IKM UKE 48❤️

Ja, CB Ukesindikator. Ingen TR ennå, men lav og hard livmorhals, så har begynt å innstille meg på at det ikke blir noe denne syklusen. Skal teste om noen dager igjen, hvis menen ikke kommer :)
Ok, den trenger kanskje litt mer tid på seg til å slå ut. Og min livmorhals går opp og ned her i løpet av dagen så så lenge den er hard og lukket tror jeg fortsatt det er håp ☺️

Fikk denne i dag, ultratidlig digital cb
1000037846.jpg

Har trodd at TR har vært på vei mange dager nå, men ikke noe har dukket opp enda. El må ha vært senere, for lutealfasen er jo stabil. Skjønner ingenting akkurat nå. Nå skal jeg være 14 og jeg har aldri lengre lutealfase enn 13 dpo…

Har det noe å si på g-test at de er gått ut på dato?

Ser at jeg har testet med tester som har gått ut på dato med en mnd.
Det kan ha noe å si ja, jeg har noen som ble påvirket av høy temp i sommer og de er helt ubrukelige selv innenfor datomerking. Ville kjøpt noen nye for sikkerhets skyld ☺️

Jeg kan settes på TR, gratulerer til alle som klarte det denne uka :Heartred

Ikke begynt å blø ennå etter negative tester på fredag og så tar jeg den digitale testen jeg har liggende.
Den er jo fader meg positiv! Men brukte lang tid på å finne utav det.
Nå begynner jeg jo å håpe igjen, men frykter en gjentagelse av i fjor:nailbiting:
Jeg vet ikke hva jeg skal føle. Og så drakk jeg en juleøl i går og forigår:dead:
20231203_083309.jpg

Ikke begynt å blø ennå etter negative tester på fredag og så tar jeg den digitale testen jeg har liggende.
Den er jo fader meg positiv! Men brukte lang tid på å finne utav det.
Nå begynner jeg jo å håpe igjen, men frykter en gjentagelse av i fjor:nailbiting:
Jeg vet ikke hva jeg skal føle. Og så drakk jeg en juleøl i går og forigår:dead:
Vis vedlegget 421279
Oi se der ja!! Klart man får opp håpet også kjære tid så skummelt og spennende og ❤️

Back
Topp