Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så fælt for jeg har hatt alle tegn på TR og var gravid og nå er det blanda og TR kom . Kjipt at det skal være så likt , burde hvert litt skille på symptomerDet er nok skygge... Har alle tegn på TR!

Om du er helt sikker på kun 9dpo så skulle man nesten tro det er tvillinger, hihi ! Neida, er så forskjellig hvor mye hcg man produsererJeg har ikke turt å være så aktiv her denne måneden, men seee hva jeg fikk nå nettopp! 9 dpo![]()
Forrig mnd hadde jeg skygge på alt , tror testene er for bra og fanger opp vårt naturlige hcg . Egentlig bør vi kjøpe eBay tester tror jeg11/12 dpo, disse fortsetter å tulle, sikker på at det ikke har gått denne gangen men allikevel kan man skimte noe her...
Vis vedlegget 421039Vis vedlegget 421040tok denne også, stoler mer på den:Vis vedlegget 421041

Det må være noe sånt... Tror jeg dropper tidligtesting hvis det blir noe neste gangForrig mnd hadde jeg skygge på alt , tror testene er for bra og fanger opp vårt naturlige hcg . Egentlig bør vi kjøpe eBay tester tror jeg![]()

Ja det synes jeg også at jeg ser og jeg pleier ikke ha streksyn egentlig … var da veldig rart….11/12 dpo, disse fortsetter å tulle, sikker på at det ikke har gått denne gangen men allikevel kan man skimte noe her...
Vis vedlegget 421039Vis vedlegget 421040tok denne også, stoler mer på den:Vis vedlegget 421041
Jeg kjøpte tidlig bp sine ved en feiltagelse , så fikk brukt de opp . Så det at det var unødvendig og ser at flere har positiv før tidlig eller likt osv .Det må være noe sånt... Tror jeg dropper tidligtesting hvis det blir noe neste gang![]()
CB monitor: Vis vedlegget 421043Husker ikke hvem som spurte om den CB monitoren. Den tror jeg krever ganske høy hcg før den slår ut, som dere ser på bp sin test tatt på samme prøve.
Det må være noe sånt... Tror jeg dropper tidligtesting hvis det blir noe neste gang![]()
Veldig rart ja... Det er en ultratidlig digital cbJa det synes jeg også at jeg ser og jeg pleier ikke ha streksyn egentlig … var da veldig rart….
Er det en ukeindikator CB?
) Så jeg er litt i begge de trådene enn så lenge.Her har de bare de tidligtypene til bp.. men det rare er jo at både den og e@h slår ut likt, og aldri fått skygge på e@h (som jeg har brukt siden før datteren min). Mulig det har vært en kjemisk...Jeg kjøpte tidlig bp sine ved en feiltagelse , så fikk brukt de opp . Så det at det var unødvendig og ser at flere har positiv før tidlig eller likt osv .
Monitor krever 50 i hcg mener jeg å huske.CB monitor: Vis vedlegget 421043Husker ikke hvem som spurte om den CB monitoren. Den tror jeg krever ganske høy hcg før den slår ut, som dere ser på bp sin test tatt på samme prøve.
Min slo ut dagen etter cb digitalCB monitor: Vis vedlegget 421043Husker ikke hvem som spurte om den CB monitoren. Den tror jeg krever ganske høy hcg før den slår ut, som dere ser på bp sin test tatt på samme prøve.
Så pass ja. Da er det å håpe at det stiger nok snart til detMonitor krever 50 i hcg mener jeg å huske.
Jeg visste heldigvis at den krever mer, men usj en kjip følelse å få den «IKKE GRAVID» i trynet ..Men du er bare 11 eller 12 dpo sant?Veldig rart ja... Det er en ultratidlig digital cb
Apropo eBay tester og forskjeller: Dette er en som skulle være 10 mlu fra Ali express og en bb tidlig:Forrig mnd hadde jeg skygge på alt , tror testene er for bra og fanger opp vårt naturlige hcg . Egentlig bør vi kjøpe eBay tester tror jeg![]()
Jeg der på easy at home!!11/12 dpo, disse fortsetter å tulle, sikker på at det ikke har gått denne gangen men allikevel kan man skimte noe her...