IKM UKE 48❤️

11/12 dpo, disse fortsetter å tulle, sikker på at det ikke har gått denne gangen men allikevel kan man skimte noe her...
1000037674.jpg
1000037679.jpg
tok denne også, stoler mer på den:
1000037682.jpg

Det må være noe sånt... Tror jeg dropper tidligtesting hvis det blir noe neste gang :sorry:
Jeg kjøpte tidlig bp sine ved en feiltagelse , så fikk brukt de opp . Så det at det var unødvendig og ser at flere har positiv før tidlig eller likt osv .

Cd 25, 11 dpo. Spennende tider nå! Føler kroppen skriker etter å menstruere (mensenmage, menssmerter, generell følelse i kroppen), men håper jo likevel.

Har pleid å ha bare 10-12 dager etter eggløsning før mens, men litt variasjon i det siste, så TR banker vel på enten ganske snart, eller, hvis det varer lenger, på mandag i uke 49. (Eller ikke i det hele tatt? :nailbiting:) Så jeg er litt i begge de trådene enn så lenge.

Jeg kjøpte tidlig bp sine ved en feiltagelse , så fikk brukt de opp . Så det at det var unødvendig og ser at flere har positiv før tidlig eller likt osv .
Her har de bare de tidligtypene til bp.. men det rare er jo at både den og e@h slår ut likt, og aldri fått skygge på e@h (som jeg har brukt siden før datteren min). Mulig det har vært en kjemisk...

Forrig mnd hadde jeg skygge på alt , tror testene er for bra og fanger opp vårt naturlige hcg . Egentlig bør vi kjøpe eBay tester tror jeg :nailbiting:
Apropo eBay tester og forskjeller: Dette er en som skulle være 10 mlu fra Ali express og en bb tidlig:

Vedlegg

• 34F0098F-DCE6-4EB5-A4CA-48475DE0AB18.jpeg
    34F0098F-DCE6-4EB5-A4CA-48475DE0AB18.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 114
Back
Topp