IKM uke 48

Jeg tok test i dag 7 DPO for morro skyld egentlig, på ettermiddagsurin. Ser jeg syner eller er det noe der? Vet ikke hvordan skyggestreker ser ut.

Vedlegg

• B1215F64-91AE-47FB-BC48-F99032FD0849.jpeg
    B1215F64-91AE-47FB-BC48-F99032FD0849.jpeg
    507,9 KB · Visninger: 130
  • A4DAF499-DEEA-415B-AC4A-58A0A9A2D570.jpeg
    A4DAF499-DEEA-415B-AC4A-58A0A9A2D570.jpeg
    463,1 KB · Visninger: 129
Jeg er 1, kanskje 2 dpo. Ble bare tull med tempmålingen rundt el denne gangen. Syke barn og en mann på vakt som får telefoner på natta gir urolig søvn og manglende målinger. Men håper el var lørdag, for det ble dårlig med aksjelegging etter torsdag. Det skal i teorien holde med torsdag, så alt håp er ikke ute :)

Disse dagene er de verste følelsesmessig, heldigvis vil jeg være opptatt med ting de neste dagene. Håper uken går fort for oss alle sammen.

Jeg tror jeg er 5-6 dpo, men ovitrelle sitter i en stund så prøver å holde meg en stund for å teste på «ekte». Tatt en del tester allerede nå for å se hvordan hcgen ligger en uke etter injeksjonen. Fortsatt godt tydelig strek, så håper jeg kan holde meg til nærmere 12 dpo for et «ekte svar».

Hva gjør dere andre for å distrahere dere på denne tiden?
Har ingen gode tips her, lurer på det samme. Jobber på data fra hjemmekontor så konsentrasjonen er helt skakkkjørt i DPO-dagene :laughing002 Har bare gitt opp å prøve å konsentrere meg, eneste som eventuelt hjelper er mye møter og snakk med kollegaer på video. Ettermiddagene er mye bedre, er på dagtid det er verst for min del. Og så blir jeg så dradd i ulike retninger, vil så inderlig teste, men vil også så veldig gjerne vente så jeg slipper å lete med lupe etter strek på tester tatt alt for tidlig.

Her er mine tester denne perioden. Peaket liksom ikke helt med to kjempesterke streker. Men angivelig var EL på dag 12/13 som vanlig iom at testen på kvelden CD11 er den sterkeste jeg fikk. Fikk ikke testet CD12 så mulig den hadde vært sterkere da, men lagt inn aksjer så det holder tror jeg. Men så har jeg fått en soppinfeksjon… Symptomdebut CD13. Hadde kun EL slim et døgn denne syklusen så da spørs det…

F70F1524-53B8-418E-BB4A-ED0B505F1F72.png

Jeg har meldt meg inn i feil ikm-gruppe og skulle vært i uke 47! Sorry, vet ikke hvordan jeg klarte å blingse på det. :hilarious: Du kan bare fjerne meg herfra om du orker!

Har ingen gode tips her, lurer på det samme. Jobber på data fra hjemmekontor så konsentrasjonen er helt skakkkjørt i DPO-dagene :laughing002 Har bare gitt opp å prøve å konsentrere meg, eneste som eventuelt hjelper er mye møter og snakk med kollegaer på video. Ettermiddagene er mye bedre, er på dagtid det er verst for min del. Og så blir jeg så dradd i ulike retninger, vil så inderlig teste, men vil også så veldig gjerne vente så jeg slipper å lete med lupe etter strek på tester tatt alt for tidlig.
Samme her, det å våkne om morgenen uten å skulle teste tar på!

Har du tatt nye i dag?
Ja, en CB early der det kom en tynn strek etter tiden.. Og billigtester sine strimmeltester, den ble negativ.. Forstår ingenting jeg nå.. Var hos legen i dag og skulle ta blodprøver, spørte om han kunne ta HCG i samme slengen og det gjorde han. Får svar i morgen, men det kan vel hende de ikke får utslag på blodprøver heller hvis jeg er gravid og det har festet seg sent. Men jeg fikk 3 tester med svak rosa strek i går på strimmel med følsomhet på 25, så syns det er rart at test med 10 i følsomhet ble negativ i dag..

:Heartred Ja, en CB early der det kom en tynn strek etter tiden.. Og billigtester sine strimmeltester, den ble negativ.. Forstår ingenting jeg nå.. Var hos legen i dag og skulle ta blodprøver, spørte om han kunne ta HCG i samme slengen og det gjorde han. Får svar i morgen, men det kan vel hende de ikke får utslag på blodprøver heller hvis jeg er gravid og det har festet seg sent. Men jeg fikk 3 tester med svak rosa strek i går på strimmel med følsomhet på 25, så syns det er rart at test med 10 i følsomhet ble negativ i dag..
Krysser fingrene for deg jeg! Er fortsatt så tidlig så en blodprøve vil vel mest sannsynlig også være relativt lav om det skulle være noe, men da har du jo mulighet til å ta en igjen om to dager:Heartred

Ja, en CB early der det kom en tynn strek etter tiden.. Og billigtester sine strimmeltester, den ble negativ.. Forstår ingenting jeg nå.. Var hos legen i dag og skulle ta blodprøver, spørte om han kunne ta HCG i samme slengen og det gjorde han. Får svar i morgen, men det kan vel hende de ikke får utslag på blodprøver heller hvis jeg er gravid og det har festet seg sent. Men jeg fikk 3 tester med svak rosa strek i går på strimmel med følsomhet på 25, så syns det er rart at test med 10 i følsomhet ble negativ i dag..
Jeg var på sykehuset i går/natt og de sjekket hcg selv om jeg sa det var for tidlig. 6dpo kveld var det ikke noe hcg å spore i blodet ennå. Ikke overraskende. Hvor i dpo land er du?

Back
Topp