4 dpo i dag, ingen symptomer! Hva med deg?Hvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 dpo i dag, ingen symptomer! Hva med deg?Hvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse?![]()
Jeg skriver under på denOkei, når vi våkner i morra er vi hvertfall en dag mer dpo..! Jeg går for at jeg er 1,5 dpo i dag, haha
Så da er det 2,5 i morra, hurray… bare 7-8 dager til man «vet»… kom aaaaan hadde vært så bra om denne gjengen bare kunne svippe over i august gruppa en etter en *krysse fingrene så masse*

Da er du rett bak meg, 5 dpo. Har hatt mye murringer, men det har vært helt siden eggløsning. Fikk rosa på papiret i dag, håper det er festblødning og ikke mellomblødning som jeg fikk sist (6dpo)4 dpo i dag, ingen symptomer! Hva med deg?![]()

Å gleder meg til vi kan begynne å teste! Håper virkelig det er festeblødning!!!Da er du rett bak meg, 5 dpo. Har hatt mye murringer, men det har vært helt siden eggløsning. Fikk rosa på papiret i dag, håper det er festblødning og ikke mellomblødning som jeg fikk sist (6dpo)![]()
føler at jeg har tisset på meg hele tiden.Haha, glemte å ta bildeIiiih!!! Herregud, allerede??Du må legge ut bilde så vi får se hihi (hvis du vil)
Men skal huske det neste gang 
Og skjønner ikke hvorfor jeg har et rosa rumpetroll hver gang jeg skriverHaha, glemte å ta bildeMen skal huske det neste gang
![]()

Haha kanskje det er underbevisstheten som vet at du nå bærer på en jente-spire?Og skjønner ikke hvorfor jeg har et rosa rumpetroll hver gang jeg skriver![]()
![]()

Enig!!Jeg skriver under på den
Herlig gjeng så jeg deler gjerne terminforum med dere, helt fram til august![]()

Krysser fingrene for festeblødning!!Da er du rett bak meg, 5 dpo. Har hatt mye murringer, men det har vært helt siden eggløsning. Fikk rosa på papiret i dag, håper det er festblødning og ikke mellomblødning som jeg fikk sist (6dpo)![]()

Haha her er det helt normalt å snakke om de tingene derÅ gleder meg til vi kan begynne å teste! Håper virkelig det er festeblødning!!!
Når jeg tenker jeg meg om så jeg jeg skikkelig mye utflod, sorry for mye info, men sånn typ rennendeføler at jeg har tisset på meg hele tiden.
men mye utflod kan være et veldig godt tegn faktisk! Pleier du ha det sånn?Nei er ganske tørt der nede (Haha her er det helt normalt å snakke om de tingene dermen mye utflod kan være et veldig godt tegn faktisk! Pleier du ha det sånn?
) etter el slim og frem til tr! Uff nå steg håpet ganske myeDet er jo et kjempe godt tegn! Krysser alt som kan krysses!Å gleder meg til vi kan begynne å teste! Håper virkelig det er festeblødning!!!
Når jeg tenker jeg meg om så jeg jeg skikkelig mye utflod, sorry for mye info, men sånn typ rennendeføler at jeg har tisset på meg hele tiden.
Er jo selvfølgelig det så tidlig, men da føler jeg at denne tiden ikke er så lang
Haha har du?? Måtte le litt nå, men sant det du skriverDet er jo et kjempe godt tegn! Krysser alt som kan krysses!
Har alt begynt å teste jeg, blendaEr jo selvfølgelig det så tidlig, men da føler jeg at denne tiden ikke er så lang
![]()

Har vært hjemme i 2 dager nå, så for ikke å gå på veggen så har jeg gjort detHaha har du?? Måtte le litt nå, men sant det du skriver![]()
5 dpo og lurte på om jeg kjente festesmerter for noen timer sidenHvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse?![]()
Aldri kjent det før, men i dag var det noen relativt kraftige kramper. Kjentes nesten ut som mensenmurringer og varte kanskje en time.Da skjønner jeg! Må ha masse å gjøre i disse dager ellers er det vanskelig å la være å teste!!Har vært hjemme i 2 dager nå, så for ikke å gå på veggen så har jeg gjort det
Syntes de første dpo er de treigeste, men tilbake på jobb i morgen så da er dagen litt mer hektisk![]()

Akkurat samme her . Dpo syndrom hahaJeg er 2 dpo (men tror egentlig 3), ting som har dukket opp hittil her: småkvalm, svimmelm, ømme litt "fyllte" bryster, frysen, lettere emosjonell, trøtt (men det kan være av andre grunner), murringer, litt uvel i magen. Har en god magefølelse denne gangen men veldig redd for at jeg tar feil![]()
Gå til legen med dpo syndrom eller symptomer hahaahDpo syndrom
Likte den![]()
Blir spennende når du skal teste!!Nei er ganske tørt der nede () etter el slim og frem til tr! Uff nå steg håpet ganske mye