Tusen takk!! Håper det!!Sååå bra!!!nå skal den bli værende ! Krysser alle fingrer!! Og jeg har jeg lært meg ett nytt Spansk ord og,hihi
hihi så kjekt! Lett å forveksle med "embarrassed" men det betyr altså gravid 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!! Håper det!!Sååå bra!!!nå skal den bli værende ! Krysser alle fingrer!! Og jeg har jeg lært meg ett nytt Spansk ord og,hihi
hihi så kjekt! Lett å forveksle med "embarrassed" men det betyr altså gravid 

Hurra!! Gratulerer!!Brukte opp eggløsningstestene, håper jeg aldri får bruk for sånne igjenFikk 2-3 på CB nå, 13 dpo!
Ånei... Så stressende... Har den falt mye? Vet det naturlig kan svinge litt, det er ikke en rett linje oppover hos alle, sånn som man skulle troSå svak strek i dag
Morgenurin på dpo 14/15 og så svak strek det er blitt
Temp har også falt litt nå og kjenner jeg blir veldig stressa
Vis vedlegget 421275
Helt utrolig mange tester i denne IKM-gruppa som først viser og så ikke og så viser igjen...Ikke begynt å blø ennå etter negative tester på fredag og så tar jeg den digitale testen jeg har liggende.
Den er jo fader meg positiv! Men brukte lang tid på å finne utav det.
Nå begynner jeg jo å håpe igjen, men frykter en gjentagelse av i fjor
Jeg vet ikke hva jeg skal føle. Og så drakk jeg en juleøl i går og forigår
Vis vedlegget 421279
Gratulerer så masse

Ja det var masse kluss altsåHelt utrolig mange tester i denne IKM-gruppa som først viser og så ikke og så viser igjen...Skal du inn til legen nå snart? For å se om det er noe som må justeres/følges opp? Du har ikke noen støttemedisiner du sant? Det har sikkert gårt fint med de juleølene
ei venninne av meg visste ikke at hun var gravid og både spiste og drakk ting hun ikke burde langt uti første trimester, gutten er helt frisk og fantastisk
![]()

Ikke begynt å blø ennå etter negative tester på fredag og så tar jeg den digitale testen jeg har liggende.
Den er jo fader meg positiv! Men brukte lang tid på å finne utav det.
Nå begynner jeg jo å håpe igjen, men frykter en gjentagelse av i fjor
Jeg vet ikke hva jeg skal føle. Og så drakk jeg en juleøl i går og forigår
Vis vedlegget 421279

Hahahaha, den var finJeg drakk vin fredag og lørdag og testet positiv på søndag.
Funnet ut at ungene mine fester seg med litt alkohol (bare tuller altså)
Gratulerer![]()

Tuuusen takkGratulerer så masse
Ja det var masse kluss altsåSkal til legen på onsdag, eneste gang de hadde ledig for blodprøver. Ingen støttemedisiner og tok bp mtp stoffskifte dagen jeg fikk positiv test. Var ingenting galt da ihvertfall.
Håper det, tenkte jo at negativ test betydde enden på visa så da skulle jeg ihvertfall kose meg litt. Nå er det null salami og øl fram til hcg er tatt ihvertfall![]()
nei nå krysser vi fingrene for null øl og salami frem til august!! 

HurraDrister meg til å si at jeg kan settes på gravid. TR kom jo ikke og siste test tatt i dag tidlig sier at jeg er gravid 1-2.
Hopper i det og så får det bære eller briste![]()

TakkHurra![]()
![]()

Det var bare den ene streken… men ingen tr eller positivt test enn så lengeTakk
Hvordan ble det med testene dine? Ser du skriver at TR ikke har meldt sin ankomst ennå![]()

Håper du får en positiv test!!Det var bare den ene streken… men ingen tr eller positivt test enn så lenge![]()
Tror jeg også gjør det sammeDrister meg til å si at jeg kan settes på gravid. TR kom jo ikke og siste test tatt i dag tidlig sier at jeg er gravid 1-2.
Hopper i det og så får det bære eller briste![]()