Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer ikke se to streker på disse. Krysser fingrene for at jeg ser feilHmmm. Er det noe der eller ikke?
Er veldig forberedt på at det ikke har klaffa denne runden. Er jo ikke sikker på om jeg har hatt el enda en gang. Hadde en SA for 4,5 uke siden. Men virka som at kroppen var kommet i rytme igjen. Får bare vente å seJeg klarer ikke se to streker på disse. Krysser fingrene for at jeg ser feil![]()
Trist å høre om SA, men godt at kroppen er i rytme igjen. Er jo ikke noe bedre enn detEr veldig forberedt på at det ikke har klaffa denne runden. Er jo ikke sikker på om jeg har hatt el enda en gang. Hadde en SA for 4,5 uke siden. Men virka som at kroppen var kommet i rytme igjen. Får bare vente å se![]()
Jeg tror ikke det har klaffet her heller, selvom jeg føler meg gravid. Heldigvis er prøvingen morsomFinner de innpå derHvordan får dere inn så fine emojier? Virker ikke som de jeg legger inn fra mobilen fungerer her?
Men det var forventet, jeg er jo antakelig bare ca. 8 DPO i dag... Tester igjen i morra.
. Enten så er det UVI og TR på gang, eller kanskje, kanskje en liten spire?
Lov å håpe! Andre som kjenner på de samme symptomene?Kjenner på det samme selv Det murrer noe helt ekstremt. Føles likt som da jeg har hatt UVI tidligere, men jeg har ikke UVI nå. Litt vanskelig å beskrive, men det føles varmt der nedeDa har jeg tatt første test! Tok en strimmeltest, Makesure. Helt blenda... Ikke poeng å legge ut bilde engang.Men det var forventet, jeg er jo antakelig bare ca. 8 DPO i dag... Tester igjen i morra.
Føler jeg må tisse hele tida i dag, og har litt murringer i. Enten så er det UVI og TR på gang, eller kanskje, kanskje en liten spire?
Lov å håpe! Andre som kjenner på de samme symptomene?
Så spennende!Kjenner på det samme selv Det murrer noe helt ekstremt. Føles likt som da jeg har hatt UVI tidligere, men jeg har ikke UVI nå. Litt vanskelig å beskrive, men det føles varmt der nedeIKM er for meg i morgen, så spent på om TR kommer eller ikke. Når er IKM for deg?

Får håpe det betyr at det er en spire der for oss beggeSå spennende!
Ja, kjenner det samme...og er vanskelig å beskrive det! Men føles annerledes enn det pleier der nede, i alle fall, det er sikkert.
Jeg tror min IKM er 8/12, ut ifra de siste par syklusene (kort lutealfase), men i dag har appen min (Samsung Health/Natural Cycles) plutselig skjøvet den til 9/12...Vet ikke hvorfor. Hadde positiv EL-test 27/12, og tror EL antakelig var 28/12.
Hvor mange DPO er du?
Ja! Krysser fingre og tær for terminspirerFår håpe det betyr at det er en spire der for oss begge
Så rart at den har skjøvet på seg. Vi får håpe at TR ikke kommer i det hele tatt.
Jeg vet ikke hvor mange DPO jeg er. Jeg sluttet på p-piller før forrige TR. Testet ikke etter EL denne måneden heller. Men i følge FF er jeg 7 DPO, men den har flyttet på seg flere ganger

Det gjør jeg ogsåJa! Krysser fingre og tær for terminspirer
Når tenker du å begynne å teste?

Spennende!Det gjør jeg også
Jeg tenker å ta en test i morgen tidlig, også får vi se om den viser en eller to streker. Er veldig forberedt på at det kun er en strek i og med at jeg sluttet på p-piller 5. november.
Du tar ny test i morgen?

Du må oppdatereSpennende!
Jepp, blir ny test i morgen, og hver dag frem til tanta evt melder seg...
lykke til med testingenJeg finner deg ikke på listen, har du byttet nick? Du kan jo evt skrive her så legger jeg deg innJeg kan settes på TR![]()

Sniker. Fastleger skriver ikke ut resept på dette uten beskjed fra sykehus etc. Men henvisning til gynekolog kan de skrive, går fortere å ta privat om man har mulighet til dette.Kan sette meg på mensen! Har sendt forspørsel til legen om støttemedisin for å forlenge lutalfasen. Begynte å spotte igår på DPO 9. Har de siste syklusene fått mensen på dpo 9 10 og 11. Noen som vet om fastlege kan skrive ut noe eller blir man henvist til gynekolog? Og er det noen som har erfaring med bruk av medisin for å forlenge og har lykkes med å bli gravid? Vi har en datter på snar et år sammen. Hadde en MA før hun kom i uke 11+3, og det tok oss 7 måneder før vi ble gravid etter det. Nå har vi prøvd i 7 måneder og denne gang kom mensen på DPO 10![]()

Fin strek det der, ikke vanskelig å seTok en siste test bare for morro skyld da alt har vært absolutt blenda, men nå synes jeg at jeg ser noe
Er der noen andre som ser? Er nok 10 eller 12dpo avhengig av hvilke app, tror helst på 10 dpo da den appen er brukt over mange år.
Samme testen vare jeg som ikke får bra bilder
Dere med super syn, er jeg gal?