IKM uke 48

CD 11 her. Fikk mensen første dag i måneden, litt tilfredsstillende :joyful: Tenker jeg begynner å teste i morgen:happy:

Min var på 8-10 dager. Gikk til privatgyn som sendte meg til Fürst for å ta prøver. Tipper den kan tas hos fastlege, men min trodde ikke på meg.

Takk for svar :happy: Hadde selv 9-10 da jeg ble gravid med første, men tok både B6 og wild yam. Har vurdert å sjekke progesteron selv, men ikke kommet så langt. Tar nå også b6 og wild yam, og lutealfasen er forlenget til 11-12 dager.

Takk for svar :happy: Hadde selv 9-10 da jeg ble gravid med første, men tok både B6 og wild yam. Har vurdert å sjekke progesteron selv, men ikke kommet så langt. Tar nå også b6 og wild yam, og lutealfasen er forlenget til 11-12 dager.
Visste ikke om prog da jeg fikk første, og vet ikke om jeg hadde det da. Men hun satt i PP6. Den jeg mista satt i PP6, men PP2 med prog. Så kan være tilfeldig og så klart!

Nå tar jeg prog, drikker salvie-te, grapefruktjuice og skal ta hostesaft :smiley-angelic001

Visste ikke om prog da jeg fikk første, og vet ikke om jeg hadde det da. Men hun satt i PP6. Den jeg mista satt i PP6, men PP2 med prog. Så kan være tilfeldig og så klart!

Nå tar jeg prog, drikker salvie-te, grapefruktjuice og skal ta hostesaft :smiley-angelic001
Åå, salvie-te drakk jeg også den syklusen det satt med første. Hvordan fungerer det igjen, når drikkes det og hvor mye?

Ciri - 38 - B2 - PP2 - EL 17/11(?) - IKM 28/11

CD 13 her, veldig sikker på at jeg havner i denne uka, men venter på el for å få riktige datoer.æ:bookworm:

Jeg fikk positiv eggløsningstest i går, et par dager før forventet, så da havner jeg i uke 47 isteden. Så da kan jeg strykes fra lista!

Nå har vi fått korona i hus, så da spørs det hvordan aksjeleggingen går denne syklusen :(

Her hadde mannen feber i natt, så er livredd for at det har skadet produksjonen!! I så fall er det jo spermen om tre måneder fra nå som har gått føyka, så da MÅ det sitte nå! Trodde først det var «ferdig» sperm som døde av feber og fikk helt panikk. Mista i oktober, så er jo i de «gylne» månedene etter mist nå, der sjansen for vellykket spire er størst. Det MÅÅÅ sitte!!!!

Back
Topp