IKM uke 48

Bilde 1; 11 dpo kveld
Bilde 2; 12 dpo morgen - fersk
Bilde 3; 12 dpo morgen - fersk
Bilde 4; 12 dpo morgen - etter 20-25 min
Bilde 5; sammenligning (11 dpo tørr øverst, 12 dpo etter 20-25 min nederst)

Synes disse testene har dårlig fargestoff! Krysser fingrene for deg :)
 
Synes disse testene har dårlig fargestoff! Krysser fingrene for deg :)
Prøver å holde meg til over helgen før jeg evt tar en digital.. umenneskelig å holde på sånn :yuck:
 
Prøver å holde meg til over helgen før jeg evt tar en digital.. umenneskelig å holde på sånn :yuck:
Hehe enig, min var så svak i går at jeg tenker å vente til søndag jeg også. IKM kommer jo snikende uansett, så man må prøve å klare å vente :happy: vi får holde oss i skinnet sammen :rolleyes:
 
Hehe enig, min var så svak i går at jeg tenker å vente til søndag jeg også. IKM kommer jo snikende uansett, så man må prøve å klare å vente :happy: vi får holde oss i skinnet sammen :rolleyes:
Da skulle du bodd med meg :hilarious::hilarious:
 
10 dpo, la oss håpe denne blir tydeligere og ikke bare er en skygge, sambo så den faktisk :hilarious::rolleyes:
 

Vedlegg

  • 5FED4FB4-5AD4-4F26-B099-90A1677FB625.jpeg
    5FED4FB4-5AD4-4F26-B099-90A1677FB625.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 80
Bilde 1; 11 dpo kveld
Bilde 2; 12 dpo morgen - fersk
Bilde 3; 12 dpo morgen - fersk
Bilde 4; 12 dpo morgen - etter 20-25 min
Bilde 5; sammenligning (11 dpo tørr øverst, 12 dpo etter 20-25 min nederst)

Syns det ser lovende ut! Krysser fingrene for at de blir sterkere og sterkere :)
 
8 dpo idag og foreløpig fortsatt ganske cool til hele greiene :p Vurderte å ta test idag tidlig (har en liggende fra forrige måned :p) men lot det være. Tar en test uansett på lørdag bare for å se, for den dagen skal vi på vift! Ingen symptomer eller tegn på verken det ene eller det andre, forrige pp var jeg jo både kvalm og hadde murringer lenge før TR, men den dukket opp akkesom. Kanskje det er et godt tegn å ikke ha noen tegn? Slik var det forrige graviditet, den måneden jeg absolutt ikke kjente en dritt satt den gitt :angelic::p Den som venter får se!

Ellers, så kjekt å se streker her! Håper de blir sterkere for dere alle :)
 
jo det er vel noe sånt, så det hjelper egentlig ikke å ta flere om dagen.. syns bare de er så svake etter når EL kan ha vært. Men får ikke gjort annet enn å vente å se uansett :)
Jeg fikk usynlig 12/13 dpo og svak 15 dpo sist!
 
7 dpo, og fortsatt pessimist for denne syklusen.

Jeg er kvalm, trøtt og varm, men det kan jo være sykdom. Kan ikke si det murrer spesielt, og puppene kjennes skuffende vanlige ut.
 
Klarte ikke å la være å kjøpe test på butikken i sta - men føler nesten det er bortkastet å ta den :hilarious:
 
Ikke mange timene siden jeg skrev at det var null å bemerke seg av symptomer eller tegn. Nå er brystvortene veldig såre, vondt med dusjstrålene, og når jeg kjente etter for å kjenne om det virkelig var vondt, ja, da var det vondt :p Det kan være alt eller ingenting, men kan ikke huske at jeg pleier å ha det slik:angelic: Ikke ømme, men skikkelig såre ved berøring.
 
Fikk frem en svak strek på RFSU sin stav nå. Denne var negativ i går eller når jeg tok den :p går i surr når jeg tester så mye :hilarious:
 
Var vanskelig å få streken på bildet pga glasset.
Kan den demonteres? :p
 
Back
Topp