IKM UKE 48❤️

1984håp - 39 - B1 - PP20? (Mista tellinga) - EL 19/11- IKM 3/12? Eller 4/12?

Er sånn midt mellom to uker, så tillater meg å henge både her og i uke 49

Er det rfsu du har? De gir etter min erfaring veldig mye lavere utslag enn andre tester så kanskje derfor :)
Ja, de gjør det! CB er sterkere i hvert fall, mens Make Sure bare er stress mtp. at de gir feil resultat om de ikke leses av innen fristen. Klarer det kanskje en av ti ganger. :hilarious: Brukte Make Sure sist, så tar heller ikke de testene heeeelt for god fisk. Ble aldri mer enn 0,75 der heller, dog. Hva bruker du?

1DPO :Heartbigred

Screenshot_20231118_091308.jpg

Ja, de gjør det! CB er sterkere i hvert fall, mens Make Sure bare er stress mtp. at de gir feil resultat om de ikke leses av innen fristen. Klarer det kanskje en av ti ganger. :hilarious: Brukte Make Sure sist, så tar heller ikke de testene heeeelt for god fisk. Ble aldri mer enn 0,75 der heller, dog. Hva bruker du?
ja make sure virke veldig ivrige! Her ser man babyplan og make sure på samme prøve akkurat nå , Preemom sier 1.27 på den babyplan men 3,38 på make sure, så den tuller det bare til for lagde topp i går og.. så tror jeg skal holde meg til bare en og det får bli babyplan :)

Vedlegg

• 3C23C439-B22A-473C-9CD4-922A6B850B4D.jpeg
    3C23C439-B22A-473C-9CD4-922A6B850B4D.jpeg
    3,4 MB · Visninger: 78
ja make sure virke veldig ivrige! Her ser man babyplan og make sure på samme prøve akkurat nå , Preemom sier 1.27 på den babyplan men 3,38 på make sure, så den tuller det bare til for lagde topp i går og.. så tror jeg skal holde meg til bare en og det får bli babyplan :)
Høres klokt ut! Må jo uansett se det i sammenheng med kroppens signaler. :)

SKims - 35- B2 - PP 11 - EL 13 eller 14/11 - IKM 27/11.

Har litt lange og ustabile sykluser pga PCOS men håper jeg har funnet El nå:)Om det ikke klaffer denne runden skal jeg begynne på Letrozol når jeg får mensen på dag 5 til dag 10. og evt eggløsning sprøyte på dag 12. :gen026 noen av dere med lignende erfaring? Lykke til med denne pp folkens❤️

Er på vei ned fra topp i går 0,77 på begge testene idag fra 1 i går kveld , betyr det at egget har sluppet ? Har litt mensmurringer nå . Burde komme tester som viser at egget ruller av gårde :laughing002

Er på vei ned fra topp i går 0,77 på begge testene idag fra 1 i går kveld , betyr det at egget har sluppet ? Har litt mensmurringer nå . Burde komme tester som viser at egget ruller av gårde :laughing002
Det hadde vært noe med sånne tester :hilarious: min er også på vei ned igjen nå, fra topp til morgenen i dag så basert på forrige syklus tror jeg EL blir i dag (siden stigningen her begynte i går kveld), men hvis man bare skal ta utgangspunkt i toppen så er den teoretisk sett i morgen. Prøver å tempe for å bekrefte men tror ikke det hjelper meg denne gangen. Murrer godt her også!

Litt sykdom i hus så har ikke rukket på legge inn muligheter på selve eggløsningsdagen ifølge Flo-app.

Men en gang hver dag i 3 dager før selve dagen før rakk vi, så jeg håper det holder.

SKims - 35- B2 - PP 11 - EL 13 eller 14/11 - IKM 27/11.

Har litt lange og ustabile sykluser pga PCOS men håper jeg har funnet El nå:)Om det ikke klaffer denne runden skal jeg begynne på Letrozol når jeg får mensen på dag 5 til dag 10. og evt eggløsning sprøyte på dag 12. :gen026 noen av dere med lignende erfaring? Lykke til med denne pp folkens❤️
Ingen erfaring med eggløsningssprøyte, men fikk eggløsning dag 18 alle pp jeg har gått på letrozol, ble gravid på første pp med letrozol da jeg fikk sønnen min august 22. går på letrozol nå og ser ut som vi har el og ikm ca samme dagene :happy:

Edit: glemte å skrive at jeg tok letrozol fra dag 3 til dag 7. har også pcos

Last edited:
Ingen erfaring med eggløsningssprøyte, men fikk eggløsning dag 18 alle pp jeg har gått på letrozol, ble gravid på første pp med letrozol da jeg fikk sønnen min august 22. går på letrozol nå og ser ut som vi har el og ikm ca samme dagene :happy:

Edit: glemte å skrive at jeg tok letrozol fra dag 3 til dag 7. har også pcos
Så bra det klaffet første gangen på Letrozol, håper det gjør det nå også :) virker som mange har god erfaring med det. Blir spennende å følge med! ❤️ hva slags tester brukte du for å bekrefte at du hadde eggløsning på dag 18?

Min første "peak" i Premom! :hilarious: Endelig har appen forstått meg. :hilarious: Trolig EL i morgen, da. Dagens første test var RFSU, som alltid er svakere enn alle andre. Dagens andre var Make Sure innen fem minutter (butikken hadde ikke annet). Da har nok toppen vært! La inn aksjer i forgårs og så blir det i dag. Kanskje i morgen. Håper!

Vedlegg

• SmartSelect_20231118_191446_Premom.jpg
    SmartSelect_20231118_191446_Premom.jpg
    148,8 KB · Visninger: 61
Høres klokt ut! Må jo uansett se det i sammenheng med kroppens signaler. :)
Ja den er det forsovidt ikke så lett å bli klok på, hehe. Jeg har ikke noe el slim og vondt og kramper har jeg hatt i flere dager :p men får se om temp stiger i morra tidlig, jeg håper egentlig den venter med å slippe til i morra så mannen rekker hjem :p forbaska han plent skulle på hyttetur når han først var hjemme fra jobb på eggløsning :/

Så bra det klaffet første gangen på Letrozol, håper det gjør det nå også :) virker som mange har god erfaring med det. Blir spennende å følge med! ❤️ hva slags tester brukte du for å bekrefte at du hadde eggløsning på dag 18?
Med første barn fikk jeg positiv test cd 17 men hadde også vært på ultralyd et par dager i forveien og sett at alt lå til rette for det. Brukte babyplan eggløsningstester og, gjør også det denne gangen men bruker clearblue monitor ved siden av. ingen Ultralyd for å sjekke ståa denne gangen.

Okei. Ul å sjekke er nok det jeg skal også i hvertfall første runden. Fikk beskjed at vi med pcos egentlig ikke kan stole på eggløsningstester pga lang syklus og ofte har vi litt forhøyet LH. Men føler du at du treffer på eggløsning babyplan og monitor? Har bare babyplan men vurderer også monitor, temping er ikke noe for meg :)

Back
Topp