IKM UKE 48❤️

Okei, når vi våkner i morra er vi hvertfall en dag mer dpo..! Jeg går for at jeg er 1,5 dpo i dag, haha
Så da er det 2,5 i morra, hurray… bare 7-8 dager til man «vet»… kom aaaaan hadde vært så bra om denne gjengen bare kunne svippe over i august gruppa en etter en *krysse fingrene så masse*
Jeg skriver under på den :D
Herlig gjeng så jeg deler gjerne terminforum med dere, helt fram til august:joyful:

Last edited:
Da er du rett bak meg, 5 dpo. Har hatt mye murringer, men det har vært helt siden eggløsning. Fikk rosa på papiret i dag, håper det er festblødning og ikke mellomblødning som jeg fikk sist (6dpo) :smiley-angelic001
Å gleder meg til vi kan begynne å teste! Håper virkelig det er festeblødning!!! :smiley-angelic001

Når jeg tenker jeg meg om så jeg jeg skikkelig mye utflod, sorry for mye info, men sånn typ rennende :wtf: føler at jeg har tisset på meg hele tiden.

Da er du rett bak meg, 5 dpo. Har hatt mye murringer, men det har vært helt siden eggløsning. Fikk rosa på papiret i dag, håper det er festblødning og ikke mellomblødning som jeg fikk sist (6dpo) :smiley-angelic001
Krysser fingrene for festeblødning!! :angelic:

Å gleder meg til vi kan begynne å teste! Håper virkelig det er festeblødning!!! :smiley-angelic001

Når jeg tenker jeg meg om så jeg jeg skikkelig mye utflod, sorry for mye info, men sånn typ rennende :wtf: føler at jeg har tisset på meg hele tiden.
Haha her er det helt normalt å snakke om de tingene der :hilarious: men mye utflod kan være et veldig godt tegn faktisk! Pleier du ha det sånn?

Det er jo et kjempe godt tegn! Krysser alt som kan krysses!
Har alt begynt å teste jeg, blenda :laughing002 Er jo selvfølgelig det så tidlig, men da føler jeg at denne tiden ikke er så lang:hilarious:

Det er jo et kjempe godt tegn! Krysser alt som kan krysses!
Har alt begynt å teste jeg, blenda :laughing002 Er jo selvfølgelig det så tidlig, men da føler jeg at denne tiden ikke er så lang:hilarious:
Haha har du?? Måtte le litt nå, men sant det du skriver :hilarious:

Haha har du?? Måtte le litt nå, men sant det du skriver :hilarious:
Har vært hjemme i 2 dager nå, så for ikke å gå på veggen så har jeg gjort det :hilarious:
Syntes de første dpo er de treigeste, men tilbake på jobb i morgen så da er dagen litt mer hektisk :p

Hvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse? :p
5 dpo og lurte på om jeg kjente festesmerter for noen timer siden:woot: Aldri kjent det før, men i dag var det noen relativt kraftige kramper. Kjentes nesten ut som mensenmurringer og varte kanskje en time.

Ellers bare vanlige dpo-land symptomer; trøtt, emosjonell, små svimmel og kvalm og frysen:p

Har vært hjemme i 2 dager nå, så for ikke å gå på veggen så har jeg gjort det :hilarious:
Syntes de første dpo er de treigeste, men tilbake på jobb i morgen så da er dagen litt mer hektisk :p
Da skjønner jeg! Må ha masse å gjøre i disse dager ellers er det vanskelig å la være å teste!! :angelic:

Jeg er 2 dpo (men tror egentlig 3), ting som har dukket opp hittil her: småkvalm, svimmelm, ømme litt "fyllte" bryster, frysen, lettere emosjonell, trøtt (men det kan være av andre grunner), murringer, litt uvel i magen. Har en god magefølelse denne gangen men veldig redd for at jeg tar feil :p
Akkurat samme her . Dpo syndrom haha

Back
Topp