IKM uke 48

Hvorfor kommer denne meldingen opp? Hvorfor klarer den ikke å lese av resultatet?Vis vedlegget 392615
Jeg har fått den hvis jeg har vært litt for rask sånn at kameraet ikke har klart å fokusere godt nok, eller hvis jeg har vært litt skjelven på hånden. Har bare prøvd på nytt og så slettet de som appen ikke klarer å lese noen dager er det vanskeligere enn andre, og ganske frustrerende når man må ta bilde 4-5 ganger før det skjer noe :laughing002

I dag er jeg på cd 15. pleier alltid å få el da. Selvom jeg tror den var i går så regner jeg el i dag kjennes litt sånn ut også egentlig. Legger inn en runde senere og sier oss fornøyde. 1dpo i morgen ❤️❤️ Jeg tester ikke etter el lenger så dette er bare vilt gjetning ❤️

Er det ikke noe med at man skal legge de under «others» når det ikke er easy@home tester?
Ellers opplevde jeg selv at lyset hadde mye å si!
Bruk others fanen når du ikke har easy@home tester :)
Jeg har fått den hvis jeg har vært litt for rask sånn at kameraet ikke har klart å fokusere godt nok, eller hvis jeg har vært litt skjelven på hånden. Har bare prøvd på nytt og så slettet de som appen ikke klarer å lese noen dager er det vanskeligere enn andre, og ganske frustrerende når man må ta bilde 4-5 ganger før det skjer noe :laughing002

Jeg brukte others etterpå, men fikk samme feilmelding. La inn et bilde jeg jeg hadde tatt med kameraet, ikke igjennom appen, så kanskje det som var dumt.. Jeg redigerte manuelt så det ble sånn ca riktig. Skal ta en ny før jeg legger meg, så får se om jeg får det til da :p

FruFrøken-31-B4-PP 11-EL 15.11-IKM 30.11

5 dpo allerede! Ikke fått tempet de 2 suste nettene siden vi passer baby på 9 uker som våkner for mat 3-4 ganger om natts :hilarious:
Må si at jeg virkelig er glad for amming på egne barn, for det er ganske stress å må våkne og lagr flaske!:hilarious:

Første test blir nok på fredag, skal prøve å holde meg til da!

Kjerringråd for å få el tidligere? Har lest at salvie te skal funke, men er det noe mer? Jeg mener jeg prøvde noe forrige syklus, men hva det var, er glemt allerede :hilarious:

Jeg brukte others etterpå, men fikk samme feilmelding. La inn et bilde jeg jeg hadde tatt med kameraet, ikke igjennom appen, så kanskje det som var dumt.. Jeg redigerte manuelt så det ble sånn ca riktig. Skal ta en ny før jeg legger meg, så får se om jeg får det til da :p
Sniker. Jeg har også fått denne meldingen før. Jeg tror lyset har mye å si (jeg har elendig lys på badet). Så jeg bruker nå blits/lys hver gang jeg registrerer en test - ikonet nederst til høyre når du tar bilde med appen. Har ikke fått feilmeldingen siden :)

Sniker. Jeg har også fått denne meldingen før. Jeg tror lyset har mye å si (jeg har elendig lys på badet). Så jeg bruker nå blits/lys hver gang jeg registrerer en test - ikonet nederst til høyre når du tar bilde med appen. Har ikke fått feilmeldingen siden :)
Jeg fikk bare feilmeldingen da jeg la inn forhåndstatt bilde, men da jeg tok bilde med appen gikk det greit.

Men testene fra MakeSure blir så sykt rosa, så usikker på om appen klarer å lese streken riktig.. :rolleyes:
10154A47-F7D2-4748-B314-D922264C5ECD.jpeg

Men testene fra MakeSure blir så sykt rosa, så usikker på om appen klarer å lese streken riktig.. :rolleyes:
Mine er også veldig rosa (babyplan), men tror ikke det har så mye å si. Jeg bruker appen kun for å logge testene, jeg vurderer strekene selv :) Men du kan jo endre ratioen hvis du er uenig med appen.

Søndag er jeg 8 dpo da ryker det tester ;)

Jeg håper jeg klarer å vente med å teste til 1.des (11 DPO), sånn at jeg kan gi positiv test i kalendergave til mannen :D Eller kanskje jeg bør teste dagen før sånn at jeg kan kjøpe en body eller noe og ha oppi sammen med testen hvis den er positiv.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å planlegge så mye, kan garantere at jeg står der med testen på mandagsmorgen om en uke :laughing002 og ny test tirsdag, onsdag og torsdag. Og etter 10 foregående pp uten noe resultat så er det ikke veldig sannsynlig at jeg skal få noe positiv test heller - men håpet er der alltid ❤️

Disse dagene er de verste følelsesmessig, heldigvis vil jeg være opptatt med ting de neste dagene. Håper uken går fort for oss alle sammen.

Jeg tror jeg er 5-6 dpo, men ovitrelle sitter i en stund så prøver å holde meg en stund for å teste på «ekte». Tatt en del tester allerede nå for å se hvordan hcgen ligger en uke etter injeksjonen. Fortsatt godt tydelig strek, så håper jeg kan holde meg til nærmere 12 dpo for et «ekte svar».

Hva gjør dere andre for å distrahere dere på denne tiden?

Back
Topp