IKM UKE 48❤️

Vi hadde bare sex en gang, heftig uke på privaten rundt EL:facepalm: Så, jeg tror ikke det har klaffa:finger: Ingen symptomer bortsett fra vanlig pms.... Så, happy symptomjakt til dere andre, jeg bare graver meg ned og furter til mensen kommer!

Jeg klarer snart ikke mer jeg :nailbiting: Blir sinnsyk av ventinga:arghh: ogALLE ALLLLEEEEE SYMPTOMENE SOM RULLER INN OG UT AV KROPPEN:nailbiting: *hyyyl*
Sjææææl!! Blir så sinnsykt bevisst alle delene av kroppen min og går og kjenner etter hele tiden. Murrer det nå? Oj, var den puppen litt ømmere enn i sta? :p :hilarious: :hilarious:

Vi hadde bare sex en gang, heftig uke på privaten rundt EL:facepalm: Så, jeg tror ikke det har klaffa:finger: Ingen symptomer bortsett fra vanlig pms.... Så, happy symptomjakt til dere andre, jeg bare graver meg ned og furter til mensen kommer!
Det kan gå allikevel!! Vi ble gravide på sex én gang og testa ikke etter EL heller men kjente på kroppen at den var nære. Trenger ikke ha symptomer heller. Håper allikevel det har gått for dere ❤️

Sjææææl!! Blir så sinnsykt bevisst alle delene av kroppen min og går og kjenner etter hele tiden. Murrer det nå? Oj, var den puppen litt ømmere enn i sta? :p :hilarious: :hilarious:
Før jeg begynte el jakt osv så hadde jeg ingen symptomer ….var litt murring 1-3 dager før mens og et par kviser :laughing002 Samboern blir sinnsyk av disse mage symptomene som murrer og stikker:laughing025plutselig er puppen øm , så skviser jeg tak i hele patten …nada øm , så detta kan umulig væra bra haha snegler seg mot helg . Uansett så kommer mensen tidlig denna gangen med el cd 12-13 kontra 17.

7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?
IMG_7878.jpeg

7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?Vis vedlegget 420254
Jeg ser!!

7 dpo i dag. Røk på første test i går som var blenda. Samme i dag tidlig, men røk på en i kveld og da kunne jeg kanskje skimte et eller annet, men la det fra meg og tenkte det var streksyn. Sjekket testen igjen litt senere og skulle kaste den, men da, selvfølgelig etter tidsfrist ser jeg at streken er mer tydelig. Tidsfristen var jo ute, så den er jo å regne som ugyldig, men man kan jo leve i håpet litt når det er så tidlig. Fler som ser?Vis vedlegget 420254
Jeg ser og, men har også blitt litt strekkbukser den siste tia :hilarious:

Jeg ser også!!

Når jeg leser alt dette blir jeg gal. :hilarious: Føler SÅ med dere. Er 3 DPO og skal heldigvis reise bort for så å ha huset fullt til 9 DPO, så jeg rekker ikke tenke. Like greit. Får aldri symptomer på verken graviditet eller mens før sånn 10-11 DPO uansett. Med mindre alt er kaos igjen, da. Snakkes om en uke!

Back
Topp