IKM uke 48

I natt har jeg vært dårlig, kastet opp og greier. Og det kunne jo vært et tegn - om en uke eller to. Ikke 3 dpo. :rolleyes:

kjenner meg igjen - jeg var megakvalm torsdagskvelden og fredag formiddag. 5/6 dpo.. syns også det er i tidligste laget :p
 
kjenner meg igjen - jeg var megakvalm torsdagskvelden og fredag formiddag. 5/6 dpo.. syns også det er i tidligste laget :p
Ja, sant? Nå var det nok bare litt for mye unødvendig mat, og det kombinert med metformin gjør meg kvalm. :wtf:
 
Korsryggen verker, ubehag i nedre del av magen. Humørsvingninger, oppblåst, småkvalm/uggen.
Er 8 dpo - føler det egentlig er for tidlig med alle symptomene, så det er skikkelig dritt at det fint er symptomer på tr ogdå :banghead: syns dog jeg skal skimte noe helt ekstremt svakt på tidligtest fra babyplan, men det er så svakt at jeg ikke klarer å få det på bilde - sikkert bare ønsketenkning :hilarious:
Jeg som ikke skulle teste før TIDLIGST tirsdag :facepalm:
 
Noen som sjekker livmortappen? Jeg har fulgt med tappen denne syklusen (fra før TR) og rett etter TR var den hard, lukket og lavt plassert. 3 dager før EL ble den høy, midtsentrert, åpen og myk. Nå etter EL, 5dpo, er den høy, bakovervendt, lukket, fuktig med mye utflod og litt rar. Hard med myk "fløyel" lag utenpå :rolleyes:
På syklus.info står det om tappen i syklusen. Ved tidlig graviditet:
  • Tett lukket
  • «Plugget igjen
  • Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre
  • Kan være bakovervendt
  • Blålilla i fargen
  • Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå
Kontra etter EL:
  • Lukket
  • Lavt plassert i skjeden
  • «Tørr» eller litt fuktig
  • Kan være litt bakovervendt
  • Rosarød i fargen
Haha jeg er såååå på bærtur med symptomjakten :banghead: ønsker dette så mye at jeg sikkert drar på meg "innbilt svangerskap" :hilarious:
 
Noen som sjekker livmortappen? Jeg har fulgt med tappen denne syklusen (fra før TR) og rett etter TR var den hard, lukket og lavt plassert. 3 dager før EL ble den høy, midtsentrert, åpen og myk. Nå etter EL, 5dpo, er den høy, bakovervendt, lukket, fuktig med mye utflod og litt rar. Hard med myk "fløyel" lag utenpå :rolleyes:
På syklus.info står det om tappen i syklusen. Ved tidlig graviditet:
  • Tett lukket
  • «Plugget igjen
  • Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre
  • Kan være bakovervendt
  • Blålilla i fargen
  • Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå
Kontra etter EL:
  • Lukket
  • Lavt plassert i skjeden
  • «Tørr» eller litt fuktig
  • Kan være litt bakovervendt
  • Rosarød i fargen
Haha jeg er såååå på bærtur med symptomjakten :banghead: ønsker dette så mye at jeg sikkert drar på meg "innbilt svangerskap" :hilarious:
Jeg har ikke helt skjønt dette med livmortappen. Virker mest som lotto for min del. Den eneste gangen jeg virkelig har tenkt at det stemmer er når jeg først har vært gravid, da var den høy, hard og tydelig tett. Ellers syns jeg den stort sett er helt lik syklusen gjennom hos meg. :confused005

Her har jeg hatt murringer siden, tja. En ukes tid før el? Er 3 dpo, så symptomer nå er bare innbilninger. Fin i formen da, etter å ha vært skikkelig dårlig i natt. Å kaste opp er det verste jeg vet, men om jeg skulle måtte tilbringe 9 måneder foran skåla er det greit for meg. Ofrer det GJERNE for premien i andre enden (og disse ordene kommer jeg sikkert til å måtte spise i meg dersom jeg faktisk skulle ende opp med sykehusinnleggelse pga ekstrem svangerskapskvalme eller noe sånt :rolleyes:).
 
Jeg har ikke helt skjønt dette med livmortappen. Virker mest som lotto for min del. Den eneste gangen jeg virkelig har tenkt at det stemmer er når jeg først har vært gravid, da var den høy, hard og tydelig tett. Ellers syns jeg den stort sett er helt lik syklusen gjennom hos meg. :confused005

Her har jeg hatt murringer siden, tja. En ukes tid før el? Er 3 dpo, så symptomer nå er bare innbilninger. Fin i formen da, etter å ha vært skikkelig dårlig i natt. Å kaste opp er det verste jeg vet, men om jeg skulle måtte tilbringe 9 måneder foran skåla er det greit for meg. Ofrer det GJERNE for premien i andre enden (og disse ordene kommer jeg sikkert til å måtte spise i meg dersom jeg faktisk skulle ende opp med sykehusinnleggelse pga ekstrem svangerskapskvalme eller noe sånt :rolleyes:).
Det blir mer tidsfordriv enn noe annet, kan ikke akkurat stole på den tappen :hilarious: æsj oppkast er det verste jeg vet... Men hvis det er prisen å betale gjør jeg også det gladelig :rolleyes:
 
5 (snart 6) dpo, og dagebe går så s a k t e. . .
Samtidig synes jeg det har gått fort :hilarious:
Når blir deres første test?:D
 
5 (snart 6) dpo, og dagebe går så s a k t e. . .
Samtidig synes jeg det har gått fort :hilarious:
Når blir deres første test?:D

5 dpo imorgen. Satt akkurat å tenkte på at jeg (foreløpig) ikke tenker så mye på det denne gangen. Gleder meg ikke til å teste eller noe! Riktignok bare PP2, men ved forrige graviditet og prøveperiode klødde det i testefingrene hver eneste dag:p Tenker egentlig å vente å se om mensen dukker opp, men vi skal på helaften neste lørdag, da er jeg 10 dpo. Får se om jeg tester før vi skal ut den dagen :p Når tenker du å teste?
 
5 dpo imorgen. Satt akkurat å tenkte på at jeg (foreløpig) ikke tenker så mye på det denne gangen. Gleder meg ikke til å teste eller noe! Riktignok bare PP2, men ved forrige graviditet og prøveperiode klødde det i testefingrene hver eneste dag:p Tenker egentlig å vente å se om mensen dukker opp, men vi skal på helaften neste lørdag, da er jeg 10 dpo. Får se om jeg tester før vi skal ut den dagen :p Når tenker du å teste?

Ja, veldig deilig at det ikke klør i fingrene enda!:shy: kommer nok :hilarious:

Håpet jeg klarer å vente til 11 dpo! Som et til lørdag:wacky:
 
5 (snart 6) dpo, og dagebe går så s a k t e. . .
Samtidig synes jeg det har gått fort :hilarious:
Når blir deres første test?:D
Samme her, 5 DPO. Dagene går kjempe sakte!! Har foreløpig ingen trang til å teste. Skal prøve å vente til IKM. Klarte å vente til dagen før IKM forrige pp. Vet med meg selv at at det kommer til å bli kjempe vanskelig dagene før, men enn så lenge er det så tidlig at det skal godt gjøres å se så mye som en skygge :p Bare bortkastet energi og tester;)
 
7 dager DPO, og hormonene i kroppen er helt på bærtur og ganske sikker på at TR kom for fullt 5DPO:yuck:
 
9 dpo. Ved første øyekast er testen negativ, men nå jeg studerer nøye nok syns jeg at jeg skimter noe veldig svakt, innenfor tiden. Men ser vel snart en ekstra strek på det meste :hilarious:
 

Vedlegg

  • D6099F0F-5EFF-41F0-A046-48E5207E7671.png
    D6099F0F-5EFF-41F0-A046-48E5207E7671.png
    106,5 KB · Visninger: 74
  • ACD90092-935A-40E1-8D56-1A584ED22F47.jpeg
    ACD90092-935A-40E1-8D56-1A584ED22F47.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 76
Også er så klart bildene her enda dårligere enn på tlf :p
 
9 dpo. Ved første øyekast er testen negativ, men nå jeg studerer nøye nok syns jeg at jeg skimter noe veldig svakt, innenfor tiden. Men ser vel snart en ekstra strek på det meste :hilarious:

Vanskelig for å se noe på første bilde, men redigert så syns jeg at det er en liten antydning kanskje:pompus:
 
9 dpo. Ved første øyekast er testen negativ, men nå jeg studerer nøye nok syns jeg at jeg skimter noe veldig svakt, innenfor tiden. Men ser vel snart en ekstra strek på det meste :hilarious:
Ser på begge :)
 
9 dpo. Ved første øyekast er testen negativ, men nå jeg studerer nøye nok syns jeg at jeg skimter noe veldig svakt, innenfor tiden. Men ser vel snart en ekstra strek på det meste :hilarious:

Jeg ser godt på begge, men skal strekene være så langt fra hverandre? ‍♀️ Men det er jo helt åpenbart strek Uansett veldig spennende! Hvordan føler du deg?
 
Jeg ser godt på begge, men skal strekene være så langt fra hverandre? ‍♀️ Men det er jo helt åpenbart strek Uansett veldig spennende! Hvordan føler du deg?

Der kom det et tegn ‍♀️som ikke skulle med haha. Tegn på mobilen blir tydeligvis noe annet her <--- spennende hvordan apen med hendene for øynene blir her
 
Jeg ser godt på begge, men skal strekene være så langt fra hverandre? ‍♀️ Men det er jo helt åpenbart strek Uansett veldig spennende! Hvordan føler du deg?

Jeg vet ikke :hilarious:
Jeg har hatt en del vondt i korsryggen, kvalm til og fra. En del oppblåst og «ubehag» i symfysen/lysken.
men alt kan være pms også :p
 
Back
Topp