IKM UKE 48❤️

Jeg er i uke 49, men har vel strengt tatt ikm på søndag, så sniker litt inne hos dere:angelic:
Er 7 dpo i dag og det klør i testefingrene!:bag: Har bestilt tester som er på vei i posten, måtte akkurat sjekke om posten leverer hver dag:hilarious::hilarious:

Startet i slutten av januar. Føler jeg har vært gravid mesteparten av 2023 :arghh:
Da har vi prøvd nesten like lenge. Uff, det er kjipt når veien blir så kronglete og tung. Ønsket er like stort uansett hvilket barn man prøver på tror jeg. Lykke til i alle fall :happy:

Ca 10-11 dpo og idag er jeg KVALM! Må svi av en test imorgen, selv om oddsen ikke er på min side denne mnd :dance018
Jeg har og økt utflod, hormonell, kviser på bryst... alt det der kan jo være pms, men MÅ ta test likevell:facepalm:

Da har vi prøvd nesten like lenge. Uff, det er kjipt når veien blir så kronglete og tung. Ønsket er like stort uansett hvilket barn man prøver på tror jeg. Lykke til i alle fall :happy:
For min del hadde vært bedre om jeg ikke ble gravid enn de to gangene jeg har blitt det dette året. Inn og ut av sykehus i ukesvis, medisiner og til slutt utskrapning. Hele opplegget er utmattende!

For min del hadde vært bedre om jeg ikke ble gravid enn de to gangene jeg har blitt det dette året. Inn og ut av sykehus i ukesvis, medisiner og til slutt utskrapning. Hele opplegget er utmattende!
Klarer ikke å forestille meg hvor tungt det må være å gå gjennom. Håper 2024 blir et bedre år for deg.

Jeg har ikke sett hjerteslag (heldigvis). Har hatt to BO oppdaget i uke 7 og uke 12.. Har tre barn fra før så "lider ingen nød", men ønsker oss en attpåklatt!
Samma her , har tre og ønsker en siste . :Heartred

Åpne øya jenter , jeg har tissa igjen . Tok masse bilder innen fristen :laughing002 nå føler jeg at jeg ser noe , men vi har vel ikke rett til å uttale oss om egne tester haha

Vedlegg

• IMG_5073.jpeg
    IMG_5073.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 136
  • IMG_5072.jpeg
    IMG_5072.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 136
  • IMG_5071.jpeg
    IMG_5071.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 128
  • IMG_5070.jpeg
    IMG_5070.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 124
  • IMG_5069.jpeg
    IMG_5069.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 134
Åpne øya jenter , jeg har tissa igjen . Tok masse bilder innen fristen :laughing002 nå føler jeg at jeg ser noe , men vi har vel ikke rett til å uttale oss om egne tester haha
Synes jeg ser noe - iallfall på første bildet!

Vi er på vei hjem fra svigers. 4 timer i bil + stopp fir middag. Planen er å ikke gå på do før vi kommer hjem... Tok med 4 tester og alle er svidd av ila helga :laughing021

Back
Topp