IKM UKE 48❤️

Takk, gode dere! Det verste er at det ser ut som noe begynner å skje i dag, på CD 24. :nailbiting: Spørsmålet er om jeg bør bli gravid nå som stoffskiftet trenger regulering? Der stopper min kunnskap... Håper legen vet. Fikk time i dag.

Vis vedlegget 419763
Ojjjjj se det! Håper håper håper!! :smiley-angelic001 :angelic: :hug003 Jeg måtte på stoffskiftemedisiner med datteren min, og de stresset ikke noe nevneverdig over det, så tror at hvis du drar i dag og får tatt blodprøver og justert nå relativt fort at det ikke vil være et problem. Hvis min og kommer i dag så kanskje vi ender opp med samme termin da? :woot:

Takk! Det gjør godt med (trolig) svar, ja. Er ikke noe gøy å havne i kjelleren og ikke finne krefter til å være "vanlig". Det fæle er jo at uregulert lavt stoffskifte i verste fall fører til manglende fosterutvikling og infertilitet. Det er avgjørende å få det behandlet nå. Sitter med en ekkel tanke om at det også tok livet av lille, men vet jo ikke. Av en eller annen grunn hjelper det å tenke det, dog, så skal holde fast i det likevel, hehe.
Uff! Ja, man må bare finne de resonnementene som gir mening til ting og mest mulig ro. Forstår deg og tankene dine veldig godt! Jeg går jo selv og er «glad» for at barnet mitt hadde en sykdom som ville gitt et evt kort og «dårlig» liv, men det er jo rett og slett bare det man må for å kunne komme seg opp på bena igjen. Bare bra å ha noe å legge skylden på, tvihold på det ❤️
Oppdater gjerne om hva som skjer mtp medisinering osv, det blir stas når vi ser resultater av det, må det få skje ASAP! :Heartred
Vil bare sende en god klem til dere begge, får så vondt av å lese om de små ❤️

Liiiiten stigning nå på morgenen på testene:
Easy@home: 0,19
Babyplan: 0,13

Og ekstremt høy livmortapp - nå når jeg ikke opp lenger... Så NOE er på fære... :woot:
1000036558.jpg
1000036664.png

Ojjjjj se det! Håper håper håper!! :smiley-angelic001 :angelic: :hug003 Jeg måtte på stoffskiftemedisiner med datteren min, og de stresset ikke noe nevneverdig over det, så tror at hvis du drar i dag og får tatt blodprøver og justert nå relativt fort at det ikke vil være et problem. Hvis min og kommer i dag så kanskje vi ender opp med samme termin da? :woot:
Ja, vi får se. Jeg har jo hatt lavt stoffskifte i femten år, så jeg vet ikke om det skiller seg fra å få det akutt under graviditet, eller om det er samme ulla. Du ble kvitt det etterpå, eller? Drar til legen nuh!

Ja, vi får se. Jeg har jo hatt lavt stoffskifte i femten år, så jeg vet ikke om det skiller seg fra å få det akutt under graviditet, eller om det er samme ulla. Du ble kvitt det etterpå, eller? Drar til legen nuh!
Vet ikke om det skiller seg, til meg har de sagt at jeg vanligvis har subklinisk lavt stoffskifte, så har symptomene og effekt av medisinene men blodprøvene ser fine ut, så litt frustrerende for da vil de ikke gi meg noe når prøvene ser fine ut. Har bekymret meg for hvordan det blir neste svangerskap siden det ble verre i forrige (og da syntes på blodprøvene, nå er de fine igjen). Så skal kreve å følges opp meget nøye neste gang på det. Bra! Blir spennende å høre hva h@n har å si! Og, hvordan det går med testene i dag hihi. Lykke til! ❤️

Å gud for et press det er i lysken/over eggstokkene akkurat nå :eek::wacky::wideyed: helt ekstremt her!!!

Uff! Ja, man må bare finne de resonnementene som gir mening til ting og mest mulig ro. Forstår deg og tankene dine veldig godt! Jeg går jo selv og er «glad» for at barnet mitt hadde en sykdom som ville gitt et evt kort og «dårlig» liv, men det er jo rett og slett bare det man må for å kunne komme seg opp på bena igjen. Bare bra å ha noe å legge skylden på, tvihold på det ❤️
Oppdater gjerne om hva som skjer mtp medisinering osv, det blir stas når vi ser resultater av det, må det få skje ASAP! :Heartred
Det er så fint sagt, man må finne de tingene som gir mening for en slik at man klarer gå videre ❤️

Andre dag på høy her nå, hadde flere dager høy sist før Max, men hvis jeg følger el testene som sist så blir det kanskje Max i morra… mannen er ikke hjemme i morra, men la inn aksjer nå og får lagt på søndag så får håpe det er nok *krysse fingrene* Vis vedlegget 419790
Det burde gå fint selvom den kommer i morgen ☺️ var redd min skulle komme i går og da hadde vi hatt samme situasjon her, men den drøyer litt fortsatt ser det ut til

Bilde tatt etter to min på premom og den single etter 3 min samme test. Mulig det blir pule helg :hello2 :sign19 12CD litt tidlig for pleier å få på 16-17. men ikke sikkert det slipper enda heller . Hadde skikkelig vondt i går og onsdag , så noe skjer der nede i eggstokka

Vedlegg

• IMG_5014.jpeg
    IMG_5014.jpeg
    734,1 KB · Visninger: 73
  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 70
Bilde tatt etter to min på premom og den single etter 3 min samme test. Mulig det blir pule helg :hello2 :sign19 12CD litt tidlig for pleier å få på 16-17. men ikke sikkert det slipper enda heller . Hadde skikkelig vondt i går og onsdag , så noe skjer der nede i eggstokka
Oj den var jo skikkelig sterk, mer enn 0,79 ville jeg sagt men... Håper det slipper nå og at det blir klaff!! :gen014

Oi men den siste der var jo veldig fin, brått det blir topp i morgen

Nå tok jeg en make sure, og den er jo kjempe sterk allerede. Måtte pelle den ut for å se skikkelig mn Preemom appen nekter å lese den likevel, så får prøve meg på en babyplan igjen i kveld. Godt vi fikk lagt noen aksjer nå i ste, men fader ta om det faktisk bli eggløsning nå også er han ikke hjemme før søndag kveld :(
17EA7CD7-B957-45A1-A198-8C9063D046BF.jpeg

Jeg tissa på en g-test for moro skyld, og lurer på om eggløsningshormoner kan gi ultrasvak positiv g-test?
Hormoner liksom?

Back
Topp