IKM UKE 49 ✨️

12dpo og det er en svak strek (vanlig make sure), håpet lever til tross for veldig mye kramper i magen og en skikkelig myse strek i går kveld :nailbiting:

Fikk 1-2 uker på tirsdag på cb, når hadde dere tatt en ny? Neste tirsdag kanskje?

Gikk tilbake for å se når jeg testet med nr 1 og det var visst ikke før dpo 18 så ikke rart at bildet av den testen viser en super sterk strek... mye mer erfaren denne gangen som fører til mye mer stress og testing, skulle ønske jeg like naivt ventet til etter mens nå også :joyful:

Vedlegg

• IMG20231208073746.jpg
    IMG20231208073746.jpg
    1,6 MB · Visninger: 123
12dpo og det er en svak strek (vanlig make sure), håpet lever til tross for veldig mye kramper i magen og en skikkelig myse strek i går kveld :nailbiting:

Fikk 1-2 uker på tirsdag på cb, når hadde dere tatt en ny? Neste tirsdag kanskje?

Gikk tilbake for å se når jeg testet med nr 1 og det var visst ikke før dpo 18 så ikke rart at bildet av den testen viser en super sterk strek... mye mer erfaren denne gangen som fører til mye mer stress og testing, skulle ønske jeg like naivt ventet til etter mens nå også :joyful:
Strek! :love017 Grattis!
Ganske sikker på at jeg testa positivt først etter IKM med de to første (noe jeg har heeelt glemt nå:arghh::hilarious:)

Til alle prøvere på mer enn pp1: hva slags oppfølging har mannen/partneren deres? Jeg mener, her følger vi nøye med til punkt og prikke, på dagen, ja kanskje til og med timen om når både eggløsning og mens skal være. Tester og temper…

Hva gjør hen? Er det testet for kvaliteten i andre enden? Er hen involvert i testingen? ?

Spør fordi jeg synes det er mye «press» på meg, og alt jeg bør og ikke kan…

Er 13 dpo med negativ test i dag. Halsbrann fra morgenen, generelt uggen form. :banghead:
IKM i morgen. Spent.

Back
Topp