IKM UKE 49 ✨️

Tok en siste test bare for morro skyld da alt har vært absolutt blenda, men nå synes jeg at jeg ser noe :bookworm:

Er der noen andre som ser? Er nok 10 eller 12dpo avhengig av hvilke app, tror helst på 10 dpo da den appen er brukt over mange år.

Samme testen vare jeg som ikke får bra bilder :nailbiting:

Dere med super syn, er jeg gal?
Jeg har dårlig streksyn, men denne streken er tydelig uten å some inn til og med! :happy:

Fin strek det der, ikke vanskelig å se :happy:
Jeg er så utålmodig så jeg har kastet testene etter et par minutter som blenda de siste to dagene... Men denne gangen ble jeg opptatt med å vaske tøy så da fikk den ligge til alarmen gikk og wooops :nailbiting: helte selvfølgelig ut resten med en gang så nå må jeg bare teste en tidlig digital før jeg går til sengs, kan liksom ikke tro den svake streken kan være rett :joyful:

Jeg er så utålmodig så jeg har kastet testene etter et par minutter som blenda de siste to dagene... Men denne gangen ble jeg opptatt med å vaske tøy så da fikk den ligge til alarmen gikk og wooops :nailbiting: helte selvfølgelig ut resten med en gang så nå må jeg bare teste en tidlig digital før jeg går til sengs, kan liksom ikke tro den svake streken kan være rett :joyful:
Det blir spennende å se i morgen, jeg har troen :happy119:happy:

Test er test :rolleyes: var ikke akkurat den testen jeg håpet skulle være positiv.. Får håpe på positiv graviditetstest i morgen

Vedlegg

• IMG_5985.jpeg
    IMG_5985.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 101
Sniker. Fastleger skriver ikke ut resept på dette uten beskjed fra sykehus etc. Men henvisning til gynekolog kan de skrive, går fortere å ta privat om man har mulighet til dette.
Jeg har for kort lutealfase og fikk medisiner for dette, er nå gravid 7+4 :Heartred
Hei. Takk for svar. Hva måtte du betale når du går privat og for medisin? Kanskje jeg skal sjekke mulighetene for dette. Må man feks ta blodprøver først for å sjekke hvilke nivåer du har osv ?

Hei. Takk for svar. Hva måtte du betale når du går privat og for medisin? Kanskje jeg skal sjekke mulighetene for dette. Må man feks ta blodprøver først for å sjekke hvilke nivåer du har osv ?
For timen hos gyn betalte jeg rundt 1100kr, medisiner er forskjellig pris på så det er vanskelig å si noe om. Jeg har ikke tatt noen blodprøver. Viktig at du har kontroll over syklusen din når du legger det frem hos gyn :joyful: for meg så var det ganske tydelig at jeg har for kort lutealfase, så var ingen mer spørsmål heller.

Nå er jeg kjempe forvirret :nailbiting:

Digital i går kveld sa 1-2 gravid, mens en annen digital sa - tegn altså ikke gravid. Begge clear blue.

I morges (første tur på do) tok jeg ny make sure (ikke tidlig test) og det er en svak svak strek... Trodde den skulle være sterkere i dag...

Litt mens murringer nederst i magen, og er nok 11DPO i dag i følge appene... Begynner å bli litt bekymret om det kan være kjemisk, aldri hatt det før så vet ikke helt hvordan man vet.

Legger ved to make sure fra i dag tidlig og digital fra i går

Vedlegg

• IMG20231207065922.jpg
    IMG20231207065922.jpg
    1,5 MB · Visninger: 129
  • IMG20231206190714.jpg
    IMG20231206190714.jpg
    2,1 MB · Visninger: 127
Må vel bare innse at det ikke har klaffet denne gangen ☺️

Vedlegg

• 7400468F-4038-4752-9609-D20EB53EE5E9.jpeg
    7400468F-4038-4752-9609-D20EB53EE5E9.jpeg
    271,2 KB · Visninger: 80
  • 41A6FFCA-9DB9-4B54-B7F2-871B8BE58FB2.jpeg
    41A6FFCA-9DB9-4B54-B7F2-871B8BE58FB2.jpeg
    295,9 KB · Visninger: 77
Nå er jeg kjempe forvirret :nailbiting:

Digital i går kveld sa 1-2 gravid, mens en annen digital sa - tegn altså ikke gravid. Begge clear blue.

I morges (første tur på do) tok jeg ny make sure (ikke tidlig test) og det er en svak svak strek... Trodde den skulle være sterkere i dag...

Litt mens murringer nederst i magen, og er nok 11DPO i dag i følge appene... Begynner å bli litt bekymret om det kan være kjemisk, aldri hatt det før så vet ikke helt hvordan man vet.

Legger ved to make sure fra i dag tidlig og digital fra i går
Sniker. Morgenurin går under navnet Dritt tiss her. De aller fleste tester best på urin nr 2, så jeg ville prøvd det om jeg var deg :)
Når det gjelder cb, så har jeg forstått det slik at den med ukesinndikator er mer sensitiv enn de andre.
Tror @AlleGodeTingErFem har et eksempel på det.

Ikke gi opp enda :)

Ikke enda! Har du?
Jeg har fått omgangssyke, jeg da... Håper ikke det er forklaringen på alle symptomene jeg håpet/håper at skyldes graviditet. :dead:
Skal teste i løpet av formiddagen.
Åneii uff da….masse god bedring :Heartred håpe symptomene dine skyldes graviditet!!
Har ikke testet selv enda heller. Har fått corona, så ligger rett ut. Prøver å holde litt på urinen sånn at jeg kan ta en test om ikke så mange timer.

Åneii uff da….masse god bedring :Heartred håpe symptomene dine skyldes graviditet!!
Har ikke testet selv enda heller. Har fått corona, så ligger rett ut. Prøver å holde litt på urinen sånn at jeg kan ta en test om ikke så mange timer.
Samme her; ligger rett ut... :dead::meh: Krysser fingre for tester med to streker innen noen timer! God bedring:Heartred

Samme her; ligger rett ut... :dead::meh: Krysser fingre for tester med to streker innen noen timer! God bedring:Heartred
Krysser alt som krysses kan :Heartred
Jeg mannet meg opp til å ta en test nå. Satt meg på do med koppen klar, men klarte jeg å tisse? Absolutt ikke:arghh: Samboeren kommer snart hjem fra jobb, hadde håpet å klare å teste før han kommer hjem

Back
Topp