Ser enda mer nå over tidaSniker, ser lett!
Gleder meg til å tisse i måra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser enda mer nå over tidaSniker, ser lett!
Gleder meg til å tisse i måra 
Klart det skal være terminspireDa kan jeg settes på gravid, håper på en terminspire. Masse, masse lykke til dere andre![]()

Her er det noeÅpne øya jenter , jeg har tissa igjen . Tok masse bilder innen fristennå føler jeg at jeg ser noe , men vi har vel ikke rett til å uttale oss om egne tester haha

Jeg ser også herÅpne øya jenter , jeg har tissa igjen . Tok masse bilder innen fristennå føler jeg at jeg ser noe , men vi har vel ikke rett til å uttale oss om egne tester haha

Jeg seeer!Åpne øya jenter , jeg har tissa igjen . Tok masse bilder innen fristennå føler jeg at jeg ser noe , men vi har vel ikke rett til å uttale oss om egne tester haha
Nå er nipla såre . Magen rar .7 er grusomt tidlig , jeg har hengt med litt i gruppene dette året og denne 48 gruppa , så er det mange , ja jeg sier det igjen , overraskende mange som har skimta strek 8DPO . Jeg inkludert . Men husk også at du har mange dager igjen . Jeg har fått blenda hvit 11DPO og positiv 12DPOCd 21, 7 dpo og altfor tidlig å teste, men jeg klarte jo ikke å la være. Hadde ikke tidligstester en gang, så testen var naturlig nok hvit som snøen. Føler meg litt glum og nedfor og kjenner på det jeg tror er menssmerter. Sukk!

Helt enig i at det er overraskende mange her som har hatt mye symptomer og veldig tidlig strek på testene sine7 er grusomt tidlig , jeg har hengt med litt i gruppene dette året og denne 48 gruppa , så er det mange , ja jeg sier det igjen , overraskende mange som har skimta strek 8DPO . Jeg inkludert . Men husk også at du har mange dager igjen . Jeg har fått blenda hvit 11DPO og positiv 12DPOdu har en uke igjen med testing eller kanskje du får strek i morgen . Tidlig trester er bare tull , bruk de vanlige du , de er like gode både make sure og baby plan bla.
![]()

Skal ta en ny test i morgen om TR ikke har dukket opp.Det er jo ennå tidligMå klage litt
Mistet godfølelsen for denne PP 7 dpo, negativ test i går 9 dpo. Mensmurringer i løpet av dagen i dag så jeg ventet nesten at TR skulle dukke opp i dag.
Det var så ille at jeg tok på truseinnlegg, men ingen TR ennå. Jeg er derimot tett i nesa, forstoppet siden i går, er svimmel, har rikelig utflod og det stikker og murrer i livmorområdet.
Dette er jo blandt annet tidlig gravidsymptomer, men jeg tør ikke håpeSkal ta en ny test i morgen om TR ikke har dukket opp.
Jeg syntes dette hørtes lovende ut igrunn... Men skjønner meg veldig godt på knekken, hadde jo det selv herMå klage litt
Mistet godfølelsen for denne PP 7 dpo, negativ test i går 9 dpo. Mensmurringer i løpet av dagen i dag så jeg ventet nesten at TR skulle dukke opp i dag.
Det var så ille at jeg tok på truseinnlegg, men ingen TR ennå. Jeg er derimot tett i nesa, forstoppet siden i går, er svimmel, har rikelig utflod og det stikker og murrer i livmorområdet.
Dette er jo blandt annet tidlig gravidsymptomer, men jeg tør ikke håpeSkal ta en ny test i morgen om TR ikke har dukket opp.
Disse testene slår ut sååå sent, så skimter du noe på disse er det jo positivtEndelig hjemme, men hadde bare RFSU og digital med ukeindikator (blåser ikke av den på kveldstest 9/10DPO).
Synes jeg skimter noe, men sliter med å få det frem på bildet - har uansett liten tiltro til disse testene...
Vis vedlegget 420667
Vis vedlegget 420669

Jeg er snart 40 år og har prøvd å bli gravid i godt over to år nå og testet positivt tidligere i høst på tidligtest, men graviditeta endte i spontanabort. Vet godt at 7 dpo er for tidlig, som jeg skreiv i innlegget. Men så klarte jeg ikke å la være likevel da. Og er heller ikke spesielt overraska over at den ble hvit.7 er grusomt tidlig , jeg har hengt med litt i gruppene dette året og denne 48 gruppa , så er det mange , ja jeg sier det igjen , overraskende mange som har skimta strek 8DPO . Jeg inkludert . Men husk også at du har mange dager igjen . Jeg har fått blenda hvit 11DPO og positiv 12DPOdu har en uke igjen med testing eller kanskje du får strek i morgen . Tidlig trester er bare tull , bruk de vanlige du , de er like gode både make sure og baby plan bla.
![]()
har Aldri hatt kortere lutealfase enn 12 dager! Jeg øyner et bitte lite håp nå