IKM UKE 48❤️

Håper den er rett rundt hjørnet snart :Heartred
Jeg er veldig spent på om det har klaffet her, 2dpo i dag, siste rundt med sengekos natt til i går(+ søn, man og tir):angelic:
Høres ut som dere har lagt veldig gode aksjer da! Håper det har klaffet for dere! ❤️

Nemlig!! Vi SKAL det faktisk!! ❤️ var det 26 den kom på sist gang? Noen andre symptomer nå?
Mjæ, stikker litt i eggstokkene, men det trenger jo ikke å bety en drit her i gården. Ble desto mer stressa da jeg så AMH-verdien min. Vet den er godt innenfor normalen, men når jeg ser hvor raskt den har falt på 11 måneder, så ble jeg enda mer motløs. Jeg har kanskje bare 2-3 produktive år igjen. Og hvis jeg ikke klarer å bli gravid/mister igjen med SÅ lange og ustabile sykluser, så forsvinner bare tiden. Jeg kaster opp av stress, skrekk og tristhet.

Beklager negativiteten...

Redigert: AMH falt fra 14,7 til 11 på 11 måneder.

Last edited:
Trenger litt gode råd fra dere som har litt mer peiling :p
Var på toppen i går. Begge var slitne i går, så fikk ikke lagt inn noe aksjer da. Men fikk til to ganger dagen før og en i dag morges:hilarious: Var det forsent i dag?
Og når skal jeg begynne å regne dpo fra, i dag eller morgen?

Vedlegg

• AB56B46C-A763-434A-B898-8027A3C49C7C.png
    AB56B46C-A763-434A-B898-8027A3C49C7C.png
    1,6 MB · Visninger: 65
Trenger litt gode råd fra dere som har litt mer peiling :p
Var på toppen i går. Begge var slitne i går, så fikk ikke lagt inn noe aksjer da. Men fikk til to ganger dagen før og en i dag morges:hilarious: Var det forsent i dag?
Og når skal jeg begynne å regne dpo fra, i dag eller morgen?
1DPO i morgen! Definitivt godt innenfor med aksjer!

Jeg skjønner fint lite av denne syklusen... jeg pleier alltid få peak på CD15 og kort LH-topp... EL-smerter på høyre side så det holder nå. Håper på negativ test før leggetid!

Screenshot_20231116-180453_Premom.jpg

Hadde sex fredag, lørdag og søndag opp til flere ganger om dagen da eggløsning kom mandag/tirsdag.. Håper det traff, vi bor ikke sammen enda så vi sees kun i helgene da han bor 1,5 time unna:( Har lave forventninger egentlig, større sjanse til våren når vi bor sammen.

Testen dagen etter var svakere, så vi velger å tro at LH toppen er nådd. La inn aksjer igår kveld, og satser på ikveld også :)

Bestiller nye tester når mensen kommer:facepalm:

Mjæ, stikker litt i eggstokkene, men det trenger jo ikke å bety en drit her i gården. Ble desto mer stressa da jeg så AMH-verdien min. Vet den er godt innenfor normalen, men når jeg ser hvor raskt den har falt på 11 måneder, så ble jeg enda mer motløs. Jeg har kanskje bare 2-3 produktive år igjen. Og hvis jeg ikke klarer å bli gravid/mister igjen med SÅ lange og ustabile sykluser, så forsvinner bare tiden. Jeg kaster opp av stress, skrekk og tristhet.

Beklager negativiteten...
Huff, nei ingenting å beklage for! Er mildt sagt til å bli gal av de greiene her... Skjønner godt du sitter med den følelsen etter så mye motgang. Forhåpentligvis går det fint denne pp, og hvis ikke kan du få hjelp av gynekologen i neste syklus. Dette skal nok gå helt fint, selvom det føles tungt og håpløst akkurat nå ❤️❤️❤️ og skulle mot formodning AMH falle fortere enn ønsket så er det alltids mulig å "pause" den ved f.eks. å fryse noen egg

Huff, nei ingenting å beklage for! Er mildt sagt til å bli gal av de greiene her... Skjønner godt du sitter med den følelsen etter så mye motgang. Forhåpentligvis går det fint denne pp, og hvis ikke kan du få hjelp av gynekologen i neste syklus. Dette skal nok gå helt fint, selvom det føles tungt og håpløst akkurat nå ❤️❤️❤️ og skulle mot formodning AMH falle fortere enn ønsket så er det alltids mulig å "pause" den ved f.eks. å fryse noen egg
Ja, får vurdere det etter hvert. Men det gikk opp et lys for meg nå. Må sikkert regulere stoffskiftemedisinen min! Så at en av prøvene som tas mtp. det er på vei under normalen. I så fall er det ikke rart at "alt" er galt, dvs. sykdom, syklus og at jeg også føler meg så trist! Lavt stoffskifte er helt krise for psyke og kropp hvis det ikke reguleres. Skal ringe lege i morgen.

Ja, får vurdere det etter hvert. Men det gikk opp et lys for meg nå. Må sikkert regulere stoffskiftemedisinen min! Så at en av prøvene som tas mtp. det er på vei under normalen. I så fall er det ikke rart at "alt" er galt, dvs. sykdom, syklus og at jeg også føler meg så trist! Lavt stoffskifte er helt krise for psyke og kropp hvis det ikke reguleres. Skal ringe lege i morgen.
Det er veldig viktig å få regulert ja, så bra du kom på det! Kan absolutt forklare alle symptomene du har. Håper legen kan ta deg inn kjapt så du kan få det fikset ASAP ☺️❤️

Rainbowbaby24 - 32 - B2 (første ble født stille til termin i august) - PP2 - EL 16/11 - IKM 30.11?

Hei :greet025

Blir med her også jeg, da el kom ca en uke etter skjema. Tester viste peak på onsdag (cd22).

Veldig usikker på IKM. Den kom 6dpo forrige syklus, og var første mens etter stille fødsel.
Helseappen estimerer IKM 25. (9 dpo), Premom 30. (14 dpo) og Flo 1. (15 dpo), så her er det bare å fylle ut tippekupongen, folkens :hilarious:

Har tenkt på deg! Så fint å ha funnet en ting som kanskje kan gjøre en forskjell, det må være litt godt å føle at man kan GJØRE noe og ikke bare måtte sitte der og vente på den «dumme» kroppen som ikke gjør som den «skal»… :Heartred
Unner deg så veldig stabil syklus+egg, og ikke minst å få slippe nedstemthet.

pleier å få stigning som går ned og spretter opp igjen ved cd 16-17, like spennende . Har luft i magen og småvondt i magen før el

Vedlegg

• IMG_5013.jpeg
    IMG_5013.jpeg
    717,5 KB · Visninger: 56
Har tenkt på deg! Så fint å ha funnet en ting som kanskje kan gjøre en forskjell, det må være litt godt å føle at man kan GJØRE noe og ikke bare måtte sitte der og vente på den «dumme» kroppen som ikke gjør som den «skal»… :Heartred
Unner deg så veldig stabil syklus+egg, og ikke minst å få slippe nedstemthet.
Takk! Det gjør godt med (trolig) svar, ja. Er ikke noe gøy å havne i kjelleren og ikke finne krefter til å være "vanlig". Det fæle er jo at uregulert lavt stoffskifte i verste fall fører til manglende fosterutvikling og infertilitet. Det er avgjørende å få det behandlet nå. Sitter med en ekkel tanke om at det også tok livet av lille, men vet jo ikke. Av en eller annen grunn hjelper det å tenke det, dog, så skal holde fast i det likevel, hehe.

Takk! Det gjør godt med (trolig) svar, ja. Er ikke noe gøy å havne i kjelleren og ikke finne krefter til å være "vanlig". Det fæle er jo at uregulert lavt stoffskifte i verste fall fører til manglende fosterutvikling og infertilitet. Det er avgjørende å få det behandlet nå. Sitter med en ekkel tanke om at det også tok livet av lille, men vet jo ikke. Av en eller annen grunn hjelper det å tenke det, dog, så skal holde fast i det likevel, hehe.
Uff! Ja, man må bare finne de resonnementene som gir mening til ting og mest mulig ro. Forstår deg og tankene dine veldig godt! Jeg går jo selv og er «glad» for at barnet mitt hadde en sykdom som ville gitt et evt kort og «dårlig» liv, men det er jo rett og slett bare det man må for å kunne komme seg opp på bena igjen. Bare bra å ha noe å legge skylden på, tvihold på det ❤️
Oppdater gjerne om hva som skjer mtp medisinering osv, det blir stas når vi ser resultater av det, må det få skje ASAP! :Heartred

Back
Topp