Jeg får verken utskraping eller medikamentell! Må vente ENDA EN syklus for å se om det på magisk vis kommer ut av seg selv, før de eventuelt vil vurdere å hjelpe meg. Kanskje ber de meg prøve enda flere sykluser. Spurte overlegen hvor lenge hun hadde tenkt til å la meg holde på sånn, og hun svarte "jeg gir meg før du er søtti" med et flir. I tillegg sa hun "Slapp av, du kan få IVF til du er 46!" Jævla drittkjerring!
Privatgyn har jo allerede sagt, og skrevet i henvisning, at ny syklus trolig ikke vil hjelpe en dritt- annet enn å frarøve meg enda mer verdifull prøvetid.
Overlegen sa at jeg kunne få abortpiller, men hu anbefalte det ikke for det ville trolig ikke hjelpe, og det er veldig smertefullt. Men HVA I ALL VERDEN er det da som får henne til å tro at en av mine milde, krampefrie menstruasjoner på magisk vis vil støte ut faenskapet, når abortpiller som gir sterke kramper ikke vil gjøre nytta?!
Jeg er rasende!!
I mine mørkeste stunder vurderer jeg å forlate mannen, slik at han kan finne seg en ny, yngre og fruktbar dame, slik at barnet vårt kanskje kan få halvsøsken i det minste.