IKM UKE 48❤️

Kjenner det er greit med en avklaring! Dagene 8-12DPO er drepen!
Ja det er de virkelig!!! På det tidspunktet vil man bare vite - bra eller dårlig resultat lissom. Jeg er helt utslitt av det her opp og ned, kanskje - kanskje ikke... Skal ihvertfall ikke tidligteste igjen! :hilarious: håper du får kost deg litt nå da i før-EL-tiden ☺️❤️

Både samboer og jeg har det på følelsen! Fikk høyeste lh på 1.32 den 19.11 (pleier å ha maks 0,8-1), så tror det var 9DPO i går :D Jeg har hatt så mange sterke symptomer allerede, kvalme, svimmelhet, oppblåsthet helt fra mandag, 7 dpo?? Er skikkelig spent :laughing002
Hihi, hadde vært litt artig om det kunne vise seg å stemme :p har dere tvillinger i familien?

Kan settes på gravid♡♡ Så håper jeg det holder inn!15 dpo

Vedlegg

• 20231130_105224.jpg
    20231130_105224.jpg
    751 KB · Visninger: 117
Dagens tester, en sier ja en sier nei o_O:hilarious::confused013
Etter 3 min:
Vis vedlegget 421138
Over tiden:
Vis vedlegget 421139
Jøss, for en virvelvind!
Hvilken dag er du på? Er alle her inne sikker på EL? Vi har jo blitt gravide gjennom IVF, så vet eksakt når EL er, men det kan jo være det er endel her inne som ikke vet akkurat når den er? Jeg har litt PCOS, og mine EL tester slår ut en uke før jeg faktisk har EL!

Jøss, for en virvelvind!
Hvilken dag er du på? Er alle her inne sikker på EL? Vi har jo blitt gravide gjennom IVF, så vet eksakt når EL er, men det kan jo være det er endel her inne som ikke vet akkurat når den er? Jeg har litt PCOS, og mine EL tester slår ut en uke før jeg faktisk har EL!
Jeg både temper og tester, og de samsvarte. Så da er man ganske safe. Men klart, det kan ta opptil 48 t fra eggløsning til en befruktning skjer har jeg forstått, så det blir 1-2 dager slingringsmonn for min del. Pluss at noen ganger kan egget bruke lenger tid fra eggleder til det fester seg og. Så frem til TR er på plass er det alltid en liten mulighet :smiley-angelic001 :nailbiting:

Back
Topp