Høres ut som dere har lagt veldig gode aksjer da! Håper det har klaffet for dere!Håper den er rett rundt hjørnet snart
Jeg er veldig spent på om det har klaffet her, 2dpo i dag, siste rundt med sengekos natt til i går(+ søn, man og tir)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som dere har lagt veldig gode aksjer da! Håper det har klaffet for dere!Håper den er rett rundt hjørnet snart
Jeg er veldig spent på om det har klaffet her, 2dpo i dag, siste rundt med sengekos natt til i går(+ søn, man og tir)![]()
ENIG! Vi skal jo dessuten være i samme termingruppe.For noe drit!!nå HAR den å komme snart!
![]()

Nemlig!! Vi SKAL det faktisk!!ENIG! Vi skal jo dessuten være i samme termingruppe.![]()
Mjæ, stikker litt i eggstokkene, men det trenger jo ikke å bety en drit her i gården. Ble desto mer stressa da jeg så AMH-verdien min. Vet den er godt innenfor normalen, men når jeg ser hvor raskt den har falt på 11 måneder, så ble jeg enda mer motløs. Jeg har kanskje bare 2-3 produktive år igjen. Og hvis jeg ikke klarer å bli gravid/mister igjen med SÅ lange og ustabile sykluser, så forsvinner bare tiden. Jeg kaster opp av stress, skrekk og tristhet.Nemlig!! Vi SKAL det faktisk!!var det 26 den kom på sist gang? Noen andre symptomer nå?
Var det forsent i dag?1DPO i morgen! Definitivt godt innenfor med aksjer!Trenger litt gode råd fra dere som har litt mer peiling
Var på toppen i går. Begge var slitne i går, så fikk ikke lagt inn noe aksjer da. Men fikk til to ganger dagen før og en i dag morgesVar det forsent i dag?
Og når skal jeg begynne å regne dpo fra, i dag eller morgen?
Okei, tusen takk! Syntes det er vanskelig å bli klok på alt av uttrykk og regning, så godt å hjelp1DPO i morgen! Definitivt godt innenfor med aksjer!

Huff, nei ingenting å beklage for! Er mildt sagt til å bli gal av de greiene her... Skjønner godt du sitter med den følelsen etter så mye motgang. Forhåpentligvis går det fint denne pp, og hvis ikke kan du få hjelp av gynekologen i neste syklus. Dette skal nok gå helt fint, selvom det føles tungt og håpløst akkurat nåMjæ, stikker litt i eggstokkene, men det trenger jo ikke å bety en drit her i gården. Ble desto mer stressa da jeg så AMH-verdien min. Vet den er godt innenfor normalen, men når jeg ser hvor raskt den har falt på 11 måneder, så ble jeg enda mer motløs. Jeg har kanskje bare 2-3 produktive år igjen. Og hvis jeg ikke klarer å bli gravid/mister igjen med SÅ lange og ustabile sykluser, så forsvinner bare tiden. Jeg kaster opp av stress, skrekk og tristhet.
Beklager negativiteten...
Ja, får vurdere det etter hvert. Men det gikk opp et lys for meg nå. Må sikkert regulere stoffskiftemedisinen min! Så at en av prøvene som tas mtp. det er på vei under normalen. I så fall er det ikke rart at "alt" er galt, dvs. sykdom, syklus og at jeg også føler meg så trist! Lavt stoffskifte er helt krise for psyke og kropp hvis det ikke reguleres. Skal ringe lege i morgen.Huff, nei ingenting å beklage for! Er mildt sagt til å bli gal av de greiene her... Skjønner godt du sitter med den følelsen etter så mye motgang. Forhåpentligvis går det fint denne pp, og hvis ikke kan du få hjelp av gynekologen i neste syklus. Dette skal nok gå helt fint, selvom det føles tungt og håpløst akkurat nåog skulle mot formodning AMH falle fortere enn ønsket så er det alltids mulig å "pause" den ved f.eks. å fryse noen egg
Det er veldig viktig å få regulert ja, så bra du kom på det! Kan absolutt forklare alle symptomene du har. Håper legen kan ta deg inn kjapt så du kan få det fikset ASAPJa, får vurdere det etter hvert. Men det gikk opp et lys for meg nå. Må sikkert regulere stoffskiftemedisinen min! Så at en av prøvene som tas mtp. det er på vei under normalen. I så fall er det ikke rart at "alt" er galt, dvs. sykdom, syklus og at jeg også føler meg så trist! Lavt stoffskifte er helt krise for psyke og kropp hvis det ikke reguleres. Skal ringe lege i morgen.

Har tenkt på deg! Så fint å ha funnet en ting som kanskje kan gjøre en forskjell, det må være litt godt å føle at man kan GJØRE noe og ikke bare måtte sitte der og vente på den «dumme» kroppen som ikke gjør som den «skal»…Ja, får vurdere det etter hvert. Men det gikk opp et lys for meg nå. Må sikkert regulere stoffskiftemedisinen min! Så at en av prøvene som tas mtp. det er på vei under normalen. I så fall er det ikke rart at "alt" er galt, dvs. sykdom, syklus og at jeg også føler meg så trist! Lavt stoffskifte er helt krise for psyke og kropp hvis det ikke reguleres. Skal ringe lege i morgen.
Takk! Det gjør godt med (trolig) svar, ja. Er ikke noe gøy å havne i kjelleren og ikke finne krefter til å være "vanlig". Det fæle er jo at uregulert lavt stoffskifte i verste fall fører til manglende fosterutvikling og infertilitet. Det er avgjørende å få det behandlet nå. Sitter med en ekkel tanke om at det også tok livet av lille, men vet jo ikke. Av en eller annen grunn hjelper det å tenke det, dog, så skal holde fast i det likevel, hehe.Har tenkt på deg! Så fint å ha funnet en ting som kanskje kan gjøre en forskjell, det må være litt godt å føle at man kan GJØRE noe og ikke bare måtte sitte der og vente på den «dumme» kroppen som ikke gjør som den «skal»…
Unner deg så veldig stabil syklus+egg, og ikke minst å få slippe nedstemthet.
Uff! Ja, man må bare finne de resonnementene som gir mening til ting og mest mulig ro. Forstår deg og tankene dine veldig godt! Jeg går jo selv og er «glad» for at barnet mitt hadde en sykdom som ville gitt et evt kort og «dårlig» liv, men det er jo rett og slett bare det man må for å kunne komme seg opp på bena igjen. Bare bra å ha noe å legge skylden på, tvihold på detTakk! Det gjør godt med (trolig) svar, ja. Er ikke noe gøy å havne i kjelleren og ikke finne krefter til å være "vanlig". Det fæle er jo at uregulert lavt stoffskifte i verste fall fører til manglende fosterutvikling og infertilitet. Det er avgjørende å få det behandlet nå. Sitter med en ekkel tanke om at det også tok livet av lille, men vet jo ikke. Av en eller annen grunn hjelper det å tenke det, dog, så skal holde fast i det likevel, hehe.

Spørsmålet er om jeg bør bli gravid nå som stoffskiftet trenger regulering? Der stopper min kunnskap... Håper legen vet. Fikk time i dag.Så flott at du rekker å få råd fra legen før du må ta stilling til det!Takk, gode dere! Det verste er at det ser ut som noe begynner å skje i dag, på CD 24.Spørsmålet er om jeg bør bli gravid nå som stoffskiftet trenger regulering? Der stopper min kunnskap... Håper legen vet. Fikk time i dag.
Vis vedlegget 419763