IKM UKE 48❤️

Altså, hva skjer med makesure og strek etter fristen? Denne er ca 1 time gammel :depressed:
IMG_7478.jpeg
IMG_7479.jpeg

Cd 21, 7 dpo og altfor tidlig å teste, men jeg klarte jo ikke å la være. Hadde ikke tidligstester en gang, så testen var naturlig nok hvit som snøen. Føler meg litt glum og nedfor og kjenner på det jeg tror er menssmerter. Sukk!

Haha, her testes det tidlig! Første gangen jeg var gravid så fikk jeg svaak strek dpo 11, og jeg var på UL så vet akkurat når EL var. Barnet ble født:) Tror ingen skal gi opp håpet om den er blank på dpo 8, 9 osv, det kan jo være at egget fester seg rett før det! Jeg har litt testeangst etter mange PP med negativ så tørr ikke helt, men har endel symptomer nå som kvalme, trøtthet, oppblåst, stikking i brystene, osv. Går på progynova og cyclogest da, så kan bare være det:p

Jeg synes det er litt gøy å skimte strek 8DPO . Nå har jeg hvert både 11 og 12DPO før jeg har skimta . Ryggen min er det værste symptomet nå , murra litt av og på hele uka , men i går ga ikke ryggen seg , så måtte kaste inn håndkle med en Paracet 1grams . Den merka jeg absolutt ingenting av :nailbiting: Nå er nipla såre . Magen rar .

Cd 21, 7 dpo og altfor tidlig å teste, men jeg klarte jo ikke å la være. Hadde ikke tidligstester en gang, så testen var naturlig nok hvit som snøen. Føler meg litt glum og nedfor og kjenner på det jeg tror er menssmerter. Sukk!
7 er grusomt tidlig , jeg har hengt med litt i gruppene dette året og denne 48 gruppa , så er det mange , ja jeg sier det igjen , overraskende mange som har skimta strek 8DPO . Jeg inkludert . Men husk også at du har mange dager igjen . Jeg har fått blenda hvit 11DPO og positiv 12DPO :) du har en uke igjen med testing eller kanskje du får strek i morgen . Tidlig trester er bare tull , bruk de vanlige du , de er like gode både make sure og baby plan bla. :Heartred

7 er grusomt tidlig , jeg har hengt med litt i gruppene dette året og denne 48 gruppa , så er det mange , ja jeg sier det igjen , overraskende mange som har skimta strek 8DPO . Jeg inkludert . Men husk også at du har mange dager igjen . Jeg har fått blenda hvit 11DPO og positiv 12DPO :) du har en uke igjen med testing eller kanskje du får strek i morgen . Tidlig trester er bare tull , bruk de vanlige du , de er like gode både make sure og baby plan bla. :Heartred
Helt enig i at det er overraskende mange her som har hatt mye symptomer og veldig tidlig strek på testene sine ☺️❤️

Må klage litt :hilarious::arghh:

Mistet godfølelsen for denne PP 7 dpo, negativ test i går 9 dpo. Mensmurringer i løpet av dagen i dag så jeg ventet nesten at TR skulle dukke opp i dag.
Det var så ille at jeg tok på truseinnlegg, men ingen TR ennå. Jeg er derimot tett i nesa, forstoppet siden i går, er svimmel, har rikelig utflod og det stikker og murrer i livmorområdet.
Dette er jo blandt annet tidlig gravidsymptomer, men jeg tør ikke håpe:nailbiting: Skal ta en ny test i morgen om TR ikke har dukket opp.

Last edited:
Endelig hjemme, men hadde bare RFSU og digital med ukeindikator (blåser ikke av den på kveldstest 9/10DPO).
Synes jeg skimter noe, men sliter med å få det frem på bildet - har uansett liten tiltro til disse testene... :bag:
20231126_211802.jpg

20231126_211740.jpg

Mistet godfølelsen for denne PP 7 dpo, negativ test i går 9 dpo. Mensmurringer i løpet av dagen i dag så jeg ventet nesten at TR skulle dukke opp i dag.
Det var så ille at jeg tok på truseinnlegg, men ingen TR ennå. Jeg er derimot tett i nesa, forstoppet siden i går, er svimmel, har rikelig utflod og det stikker og murrer i livmorområdet.
Dette er jo blandt annet tidlig gravidsymptomer, men jeg tør ikke håpe:nailbiting: Skal ta en ny test i morgen om TR ikke har dukket opp.
Det er jo ennå tidlig❤️ hadde jeg testet 9dpo tror jeg ikke at det hadde kommet noen strek.

Jeg syntes dette hørtes lovende ut igrunn... Men skjønner meg veldig godt på knekken, hadde jo det selv her :hilarious: ❤️

Jeg er snart 40 år og har prøvd å bli gravid i godt over to år nå og testet positivt tidligere i høst på tidligtest, men graviditeta endte i spontanabort. Vet godt at 7 dpo er for tidlig, som jeg skreiv i innlegget. Men så klarte jeg ikke å la være likevel da. Og er heller ikke spesielt overraska over at den ble hvit.

Har kun fått positiv test den ene gangen i hele mitt liv, og håper så veldig. Dette er kanskje vår siste sjanse til å få det til selv, før vi skal i gang med IVF-behandling. Tenker at de fleste som tester tidlig i denne gruppa vet det du sier her, men ønsker (eller klarer ikke la være) å teste tidlig likevel av ulike grunner.

Back
Topp