Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja det er tidlig!! Er 4 dpo her og har lyst til å teste men vet jo at det ikke er vitsMin test fra morran i dag
Er bare 6dpo så må jo le litt av meg selv..
Men, skal ta en hver morgen nå![]()
ser rimelig blanke ut enda men det kan jo fort endre seg! 

Ja, så vi får jo bare vente i speeeenningHaha ja det er tidlig!! Er 4 dpo her og har lyst til å teste men vet jo at det ikke er vitsser rimelig blanke ut enda men det kan jo fort endre seg!
![]()

Det er bra å klare å holde seg helt til 13 dpo! Jeg tester på søndag, da er jeg 8 dpo heheSkal prøve å holde meg med å teste til mandag! Da er jeg 13 dpo, både gleder meg og gruer meg.. forberedt på å bli skuffet igjen![]()

Det er så dritt å ta tester tidlig, da går man fortsatt i håpet om at testen kan bli positivDet er bra å klare å holde seg helt til 13 dpo! Jeg tester på søndag, da er jeg 8 dpo hehe![]()

Jeg sniker her inne og håper at du snart skal oppdatere dagboken din med temp og sliktHar klart meg kjempebra hele dagen og nå plutselig blir jeg veldig obs på at jeg er 6 dpo i dag
Vil teste nå, men vil ikke likevel. Ææææææh![]()

Ja, tok en i dag tidlig men ikke rukket å legge ut! Synes jeg ser noe i dag også, men fortsatt svakt og vanskelig å få med på bilder, men kom hvertfall før tiden denne gangen! Vet ikke om det bare er jeg som ser den da@Mangoguava tatt ny test??![]()

Det er veldig sant! Litt sånn berg og dalbane med håp den tidligtestingen... Ikke lett nei!!Det er så dritt å ta tester tidlig, da går man fortsatt i håpet om at testen kan bli positivprøver å gå så lenge jeg kan uten test! Meeeeen er ikke lett
![]()
Jeg ser!Ja, tok en i dag tidlig men ikke rukket å legge ut! Synes jeg ser noe i dag også, men fortsatt svakt og vanskelig å få med på bilder, men kom hvertfall før tiden denne gangen! Vet ikke om det bare er jeg som ser den daVis vedlegget 420291

Hihi det er såååå vanskelig! Men 6 dpo allerede, da er det ikke lenge igjen til noe kan dukke oppHar klart meg kjempebra hele dagen og nå plutselig blir jeg veldig obs på at jeg er 6 dpo i dag
Vil teste nå, men vil ikke likevel. Ææææææh![]()

Ser og noeJa, tok en i dag tidlig men ikke rukket å legge ut! Synes jeg ser noe i dag også, men fortsatt svakt og vanskelig å få med på bilder, men kom hvertfall før tiden denne gangen! Vet ikke om det bare er jeg som ser den daVis vedlegget 420291

Jeg skimter strek her! Spennende7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?Vis vedlegget 420254

Oi, hehe. Har vist nesten glemt hele dagbokaJeg sniker her inne og håper at du snart skal oppdatere dagboken din med temp og slikt![]()
Blitt gal her inne og ikke stukket hodet utafor galehuset
Nei, er ikke lenge igjen, men NÅ begynner tida for alvår å snegleHihi det er såååå vanskelig! Men 6 dpo allerede, da er det ikke lenge igjen til noe kan dukke opp![]()

Ser veldig godt!!Ja, tok en i dag tidlig men ikke rukket å legge ut! Synes jeg ser noe i dag også, men fortsatt svakt og vanskelig å få med på bilder, men kom hvertfall før tiden denne gangen! Vet ikke om det bare er jeg som ser den daVis vedlegget 420291
Haha ja er det ikke rart hvordan tiden går så mye tregere jo nærmere man kommer?Oi, hehe. Har vist nesten glemt hele dagbokaBlitt gal her inne og ikke stukket hodet utafor galehuset
Nei, er ikke lenge igjen, men NÅ begynner tida for alvår å snegle
*Holde seg opptatt, holde seg opptatt, holde seg opptatt, opptatt, opptatt* sunget til melodien "just keep swimming" fra Finding Nemo![]()

hahaha elsker det! Har du funnet noe som funker?