IKM UKE 48❤️

Gratulerer til alle gravide ❤️
Jeg kan settes på tr.
Jeg hadde to "positive" tester 8 DPO kveld med babyplan, ganskeså tydelig rosa streker. Meeeen etter det fikk jeg bare blendatester. Nå 19 DPO og ingen tr og fortsatt blenda tester... litt nedtur.
Jeg tipper det er min PCOS som tuller med meg og at jeg ikke hadde eggløsning når de testene var positive.
Når det kommer til babyplan gravidtest..... skikkelig skuffet, fikk et falskt håp der.....
Tips til et annet merke?
Make sure tidlig strimmel er det jeg kommer til å kjøpe inn om ikke denne svake streken blir værende.

Ånei... Så stressende... Har den falt mye? Vet det naturlig kan svinge litt, det er ikke en rett linje oppover hos alle, sånn som man skulle tro
Den er riktig nok kanskje ikke helt til å stole på pga forkjølelse men likevel ikke som jeg skulle håpe :( det i kombinasjon med svak strek blir liksom ekstra skummelt…

Vedlegg

• 7C52B238-42D5-470B-AE5D-2EABB237A0EF.png
    7C52B238-42D5-470B-AE5D-2EABB237A0EF.png
    280,6 KB · Visninger: 80
Det gikk nok ikke veien dessverre, nå viser monitoren ikke gravid og jeg er begynt å få rosa på papiret så da ble det ikke værende.
Veldig lei meg og skuffet, og vet ikke om jeg orker prøve mer… Lykke til til alle sammen ❤️
Huff så trist. Sender deg en klem :Heartred Vet hvor vondt det gjør. Opplevde det samme på denne tiden for 2 år siden:sorry: Håper du finner styrken til å fortsette prøvingen. Ofte er man ekstra fruktbar etter at det har gått galt, har jeg hørt:Heartred

Nei ikke du også :( har tenkt sånn på deg og håpa!! Fader ta altså hva er det med denne mnd her?! Så mange både skygger og kjemiske ! :( Sender en kjempe stor klem!!
Ja, det har vært så mange falske håp♡♡ Kjedelig å si, men sjansen for abort neste gang minsker kraftig om man har en nå, selv om det ikke er så stor trøst når man står i det! ♡ Min go-to trøst er snus og mye vin, tårer og ekkel mat!

Nei ikke du også :( har tenkt sånn på deg og håpa!! Fader ta altså hva er det med denne mnd her?! Så mange både skygger og kjemiske ! :( Sender en kjempe stor klem!!
Ja si det, rar måned!! :sorry: tusen takk, i like måte - en stor klem til deg og!! ❤️

Ja, det har vært så mange falske håp♡♡ Kjedelig å si, men sjansen for abort neste gang minsker kraftig om man har en nå, selv om det ikke er så stor trøst når man står i det! ♡ Min go-to trøst er snus og mye vin, tårer og ekkel mat!
Ja jeg har en ørliten streif (kun en dag med utslag på test) rett før mini satt, så jeg prøver å tenke at det kan bety det samme nå også. Men samtidig så ser jeg jo så mange som opplever det gang på gang så kjenner jeg blir ganske så nedfor :(
Jeg har spist masse spekemat i dag :p

Det ble kortvarig lykke, ser ut som jeg mister igjen, blør mye i dag... :crybaby2 :sorry:
Blør du mye? Og har du smerter? Jeg blødde mye de første 3mnd sist svangerskap. Testet ikke positivt før uke 6 heller fordi jeg trodde jeg hadde mensen. Jeg mistet desverre senere i svangerskapet, men det hadde ikke noe med blødningene å gjøre. Sender deg en god klem ❤️

Hvordan går det med deg? Orker du å prøve igjen..? <3
Går skikkelig dårlig egentlig... Mannen har sagt at han er ikke sikker på om han vil ha flere, og at han ikke orker mer prøving akkurat nå. Jeg også er utslitt av prøving akkurat nå så sikkert greit med en pause. Men har snakket med han og han har sagt at han er ikke stengt for å vurdere det på nytt om f.eks. et halv år. Men ja, blæ er det mest beskrivende ordet nå. Hadde aldri trodd da jeg satt med første positive test i februar at det var sånn her året skulle gå. 4 på rad?? :sorry: takk som spør ❤️ tenker du å prøve igjen eller hvordan går det der?

Blør du mye? Og har du smerter? Jeg blødde mye de første 3mnd sist svangerskap. Testet ikke positivt før uke 6 heller fordi jeg trodde jeg hadde mensen. Jeg mistet desverre senere i svangerskapet, men det hadde ikke noe med blødningene å gjøre. Sender deg en god klem ❤️
Blør mye ja, og med mye smerter... I dag var testen kjempesvak også så er ikke tvil desverre ❤️ så rar start du hadde på det svangerskapet, er mye som går fint også heldigvis av sånt. Blødde mye i svangerskapet med datteren min og det gikk helt fint. Men ikke denne gangen, har mistet så mange ganger nå at jeg kjenner det igjen. Tusen takk for god klem ❤️ lykke til videre til deg!

Går skikkelig dårlig egentlig... Mannen har sagt at han er ikke sikker på om han vil ha flere, og at han ikke orker mer prøving akkurat nå. Jeg også er utslitt av prøving akkurat nå så sikkert greit med en pause. Men har snakket med han og han har sagt at han er ikke stengt for å vurdere det på nytt om f.eks. et halv år. Men ja, blæ er det mest beskrivende ordet nå. Hadde aldri trodd da jeg satt med første positive test i februar at det var sånn her året skulle gå. 4 på rad?? :sorry: takk som spør ❤️ tenker du å prøve igjen eller hvordan går det der?
Føler skikkelig med deg!! 4 ganger.. det er skikkelig skikkelig hardt!!! ❤️
Det må være en veldig påkjenning ❤️ Kan nok være godt med en pause, det forstår jeg veldig godt. Og venter dere til juni så får man termin litt tidligere på året, mange fordeler med det i hvertfall :) Vi har vært veldig i tvil.. kjenner jeg er livredd for en sånn nedtur igjen.. midt i julen…og blir jeg enda mer lei meg da! og mannen her også tenkte om vi ikke skulle ta en pause frem til sommeren igjen.. jeg har dessverre også en alder som puster meg i nakken, så jeg har sagt jeg vil prøve en gang til., så får vi se … :( men gruer meg veldig til dpo dager og frykten og alt… først må også el komme før mannen drar på jobb igjen og … skikkelig lei og sliten :( Det var jo ikke sånn det skulle bli for noen av oss :( ❤️

Back
Topp