IKM uke 48

5 eller 6 dpo regner med 5:p og hvilepulsen opp over 5 slag! Så får vi se hva som skjer fremover:joyful: hvertfall alt for tidlig å begynne å teste! Har kun noen strimmeltester igjen og en digital og de strimmeltestene er onestep fra eBay! Men de stoler jeg ikke på lenger pga forrige pp ga meg faske positive :banghead: så da må jeg bare vente til nærmest ikm som mulig med RFSU sine strimmeltester! Selvom de også er dårlige:wtf:
 
Da blir det noen spennende dager i møte❤️ Man sier jo at festeblødning er som du beskriver å kan vare alt fra noen timer til noen dager:D
Men er ikke festeblødning 10 dpo litt sent?
 
Men er ikke festeblødning 10 dpo litt sent?
Lest litt om det og det er veldig forskjellig. mellom 5 og 10 dpo! Også også kan forekomme dagen før ikm! Så er veldig individuelt virker det som
 
Lest litt om det og det er veldig forskjellig. mellom 5 og 10 dpo! Også også kan forekomme dagen før ikm! Så er veldig individuelt virker det som
Kanskje derfor noen ikke får positiv test før mange dager etter IKM? :pompus:o_O
 
Kanskje derfor noen ikke får positiv test før mange dager etter IKM? :pompus:o_O
Ja helt sikkert :) så man burde jo som man anbefaler vente med å teste til ikm dagen:p men det er ikke så lett for oss som prøver :banghead:
 
Men er ikke festeblødning 10 dpo litt sent?

Gyn sa at siden det befruktede egget bruker 5-7 dager på å reise ned til livmoren og kan bruke 2-3 dager før det fester seg, i tillegg 2 dager før det borer seg helt inn, så kan man regne 5-12 dager etter eggløsning før festingen skjer, så er fullt mulig at det er festeblødning, det kan også være derfor noen ikke får positiv test før noen dager etter IKM! Det hjalp veldig med å ikke la håpet være ute allerede 10 dpo, så hold motet oppe❤️
 
Dum som jeg er klarte jeg å svi av en test.. ikke tidligtest, og på skikkelig utvannet urin :banghead:

jeg ser en skygge.. men så gjenstår det jo å se om det utvikler seg eller bare er en skygge..
 

Vedlegg

  • DF4CA389-86EC-476C-9C58-585868E833AE.png
    DF4CA389-86EC-476C-9C58-585868E833AE.png
    80,2 KB · Visninger: 64
  • 6C39F10A-FB8E-46CA-90BF-5D46B128EFAC.jpeg
    6C39F10A-FB8E-46CA-90BF-5D46B128EFAC.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 68
Testetøsa er helt klart igang igjen.. 1,5 t etter forrige test klarte jeg ikke å la være å svi av en til (annet merke). Her ser jeg lett strek! Ikke så lett å få med på bilde, men ser den uten problemer i virkeligheten..!
 
4E6E3BD4-C892-443A-BBDC-2C3C67F52FEA.jpeg
 
9 dpo, kvalm, trøtt, murringer, til og med svimmel, elsker å ha pms, er jo umulig å vite om det er symptomer eller pga mens:hilarious:
 
Kjenner det jobber på nå høyre side:p kjenner det hver måned da! Så ikke noe nytt:eek: lov å håpe :shy: 5(6) dpo:facepalm:
 
Jeg hadde overhode ikke troa.. så kom det rosa på papiret i går og i dag. Så ingenting. Så svake tester (ikke tidligtester). (Negativ tidligtest i går).
Tror jeg må svi av en CB early i morgen hvis tr fortsatt er borte!
 
Ååååå❤️ Jaaaa!!!! Se der! Legg ut mere så fort du tester mere! Elsker å se på bilder av tester:hilarious:
Planen er å holde ut til i morgen tidlig, ta en cb early hvis tr ikke kommer :p
Såå redd for å bli skuffa da :( kjemisk forrige pp var kjipere enn forventet..
 
Back
Topp