Hahaha er nok det vi lider av jaAkkurat samme her . Dpo syndrom haha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha er nok det vi lider av jaAkkurat samme her . Dpo syndrom haha

Jeg klarer snart ikke mer jegHahaha er nok det vi lider av ja![]()
Blir sinnsyk av ventinga
ogALLE ALLLLEEEEE SYMPTOMENE SOM RULLER INN OG UT AV KROPPEN
*hyyyl*
Så, jeg tror ikke det har klaffa
Ingen symptomer bortsett fra vanlig pms.... Så, happy symptomjakt til dere andre, jeg bare graver meg ned og furter til mensen kommer!Sjææææl!! Blir så sinnsykt bevisst alle delene av kroppen min og går og kjenner etter hele tiden. Murrer det nå? Oj, var den puppen litt ømmere enn i sta?Jeg klarer snart ikke mer jegBlir sinnsyk av ventinga
*hyyyl*

Det kan gå allikevel!! Vi ble gravide på sex én gang og testa ikke etter EL heller men kjente på kroppen at den var nære. Trenger ikke ha symptomer heller. Håper allikevel det har gått for dereVi hadde bare sex en gang, heftig uke på privaten rundt ELSå, jeg tror ikke det har klaffa
Ingen symptomer bortsett fra vanlig pms.... Så, happy symptomjakt til dere andre, jeg bare graver meg ned og furter til mensen kommer!
Før jeg begynte el jakt osv så hadde jeg ingen symptomer ….var litt murring 1-3 dager før mens og et par kviserSjææææl!! Blir så sinnsykt bevisst alle delene av kroppen min og går og kjenner etter hele tiden. Murrer det nå? Oj, var den puppen litt ømmere enn i sta?![]()
![]()
![]()
Samboern blir sinnsyk av disse mage symptomene som murrer og stikker
plutselig er puppen øm , så skviser jeg tak i hele patten …nada øm , så detta kan umulig væra bra haha snegler seg mot helg . Uansett så kommer mensen tidlig denna gangen med el cd 12-13 kontra 17.Jeg ser!!7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?Vis vedlegget 420254
Jeg ser og, men har også blitt litt strekkbukser den siste tia7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?Vis vedlegget 420254

Jeg ser også!!7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?Vis vedlegget 420254
Ah, ikke sett den før, takk. Den maser om at vip perioden min går ut snart så kanskje derforStår det noe under interpretation?
Kan være, men var veldig ulike tidspunkt sist syklus og, men da var den veldig «klassisk»… HmmKan hende den ikke liker at det har blitt tatt til forskjellige klokkeslett?
Jeg er så forbaska ufokusert og klarer ikke gjøre NOEN ting på jobb… sånn HELT på bærtur… Gad som jeg blir kokko av disse dagene…Jeg klarer snart ikke mer jegBlir sinnsyk av ventinga
*hyyyl*
Haha, det hadde vært noeHaha kanskje det er underbevisstheten som vet at du nå bærer på en jente-spire?![]()

Merkelig... Nei... gudene vetKan være, men var veldig ulike tidspunkt sist syklus og, men da var den veldig «klassisk»… Hmm

Føler SÅ med dere. Er 3 DPO og skal heldigvis reise bort for så å ha huset fullt til 9 DPO, så jeg rekker ikke tenke. Like greit. Får aldri symptomer på verken graviditet eller mens før sånn 10-11 DPO uansett. Med mindre alt er kaos igjen, da. Snakkes om en uke!Fikk ikke tempet fordi noen stjal termometeret mitt en gang i gårDer kom 6DPO-proppet og kvalmen ja...
Vis vedlegget 420269