IKM UKE 48❤️

Fanger begge opp likt nivå av hcg?
Ja, men den nederste tror jeg er defekt, den er fra en pakke som ble levert i sommer med 40+ utendørs, tror ikke det er bra for testene. Har testa med en pakke med "nye" av samme merke hittil men ser ut som en gammel snek seg inn :hilarious:

Jøss, for en virvelvind!
Hvilken dag er du på? Er alle her inne sikker på EL? Vi har jo blitt gravide gjennom IVF, så vet eksakt når EL er, men det kan jo være det er endel her inne som ikke vet akkurat når den er? Jeg har litt PCOS, og mine EL tester slår ut en uke før jeg faktisk har EL!
Er på 12/13 men ikke helt sikker for ble krøll med tempingen også denne runden. Og har også PCOS-light her. Men så på ultralyd en modnende follikel som var sprekkeklar ca cd17 etter gynekologens beregninger så tror at cd18 i følge testene er ganske riktig ☺️

Cd 26, 12 dpo. Har følt meg kvalm i dag, og ennå ingen mens :cat:

Tok disse nettopp for å bli litt klokere, alt er på samme urinprøve
1000037789.jpg
1000037791.jpg
1000037786.jpg

Jeg tror kanskje jeg er gravid?

Har sneket inne her og fulgt med på testingen din, så spennende! :D Jeg ser klart og tydelig rosa streker, så jeg tror du er gravid! :love017 :Heartred
Åå så koselig!! ❤️ Hihi så bra at du også ser, jeg ser på alle sammen nå :joyful: fortsatt litt vanskelig å innse at jeg er gravid etter så mye tull, måtte den sitte hele veien denne gangen :smiley-angelic001:love017

12 dpo, ingen TR.IMG_1843.jpeg

Fortsatt håp så lenge TR ikke har kommet, er det en vanlig CB?
Ja, CB Ukesindikator. Ingen TR ennå, men lav og hard livmorhals, så har begynt å innstille meg på at det ikke blir noe denne syklusen. Skal teste om noen dager igjen, hvis menen ikke kommer :)

Back
Topp