IKM UKE 48❤️

:bag: nå som han jobber noen dager tett borti veien her så har ikke jeg eggløsning . Så for min del kunne han jobba i Kina denna uka :nailbiting: det er typisk at han jobber dobbelt skift natt dag og langt borte når jeg har el .

Neida, her er han ikke redd for smitte . Den er jo i samme hus likevel . Men er han selv syk , så kan man ikke ta på han for han får 41 + i feber ett døgn . Så best han holder seg frisk :dance011
Aaah, SÅNN! Ja, da skjønner jeg. Typisk. Håper han skjønner at han bare må kjøre hjem den dagen. :hilarious: Haha, her må jeg bare håpe EL kommer før neste onsdag, for da stikker jeg avgårde i fire dager.

Aaah, SÅNN! Ja, da skjønner jeg. Typisk. Håper han skjønner at han bare må kjøre hjem den dagen. :hilarious: Haha, her må jeg bare håpe EL kommer før neste onsdag, for da stikker jeg avgårde i fire dager.
Ja, det er jo typisk at egget bruker hundre år på å trille ut da :arghh:

Nå har jeg en fire åring som små sutrer i senga og tenker litt stygt at …kanskje det holder med de tre vi har :laughing002

Haha samme her! Han reiser vekk torsdag og fredag her. Skal din avgårde i lenger periode?? Ååå ja dét hadde vært en fantastisk advents/julegave det!! :love017
Hahaha så komisk! Jeg håper eggløsning oppfører seg og kommer når den skal *krysser fingrene* To uker, kanskje mer han blir borte… så det har det med å passe nå! Sist ble eggløsning kjempe sein og vi rakk ikke prøve :(

Hahaha så komisk! Jeg håper eggløsning oppfører seg og kommer når den skal *krysser fingrene* To uker, kanskje mer han blir borte… så det har det med å passe nå! Sist ble eggløsning kjempe sein og vi rakk ikke prøve :(
Ånei, så kjipt! Da er det lissom ikke noe mulighet etterpå heller.. krysser fingre og tær for at den kommer når den skal!! ❤️ Som om ikke det var vanskelig nok fra før si å treffe så må dere sjonglere det også...

Ånei, så kjipt! Da er det lissom ikke noe mulighet etterpå heller.. krysser fingre og tær for at den kommer når den skal!! ❤️ Som om ikke det var vanskelig nok fra før si å treffe så må dere sjonglere det også...
Ja blæ!
Jeg håper så inderlig for oss alle her nå.. ser det er så mange som har prøvd så lenge og mange tap på veien… på tide å gå inn på termingrupper <3

Er litt av og på i forumet. Men nå er vi så klare for en spire. :Heartbigred

Vi legger inn det vi kan legge inn, og vet eggløsning er denne uken. Tester ikke lenger, men kjenner kroppen nå :cheers

Håååper på at vi kan gå inn i adventstiden med en spire i magen:angelic::Heartpink:Heartblue
Er jo litt gæren og håper på tvillinger også da... :thumleft:sign17:sign19

Ja blæ!
Jeg håper så inderlig for oss alle her nå.. ser det er så mange som har prøvd så lenge og mange tap på veien… på tide å gå inn på termingrupper <3
Helt enig ❤️ krysser fingrene for oss alle sammen nå! Nå er det vår tur ☺️

Her har jeg vært hos gyn i dag, fått svar på blodprøvene for utredning for habituell abort. Alt ser normalt og fint ut så ingen forklaring på hvorfor jeg har mistet 3 på rad, men neste gang skal jeg få støttemedisiner. Og gyn hadde veldig stor tro på at dette skulle gå bra! Fikk en sjekk av livmor og eggstokker med ul, alt i skjønneste orden med en follikel på 17 mm liggende klar for å slippes til helgen trodde hun ☺️ så nå gleder jeg meg til helgen, blir spennende å se når testene stiger!

Fikk denne testen nå. Syklus er ganske ustabil, hatt eggløsningsslim og murring siden søndag. Betyr det at eggløsning skjer snart? :) Er forresten på cd 10, men hatt mye mellomblødninger/sporblødninger. Så vanskelig å vite om det faktisk er cd 10 :p
image.jpg

Kanskje du ikke har hatt det enda? Jeg fikk positiv lh-test i går på cd 20!
Ja det kan være! Pleier egentlig å ha el engang mellom cd 16-20. Første gang jeg bruker Premom, reagerte bare på at det har gått fra 0.25 til 0. Får ta ny test i morgen og se :)

Ja det kan være! Pleier egentlig å ha el engang mellom cd 16-20. Første gang jeg bruker Premom, reagerte bare på at det har gått fra 0.25 til 0. Får ta ny test i morgen og se :)
Numrene på premom kan svinge litt, vil tro den fortsatt ikke har kommet, da er det ikke tvil ☺️

Her har jeg vært hos gyn i dag, fått svar på blodprøvene for utredning for habituell abort. Alt ser normalt og fint ut så ingen forklaring på hvorfor jeg har mistet 3 på rad, men neste gang skal jeg få støttemedisiner. Og gyn hadde veldig stor tro på at dette skulle gå bra! Fikk en sjekk av livmor og eggstokker med ul, alt i skjønneste orden med en follikel på 17 mm liggende klar for å slippes til helgen trodde hun ☺️ så nå gleder jeg meg til helgen, blir spennende å se når testene stiger!
Ååå så bra ! Krysser fingre og tær !

Back
Topp