Wow den er jo super sterkJeg har ikke turt å være så aktiv her denne måneden, men seee hva jeg fikk nå nettopp! 9 dpo![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow den er jo super sterkJeg har ikke turt å være så aktiv her denne måneden, men seee hva jeg fikk nå nettopp! 9 dpo![]()

Ja det håper jeg for deg ogsåAt testen din har blitt sterkere er jo et knallbra tegn! Satser på at dette er terminspire![]()
![]()
vi sees i uke 52, var nok ikke vår tur denne mndTok en etter jobb nå, blendahvit![]()

Glede meg til å se ti’ern igjen snartÆsj da var det mørkerødt tørk idag 11DPO pleier ikke få så tidlig . Samboern synes jeg har hvert et troll og vedda på 1000kr på at jeg ikke fikk mensen lørdag …jeg kan settes på tante lista
wilde yam er bestillt
![]()
Ser bare et hakk nederst på den
Nydelig strek! Gratulerer!Jeg har ikke turt å være så aktiv her denne måneden, men seee hva jeg fikk nå nettopp! 9 dpo![]()

Glede meg til å se ti’ern igjen snart![]()

Tipper det er bare skygge... Har alle tegn på TR!Ser bare et hakk nederst på den
Ville vel tippe du er gravid allerede her jaSmyger. Skjønner ingenting her. Fikk baby i mai, ikke kjent noe eggløsning, ikke fått tr heller etter fødsel. Tester allikevel ca 1 gang pr mnd intil jeg får regelmessig syklus for å utelukke graviditet. Fikk denne testen mandag, blenda hvite tester i går og i dag. Den streken er jo rosa eller er det bare meg????? (Kommer kanskje litt dårlig fram på bildet) Kan testen være defekt?finnes det andre årsaker til slik test? Om det er kjemisk svangerskap burde vel tr komme nå snart? Vil komme i syklus så jeg kan begynne å planlegge nestemann
Vis vedlegget 421003Vis vedlegget 421003
Jeg ser dessverre ikke noe
Oi oi!! Spennende!!!!
Jeg ser noe mer over hakket der, men hadde så mye skygger sist på bp og kjøpte make sure for å slippe og fikk jaggu skygge 8DPO og nada de andre dagene . Så jeg synes testene er skumle blitt

Det er nok skygge... Har alle tegn på TR!Jeg ser noe mer over hakket der, men hadde så mye skygger sist på bp og kjøpte make sure for å slippe og fikk jaggu skygge 8DPO og nada de andre dagene . Så jeg synes testene er skumle blitt![]()
12DPO - tar en siste i morgen tidlig tenker jeg.. Denne syklusen har bare vært et salig rot!Jeg ser dessverre ikke noehvor mange dpo er du?