eller? Tok forøvrig også digital som viste ikke gravid. Begge i går kveld, 11DPO.
Helt negativ i mårrest, men da med vanlig test (ikke tidligtest).
Har egentlig gitt opp flere tester nå.. meeeen![]()

Mensen kom lørdag
Så kjiptMensen kom lørdag![]()
Setter deg på TR, masse lykke til neste PP 
TakkSå kjiptSetter deg på TR, masse lykke til neste PP
![]()
Ok. Bestilte time i dag og skal allerede inn neste uke. Skal notere ned syklus til demFor timen hos gyn betalte jeg rundt 1100kr, medisiner er forskjellig pris på så det er vanskelig å si noe om. Jeg har ikke tatt noen blodprøver. Viktig at du har kontroll over syklusen din når du legger det frem hos gynfor meg så var det ganske tydelig at jeg har for kort lutealfase, så var ingen mer spørsmål heller.