Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min var på 8-10 dager. Gikk til privatgyn som sendte meg til Fürst for å ta prøver. Tipper den kan tas hos fastlege, men min trodde ikke på meg.
Hadde selv 9-10 da jeg ble gravid med første, men tok både B6 og wild yam. Har vurdert å sjekke progesteron selv, men ikke kommet så langt. Tar nå også b6 og wild yam, og lutealfasen er forlenget til 11-12 dager.Visste ikke om prog da jeg fikk første, og vet ikke om jeg hadde det da. Men hun satt i PP6. Den jeg mista satt i PP6, men PP2 med prog. Så kan være tilfeldig og så klart!Takk for svarHadde selv 9-10 da jeg ble gravid med første, men tok både B6 og wild yam. Har vurdert å sjekke progesteron selv, men ikke kommet så langt. Tar nå også b6 og wild yam, og lutealfasen er forlenget til 11-12 dager.

Åå, salvie-te drakk jeg også den syklusen det satt med første. Hvordan fungerer det igjen, når drikkes det og hvor mye?Visste ikke om prog da jeg fikk første, og vet ikke om jeg hadde det da. Men hun satt i PP6. Den jeg mista satt i PP6, men PP2 med prog. Så kan være tilfeldig og så klart!
Nå tar jeg prog, drikker salvie-te, grapefruktjuice og skal ta hostesaft![]()
Ops har sett feil i appen jeg. Skal høre til uke 47 ikm 25.11 ikke 1.12Snuspelusp - 28 - B2 - PP2 - EL forventet 11.11. - IKM 1.12
Har tatt deg bortOps har sett feil i appen jeg. Skal høre til uke 47 ikm 25.11 ikke 1.12
Det hjelper påHar tatt deg bortnesten ei uke kortere ventetid på deg da
![]()

Denne måneden får du litt hjelp da! Det MÅ hjelpeHærre!!! Bare cd 7!![]()

Ikke så dreven på det, men drikker en kopp daglig fra mens til el, utifra hva jeg har lest.Åå, salvie-te drakk jeg også den syklusen det satt med første. Hvordan fungerer det igjen, når drikkes det og hvor mye?