IKM uke 48

Hei på deg❤️ ja ser at el testen din i går var veldig sterk. Men den er jo ikke helt positiv. Kunne jo dog hende den hadde blitt positiv i natt om du hadde testet ❤️ men ville kanskje for sikkerhetsskyld prøvd igjen senere i dag? Om du har flere?? ❤️ happy humping❤️ nå sittern
Hei❤️ Ja, tenker nok den var positiv i natt. Fikk to nye pakker med el-tester på døra i går, så har masse :hilarious::angelic: Skal ta en test til når jeg kommer hjem fra jobb :) Hvis den er enda svakere, så kan jeg vel anta at den ville vært positiv i natt?

Hei❤️ Ja, tenker nok den var positiv i natt. Fikk to nye pakker med el-tester på døra i går, så har masse :hilarious::angelic: Skal ta en test til når jeg kommer hjem fra jobb :) Hvis den er enda svakere, så kan jeg vel anta at den ville vært positiv i natt?
Enig, er den enda svakere enn i dag mores så har den nok vært positiv❤️ blir spennende fremover nå da❤️ krysser alt

Enig, er den enda svakere enn i dag mores så har den nok vært positiv❤️ blir spennende fremover nå da❤️ krysser alt
Sterkere nå etter jobb. Ææææ, er el i dag eller ikke?! :hilarious:
9C104A27-8BEE-45EB-8911-9AD98C107287.jpeg

Svakere el-test i dag, men maksimal på monitor :dead::hilarious:

Vedlegg

• B4AF6A6A-C7CB-4A54-844E-5E43C1D769F4.jpeg
    B4AF6A6A-C7CB-4A54-844E-5E43C1D769F4.jpeg
    767,3 KB · Visninger: 77
  • 814B0AE4-751D-402F-83D5-DBC27BB3E646.jpeg
    814B0AE4-751D-402F-83D5-DBC27BB3E646.jpeg
    659,7 KB · Visninger: 73
Jeg vurderte å fyre av en test i dag morges, men er bare 6 dpo så klarte å la være :laughing002

Fikk bittelitt lys utblandet rosa på papiret i sted, så håper jo det er en festeblødning. Håper ikke det er den vanlige spottingen jeg har som begynner enda tidligere enn den pleier!

Har forøvrig alle vanlige pms symptomer tilstede, med vond korsrygg, milde murringer og vanvittig ømme pupper.

Jeg føler meg overraskende rolig denne pp’en. Litt sånn at det får gå som det går. Litt deilig å ha den følelsen av og til også. Får nyte det så lenge det varer:laughing002

Ikke testet nei, er 7 dpo og tenker å vente til mandag med første test. Er veldig rolig jeg også, og egentlig veldig lite symptomer. Ganske høy hvilepuls, men det hadde jeg forrige syklus også. Mindre ømhet i brystene enn vanlig syns jeg også. En del utflod da, litt mer enn jeg pleier tror jeg. Føler det kan gå begge veier :)

Back
Topp