IKM UKE 48❤️

Her har de bare de tidligtypene til bp.. men det rare er jo at både den og e@h slår ut likt, og aldri fått skygge på e@h (som jeg har brukt siden før datteren min). Mulig det har vært en kjemisk...
Jg har heller aldri hatt skygge før den i sisten på september og den i oktober . Fikk jo skygge 8DPO nå og ikke så mye mer etterpå . Enten så er vi jentene her inne så fulle av gravid hormoner at de slår ut høyspenten :laughing002 :laughing025

Apropo eBay tester og forskjeller: Dette er en som skulle være 10 mlu fra Ali express og en bb tidlig:
:laughing002 Ja det er forskjell . Kjøpt hundre eBay tester og el tester i våres . De viser ganske rett både når jeg har hvert gravid og ikke . Men de er mye treigere synes jeg . Nå har jeg vel bare disse å vise til:nailbiting: tror egentlig det kan være bedre å ta noen som ikke er så sensitive , så de ikke fanger opp alt så ultrafort :sign19:bag:

Vedlegg

• IMG_5096.jpeg
    IMG_5096.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 115
Damer, skal vi bare la vær å teste frem til ikm dag neste pp????? Neidaaaaa :hilarious: bare ei som er irritert på kroppen sin i dag. ikm dag i dag, men ingen tr enda, og blendatest i dag igjen.
Haha jo jeg er med på den altså! :hilarious:

Men du er bare 11 eller 12 dpo sant?
Det kan jo være en kjemisk..
jeg liker ikke gi falske forhåpninger, men det er jo noooe? ett pittelite håp enda?
Er vel håp frem til TR kommer, sånn i teorien :p;) ❤️lest utrolig mye rart av hvordan folk har blitt gravide osv så alt er mulig, men jeg tror ikke jeg er det altså...

Jg har heller aldri hatt skygge før den i sisten på september og den i oktober . Fikk jo skygge 8DPO nå og ikke så mye mer etterpå . Enten så er vi jentene her inne så fulle av gravid hormoner at de slår ut høyspenten :laughing002 :laughing025
Ultrafertile er vi!! Masse hCG selv uten å være gravide :laughing021:laughing001

:laughing002 Ja det er forskjell . Kjøpt hundre eBay tester og el tester i våres . De viser ganske rett både når jeg har hvert gravid og ikke . Men de er mye treigere synes jeg . Nå har jeg vel bare disse å vise til:nailbiting: tror egentlig det kan være bedre å ta noen som ikke er så sensitive , så de ikke fanger opp alt så ultrafort :sign19:bag:
Ja jeg har alltid hatt liggende en hau med sånne tester for å bare teste litt underveis selv når jeg går på prevensjon, har ikke mensen og da må jeg sjekke av og til just in case :p

12 dpo…Med blenda test, mensmurringer, ømme pupper, litt pms og en lutealfase på 13 dager, så sier jeg at løpet er kjørt denne gangen også. Hadde uansett ikke helt troen med lite aksjelegging.

Neste syklus blir vi nok ikke å prøve, siden vi vil nyte, kose oss, drikke og feste litt i førjulskosen.

Så med det: gratulerer til alle med positiv test og lykke til til dere andre❤️

Nå gir jeg opp for dette året og skal finne frem julepynten som skal opp i løpet av helga. Helga er tatt, og jeg tror jeg rett og slett skal ta meg et glass rødvin for å feire at jeg allerede har tatt helga i kveld:joyful:
IMG_9895.jpeg

Om du er helt sikker på kun 9dpo så skulle man nesten tro det er tvillinger, hihi ! Neida, er så forskjellig hvor mye hcg man produserer :)
Både samboer og jeg har det på følelsen! Fikk høyeste lh på 1.32 den 19.11 (pleier å ha maks 0,8-1), så tror det var 9DPO i går :D Jeg har hatt så mange sterke symptomer allerede, kvalme, svimmelhet, oppblåsthet helt fra mandag, 7 dpo?? Er skikkelig spent :laughing002

Vedlegg

• IMG_1127.jpeg
    IMG_1127.jpeg
    130,5 KB · Visninger: 98
Back
Topp