Da hadde jeg villet ta en ny g testJeg tissa på en g-test for moro skyld, og lurer på om eggløsningshormoner kan gi ultrasvak positiv g-test?
Hormoner liksom?
bruker ikke å gå positive g tester pga andre hormoner.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg villet ta en ny g testJeg tissa på en g-test for moro skyld, og lurer på om eggløsningshormoner kan gi ultrasvak positiv g-test?
Hormoner liksom?
bruker ikke å gå positive g tester pga andre hormoner.Nei ikke den veienJeg tissa på en g-test for moro skyld, og lurer på om eggløsningshormoner kan gi ultrasvak positiv g-test?
Hormoner liksom?
Nope, g-testen reagerer kun på graviditetshromonet hCG. Men, hvor svak var den? Det eneste som kan gi "falsk positiv" (noe som er veldig sjeldent) kan være en skyggestrek eller en feil på testen. Jeg ville testet igjen, så ser du jo snart hva det erJeg tissa på en g-test for moro skyld, og lurer på om eggløsningshormoner kan gi ultrasvak positiv g-test?
Hormoner liksom?
Tok til fornuft etterhvert!Hvordan ble det, gikk den ned igjen i går kveld?
Jeg rar en ny nå straks for å er . Har super el smerter og Hufsa slufserOi men den siste der var jo veldig fin, brått det blir topp i morgen

Åååå! Hurra!! Endelig! EL i dag på deg da, blir spennende!!!

Så rart! Jeg skjønner ingenting av kropper lenger i det hele tatt. Jo mer jeg leser og jo flere historier jeg hører. Ikke rart kvinnehelse er nedprioritert når man ser hvordan hormonsvingningene påvirker ALT, og hvordan de er forskjellige fra person til person.Vet ikke om det skiller seg, til meg har de sagt at jeg vanligvis har subklinisk lavt stoffskifte, så har symptomene og effekt av medisinene men blodprøvene ser fine ut, så litt frustrerende for da vil de ikke gi meg noe når prøvene ser fine ut. Har bekymret meg for hvordan det blir neste svangerskap siden det ble verre i forrige (og da syntes på blodprøvene, nå er de fine igjen). Så skal kreve å følges opp meget nøye neste gang på det. Bra! Blir spennende å høre hva h@n har å si! Og, hvordan det går med testene i dag hihi. Lykke til!![]()
Jeg har opplevd dette 2 ganger!! Begynte å tro at jeg produserte hcg samtidig som LH. Tydligst på BP, men også på Make sure.Jeg tissa på en g-test for moro skyld, og lurer på om eggløsningshormoner kan gi ultrasvak positiv g-test?
Hormoner liksom?
Så fint at det ble en bra timing helt av seg selv <3Hadde egentlig ikke tenkt å bli med på de siste ikm ukene dette året, mest fordi vi trengte en pause fra pliktsex, stress, medisiner og for å styrke og pleie forholdet. I tillegg vil vi kose oss disse hyggelige siste månedene av dette året.
Jeg har i grunnen egentlig helt glemt hvor jeg har kommet i denne syklusen, men vi hadde sex i dag, og jeg har i tillegg følt meg litt oppblåst og stinn, noe som kan tyde på eggløsning. Ikke tatt noen tester denne syklusen, så tok en i stad for moro skyld. Og den var jo klar positiv. Så da har vi i grunnen vært heldige med å være spot on denne gangen. Så da melder jeg meg inn her. Kommer nok ikke til å være så aktiv, men hopper innom av og til.
Lykke til til alle sammen
Babydrømmen87 - 36 - B1 - PP59 - EL 18/11 - IKM 2/12
Vis vedlegget 419857
Kjemperart! Nei hormonsystemet er jo helt vilt komplisert, sammen med immunforsvaret, tror de vet like mye om det som om hva som er på bunnen av de dypeste havene (altså svært lite). Håper det blir mer prioritert i fremtiden!Så rart! Jeg skjønner ingenting av kropper lenger i det hele tatt. Jo mer jeg leser og jo flere historier jeg hører. Ikke rart kvinnehelse er nedprioritert når man ser hvordan hormonsvingningene påvirker ALT, og hvordan de er forskjellige fra person til person.
Jeg ble faktisk henvist til endokrinolog nå. Legen ble så usikker da jeg ramset opp de faktiske symptomene mine, med tanke på at blodprøvene tross alt var "akkurat innafor". Jeg skjønner ingenting av sammenhengen mellom T4 og TSH. Håper jeg får svar og riktig dosering hos endokrinologen. Takk gud (jobb) for helseforsikring!
Ellers var det ikke farlig å prøve å bli gravid, så jeg kjører på. Selv om jeg fortsatt er dårlig, og heller ikke fikk verken svar eller hjelp NÅ, så er det som om 1000 kg ble løftet av skuldrene mine da jeg så sammenhengen.
Vi skal inn i august-gruppa!Kjemperart! Nei hormonsystemet er jo helt vilt komplisert, sammen med immunforsvaret, tror de vet like mye om det som om hva som er på bunnen av de dypeste havene (altså svært lite). Håper det blir mer prioritert i fremtiden!
Åh så bra!! Endokrinologen kan sikkert gi deg et bedre svar på det.Så håper jeg du får regulert symptomene og får dette i sjakk så du føler deg bedre
Og flotte nyheter at det ikke er farlig å prøve!! Nå ser det ut som våre egg nesten har bestemt seg for å synkroniseres med hverandre, så dette blir gøy!! (Jeg har hatt EL med 0,7 og 0,8 i premom før)
Litt murring enda. Her har vi stort sett hatt klaff på å sex etter topp. Forrig mnd hadde vi dagen før el og det gikk ikke . Så spent nå altså . El kom 6 dager før ,bør det ha noe å si ?