IKM UKE 48❤️

Min test fra morran i dag :hilarious:
Er bare 6dpo så må jo le litt av meg selv..:thumleft:hilarious:
Men, skal ta en hver morgen nå :hilarious::wav

Vedlegg

• 20231122_055408.jpg
    20231122_055408.jpg
    1,4 MB · Visninger: 87
  • 20231122_055326.jpg
    20231122_055326.jpg
    1,3 MB · Visninger: 84
  • 20231122_055227.jpg
    20231122_055227.jpg
    1,3 MB · Visninger: 89
Min test fra morran i dag :hilarious:
Er bare 6dpo så må jo le litt av meg selv..:thumleft:hilarious:
Men, skal ta en hver morgen nå :hilarious::wav
Haha ja det er tidlig!! Er 4 dpo her og har lyst til å teste men vet jo at det ikke er vits :hilarious: ser rimelig blanke ut enda men det kan jo fort endre seg! ☺️:gen014:dance008

Skal prøve å holde meg med å teste til mandag! Da er jeg 13 dpo, både gleder meg og gruer meg.. forberedt på å bli skuffet igjen:rolleyes:
Det er bra å klare å holde seg helt til 13 dpo! Jeg tester på søndag, da er jeg 8 dpo hehe :angelic:

Det er bra å klare å holde seg helt til 13 dpo! Jeg tester på søndag, da er jeg 8 dpo hehe :angelic:
Det er så dritt å ta tester tidlig, da går man fortsatt i håpet om at testen kan bli positiv:( prøver å gå så lenge jeg kan uten test! Meeeeen er ikke lett:dead::shifty:

Det er så dritt å ta tester tidlig, da går man fortsatt i håpet om at testen kan bli positiv:( prøver å gå så lenge jeg kan uten test! Meeeeen er ikke lett:dead::shifty:
Det er veldig sant! Litt sånn berg og dalbane med håp den tidligtestingen... Ikke lett nei!! ❤️

Har klart meg kjempebra hele dagen og nå plutselig blir jeg veldig obs på at jeg er 6 dpo i dag:woot::eek:o_O
Vil teste nå, men vil ikke likevel. Ææææææh:hilarious::dead:
Hihi det er såååå vanskelig! Men 6 dpo allerede, da er det ikke lenge igjen til noe kan dukke opp :happy093.:love2

7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?Vis vedlegget 420254
Jeg skimter strek her! Spennende :nailbiting:

Jeg sniker her inne og håper at du snart skal oppdatere dagboken din med temp og slikt :angelic:
Oi, hehe. Har vist nesten glemt hele dagboka:bag: Blitt gal her inne og ikke stukket hodet utafor galehuset:hilarious:

Hihi det er såååå vanskelig! Men 6 dpo allerede, da er det ikke lenge igjen til noe kan dukke opp :happy093.:love2
Nei, er ikke lenge igjen, men NÅ begynner tida for alvår å snegle:dead::hilarious:
*Holde seg opptatt, holde seg opptatt, holde seg opptatt, opptatt, opptatt* sunget til melodien "just keep swimming" fra Finding Nemo:hilarious::singing:

Oi, hehe. Har vist nesten glemt hele dagboka:bag: Blitt gal her inne og ikke stukket hodet utafor galehuset:hilarious:

Nei, er ikke lenge igjen, men NÅ begynner tida for alvår å snegle:dead::hilarious:
*Holde seg opptatt, holde seg opptatt, holde seg opptatt, opptatt, opptatt* sunget til melodien "just keep swimming" fra Finding Nemo:hilarious::singing:
Haha ja er det ikke rart hvordan tiden går så mye tregere jo nærmere man kommer? :happy7:happy6 hahaha elsker det! Har du funnet noe som funker? :hilarious:

Dpo-syndromet lever i beste velgående, synes jeg kjenner mer og mer til puppene. Har en del murringer/stikkinger i magen. Oppblåst herfra til neste halvmåne (seriøst ser 6 mnd gravid ut her nesten). Forstoppet. Og nå begynner ting å smake og lukte rart synes jeg... Får sånn altfor mye håpet opp av det greiene her! :help:schocked028:love017

Back
Topp