Her i gården ser det ut til å ikke gå veien likevel. Blenda tester i går
Ingen TR, ingen symptomer, masse forvirring.
Ingen TR, ingen symptomer, masse forvirring.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen TR, ingen symptomer, masse forvirring.Neiiiii???Her i gården ser det ut til å ikke gå veien likevel. Blenda tester i gårIngen TR, ingen symptomer, masse forvirring.

Ok, den trenger kanskje litt mer tid på seg til å slå ut. Og min livmorhals går opp og ned her i løpet av dagen så så lenge den er hard og lukket tror jeg fortsatt det er håpJa, CB Ukesindikator. Ingen TR ennå, men lav og hard livmorhals, så har begynt å innstille meg på at det ikke blir noe denne syklusen. Skal teste om noen dager igjen, hvis menen ikke kommer![]()
Hurra!!♡♡Fikk denne i dag, ultratidlig digital cbVis vedlegget 421220
Krysser fingrene!Ikke fått tr enda, men negative tester så vi får se her..![]()
Det kan ha noe å si ja, jeg har noen som ble påvirket av høy temp i sommer og de er helt ubrukelige selv innenfor datomerking. Ville kjøpt noen nye for sikkerhets skyldHar det noe å si på g-test at de er gått ut på dato?
Ser at jeg har testet med tester som har gått ut på dato med en mnd.

Ååååå see på de!!!Tok disse nettopp for å bli litt klokere, alt er på samme urinprøve
Vis vedlegget 421163Vis vedlegget 421164Vis vedlegget 421165
Jeg tror kanskje jeg er gravid?
Sååå bra!!!Fikk denne i dag, ultratidlig digital cbVis vedlegget 421220
Sniker. Ååå så fantastisk
skikkelig fin strek

Oi se der ja!! Klart man får opp håpet også kjære tid så skummelt og spennende ogIkke begynt å blø ennå etter negative tester på fredag og så tar jeg den digitale testen jeg har liggende.
Den er jo fader meg positiv! Men brukte lang tid på å finne utav det.
Nå begynner jeg jo å håpe igjen, men frykter en gjentagelse av i fjor
Jeg vet ikke hva jeg skal føle. Og så drakk jeg en juleøl i går og forigår
Vis vedlegget 421279