IKM UKE 48❤️

Æsj da var det mørkerødt tørk idag 11DPO pleier ikke få så tidlig . Samboern synes jeg har hvert et troll og vedda på 1000kr på at jeg ikke fikk mensen lørdag … :laughing002 jeg kan settes på tante lista :arghh: wilde yam er bestillt :laughing002

Vedlegg

• IMG_5099.jpeg
    IMG_5099.jpeg
    173 KB · Visninger: 102
Smyger. Skjønner ingenting her. Fikk baby i mai, ikke kjent noe eggløsning, ikke fått tr heller etter fødsel. Tester allikevel ca 1 gang pr mnd intil jeg får regelmessig syklus for å utelukke graviditet. Fikk denne testen mandag, blenda hvite tester i går og i dag. Den streken er jo rosa eller er det bare meg????? (Kommer kanskje litt dårlig fram på bildet) Kan testen være defekt? :dead: finnes det andre årsaker til slik test? Om det er kjemisk svangerskap burde vel tr komme nå snart? Vil komme i syklus så jeg kan begynne å planlegge nestemann :hilarious:
Vis vedlegget 421003Vis vedlegget 421003
Ville vel tippe du er gravid allerede her ja ;) Gratulerer ❤️

Jeg har fått tr hver 4 torsdag nå i flere mnd, så i teorien skulle den komme i dag. Men forrige mnd kom den på fredag, med negative tester.

Sååå nå får jeg bare vente å se om det blir hver fjerde fredag i stedet :hilarious: :hilarious:

Back
Topp