IKM UKE 48❤️

Så svak strek i dag :(
Morgenurin på dpo 14/15 og så svak strek det er blitt :(
Temp har også falt litt nå og kjenner jeg blir veldig stressa :(

Vis vedlegget 421275
Ånei... Så stressende... Har den falt mye? Vet det naturlig kan svinge litt, det er ikke en rett linje oppover hos alle, sånn som man skulle tro

Ikke begynt å blø ennå etter negative tester på fredag og så tar jeg den digitale testen jeg har liggende.
Den er jo fader meg positiv! Men brukte lang tid på å finne utav det.
Nå begynner jeg jo å håpe igjen, men frykter en gjentagelse av i fjor:nailbiting:
Jeg vet ikke hva jeg skal føle. Og så drakk jeg en juleøl i går og forigår:dead:
Vis vedlegget 421279
Helt utrolig mange tester i denne IKM-gruppa som først viser og så ikke og så viser igjen... o_OSkal du inn til legen nå snart? For å se om det er noe som må justeres/følges opp? Du har ikke noen støttemedisiner du sant? Det har sikkert gårt fint med de juleølene ❤️ ei venninne av meg visste ikke at hun var gravid og både spiste og drakk ting hun ikke burde langt uti første trimester, gutten er helt frisk og fantastisk ☺️

Fikk denne i dag! :joyful:
1000037966.jpg

Gratulerer så masse :smiley-bounce016

Helt utrolig mange tester i denne IKM-gruppa som først viser og så ikke og så viser igjen... o_OSkal du inn til legen nå snart? For å se om det er noe som må justeres/følges opp? Du har ikke noen støttemedisiner du sant? Det har sikkert gårt fint med de juleølene ❤️ ei venninne av meg visste ikke at hun var gravid og både spiste og drakk ting hun ikke burde langt uti første trimester, gutten er helt frisk og fantastisk ☺️
Ja det var masse kluss altsåo_O Skal til legen på onsdag, eneste gang de hadde ledig for blodprøver. Ingen støttemedisiner og tok bp mtp stoffskifte dagen jeg fikk positiv test. Var ingenting galt da ihvertfall.

Håper det, tenkte jo at negativ test betydde enden på visa så da skulle jeg ihvertfall kose meg litt. Nå er det null salami og øl fram til hcg er tatt ihvertfall:hilarious:

Ikke begynt å blø ennå etter negative tester på fredag og så tar jeg den digitale testen jeg har liggende.
Den er jo fader meg positiv! Men brukte lang tid på å finne utav det.
Nå begynner jeg jo å håpe igjen, men frykter en gjentagelse av i fjor:nailbiting:
Jeg vet ikke hva jeg skal føle. Og så drakk jeg en juleøl i går og forigår:dead:
Vis vedlegget 421279

Jeg drakk vin fredag og lørdag og testet positiv på søndag.
Funnet ut at ungene mine fester seg med litt alkohol (bare tuller altså) :laughing002

Gratulerer :Heartred

Jeg drakk vin fredag og lørdag og testet positiv på søndag.
Funnet ut at ungene mine fester seg med litt alkohol (bare tuller altså) :laughing002

Gratulerer :Heartred
Hahahaha, den var fin :hilarious:
Tusen takk❤️ Håper denne holder hele veien:smiley-angelic001

Gratulerer så masse :smiley-bounce016

Ja det var masse kluss altsåo_O Skal til legen på onsdag, eneste gang de hadde ledig for blodprøver. Ingen støttemedisiner og tok bp mtp stoffskifte dagen jeg fikk positiv test. Var ingenting galt da ihvertfall.

Håper det, tenkte jo at negativ test betydde enden på visa så da skulle jeg ihvertfall kose meg litt. Nå er det null salami og øl fram til hcg er tatt ihvertfall:hilarious:
Tuuusen takk ❤️❤️

Ja altfor mye kluss o_O Åja så bra! Da plukker de det jo opp fort hvis stoffskifte skulle endre seg nå. ❤️

Haha ja ikke sant! Er jo det man tenker, da kan man iallefall "trøste" seg med litt sånt godt :hilarious: nei nå krysser vi fingrene for null øl og salami frem til august!! :hilarious:

Gratulerer til alle gravide ❤️
Jeg kan settes på tr.
Jeg hadde to "positive" tester 8 DPO kveld med babyplan, ganskeså tydelig rosa streker. Meeeen etter det fikk jeg bare blendatester. Nå 19 DPO og ingen tr og fortsatt blenda tester... litt nedtur.
Jeg tipper det er min PCOS som tuller med meg og at jeg ikke hadde eggløsning når de testene var positive.
Når det kommer til babyplan gravidtest..... skikkelig skuffet, fikk et falskt håp der.....
Tips til et annet merke?

Back
Topp