Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å bare tisse rett i do
Oj så lenge din er Høy , lykke tilDa ser det ut for at lh går nedover
Tar en ny test i morgen for sikkerhetsskyld

Ja, jeg er visst en av dem som har høy LHOj så lenge din er Høy , lykke til![]()
Tok en ny i morges og den har sunket enda mer, så nå håper jeg at egget har sluppet taket.Hive seg en runde til i høyet , spennende detteJa, jeg er visst en av dem som har høy LHTok en ny i morges og den har sunket enda mer, så nå håper jeg at egget har sluppet taket.

også kommer jeg ikke hjem førseint Ikveld
dette skjedde sist også , el smerte men fortsatt noen dager til el . Er cd10 så altfor tidlig for el .
Ingen av disse er positive...der ser dere![]()
Æsj da...Ingen av disse er positive...
Har ingen erfaring med disse selv...
Vi hadde en runde i høyet i natt, så får håpe det holderHive seg en runde til i høyet , spennende dette![]()
har hatt oss ons, fre, søn, man og natt til i dag
Mannen kom hjem fra jobb i dårlig form i dag, så i kveld tviler jeg på at det blir noe

For noe drit!!

nå HAR den å komme snart! 
Håper den er rett rundt hjørnet snartHer er fortsatt testene veldig lave, MEN da jeg var på toalettet i sta så var livmortappen skyhøy, fortsatt ikke så høy at jeg ikke rekker opp, men på god vei oppover og kjentes ganske åpen ut. Det pleier å være et godt tegn hos meg. Så tok en LH-test nå, og ifra kl.07 så har den steget (og den pleier alltid være svakere på andreurin/alt som ikke er første morgenurin hos meg, så det betyr at den har steget mer enn det tallene tilsier). Vanligvis ville jeg tenkt at det var så lite at det bare er naturlige variasjoner, men med tanke på at gyn antok EL til å være i morgen, basert på ultralyd, og nå disse symptomene med livmortappen, så tenker jeg at kanskje den faktisk kommer i morgen???
Hvis den gjør det så håper jeg vi rekker det med aksjer... fikk lagt i går kveld, og mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld sent, håper det går allikevel
Vis vedlegget 419670