IKM uke 48

Hei. Da melder jeg meg inn her etter å ha fulgt gruppene noen uker nå uten å ha skrevet noe.

Sjokolade90 - 32 - B2 - PP11 - EL 19.11 - IKM 2.12

Hei. Da melder jeg meg inn her etter å ha fulgt gruppene noen uker nå uten å ha skrevet noe.

Sjokolade90 - 32 - B2 - PP11 - EL 19.11 - IKM 2.12
Har du bedt om å få skifte nick til Sjokolade90, siden du skriver det i informasjonen? Jeg legger deg til med det uansett. Så får du gi beskjed hvis ikke navnebyttet går som planlagt :)

El i morgen eller lørdag så nå må vi få lagt inn litt aksjer . Er så spent ❤️ På denne runden

Ikke heelt positiv enda her, men tror i morgen og dermed el lørdag eller søndag :)

I dag var det eeeeendelig litt økning å se på EL-testene. Skulle hatt EL i dag, men nå satser jeg på at det blir positiv EL test ila helgen.

Det som er utrolig kjipt er at mannen våknet opp med feber i dag. For første gang på de 8 årene vi har kjent hverandre :confused: han er veldig søt da, og sier han har lyst til at vi skal legge inn aksjer uansett, men jeg mener å ha lest at feber gjør sædkvaliteten dårlig og gjør den dårlig i lang tid. Noen som kan bekrefte eller avkrefte?❤️

Håper at aksjene vi la inn i går gjør susen hvis feberen gjør kvaliteten dårlig fremover❤️

I dag var det eeeeendelig litt økning å se på EL-testene. Skulle hatt EL i dag, men nå satser jeg på at det blir positiv EL test ila helgen.

Det som er utrolig kjipt er at mannen våknet opp med feber i dag. For første gang på de 8 årene vi har kjent hverandre :confused: han er veldig søt da, og sier han har lyst til at vi skal legge inn aksjer uansett, men jeg mener å ha lest at feber gjør sædkvaliteten dårlig og gjør den dårlig i lang tid. Noen som kan bekrefte eller avkrefte?❤️

Håper at aksjene vi la inn i går gjør susen hvis feberen gjør kvaliteten dårlig fremover❤️
Den sæden han har er nok friske. Siden det tar 3 mnd å lage sperm. Så det er vel heller de månedene etter som spiller en rolle her. ❤️;)

CD 12/13 i dag, og monitoren viser fortsatt lav. Så det kan tyde på at el er litt forsinka her :shifty:

Jeg kjenner en liten gutt som ble laget da pappaen hadde høy feber, så det er absolutt mulig! :)

Jeg kjenner en liten gutt som ble laget da pappaen hadde høy feber, så det er absolutt mulig! :)

Åå, det er så godt å høre! Takk for at du deler❤️

I ettermiddag var EL-testen enda sterkere, men ikke helt positiv. Tipper den blir det i kveld eller i morgen tidlig.

Og da er spørsmålet: når er det best å legge aksjer? Vi har egentlig blitt enig om annenhver dag og hadde sex i går og da blir neste gang i morgen. Jeg er veldig usikker, hva ville dere andre her ha gjort? :D Redd for at vi bommer med å ikke ha i kveld, og samtidig redd for å ha for ofte i tilfelle det da ikke blir nok sæd. Vet ikke om det er en greie altså:laughing002

Åå, det er så godt å høre! Takk for at du deler❤️

I ettermiddag var EL-testen enda sterkere, men ikke helt positiv. Tipper den blir det i kveld eller i morgen tidlig.

Og da er spørsmålet: når er det best å legge aksjer? Vi har egentlig blitt enig om annenhver dag og hadde sex i går og da blir neste gang i morgen. Jeg er veldig usikker, hva ville dere andre her ha gjort? :D Redd for at vi bommer med å ikke ha i kveld, og samtidig redd for å ha for ofte i tilfelle det da ikke blir nok sæd. Vet ikke om det er en greie altså:laughing002
Alltid vært usikker på det samme, men jeg fikk beskjed om å ha samleie dagen før jeg satt eggløsningssprøyte og på samme dag. Så vi hadde altså ingen «spare» dag

Endelig :happy:

Vedlegg

• 16A11BB8-F5C0-4975-8A03-2B41F5DC3F29.jpeg
    16A11BB8-F5C0-4975-8A03-2B41F5DC3F29.jpeg
    101,1 KB · Visninger: 77
Har ikke sett snurten av noe el slim i dag. Var sykt våt i går og i dag ikke så mye. Kan el ha kommet tidligere tro? At jeg hadde el i natt eller noe? Cd 14 i dag. Godt jeg sov med godsakene i natt ;) gikk ei på do.!

I dag morges ble eggløsningstesten positiv, 3 dager senere enn forventet, på CD 17. Aksjer er lagt og nå er det bare å starte waiting-game’et:D

Håper ikke det at EL var forsinket går utover lutealfasen. Den er vanligvis bare på 11 dager, så er litt kritisk om den blir enda kortere. Men får bare håpe det går bra!

Ønsker dere alle en fin helg med mye aksjelegging og god stemning ❤️

I dag morges ble eggløsningstesten positiv, 3 dager senere enn forventet, på CD 17. Aksjer er lagt og nå er det bare å starte waiting-game’et:D

Håper ikke det at EL var forsinket går utover lutealfasen. Den er vanligvis bare på 11 dager, så er litt kritisk om den blir enda kortere. Men får bare håpe det går bra!

Ønsker dere alle en fin helg med mye aksjelegging og god stemning ❤️
Lutealfasen påvirkes ikke av forsinket el :)

Back
Topp