IKM UKE 48❤️

Da ser det ut for at lh går nedover :joyful:
Tar en ny test i morgen for sikkerhetsskyld

Vedlegg

• IMG_4580.jpeg
    IMG_4580.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 70
  • IMG_4581.png
    IMG_4581.png
    863,8 KB · Visninger: 71
Fortsatt stille før stormen her,
Easy@home: 0.09
Babyplan: 0.06

1000036331.jpg

Oj så lenge din er Høy , lykke til :dance011
Ja, jeg er visst en av dem som har høy LH:wideyed: Tok en ny i morges og den har sunket enda mer, så nå håper jeg at egget har sluppet taket.

Vedlegg

• IMG_4582.jpeg
    IMG_4582.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 51
Angrer litt på at jeg tissa rett i do , på jobb idag fikk jeg skikkelig el smerter :bag: også kommer jeg ikke hjem førseint Ikveld:nailbiting:

Egentlig burde jeg ikke klage , samboern jobber nærme denne uka og har kommet hjem hver dag og vi har oss hver dag . Men det er noe med å se den forbaskade sterke streken da :hilarious: dette skjedde sist også , el smerte men fortsatt noen dager til el . Er cd10 så altfor tidlig for el .

Jeg har og tester denne mnd, brukte fra normal... Dritt-tester.

Men, fikk stigning, og nå et dropp. Og el-smerter og kviser, og er hormonell. Så, blir sex, og beina høyt i 2-3 dager fremover :dance018

Hive seg en runde til i høyet , spennende dette :hello2
Vi hadde en runde i høyet i natt, så får håpe det holder :angelic: har hatt oss ons, fre, søn, man og natt til i dag:shy: Mannen kom hjem fra jobb i dårlig form i dag, så i kveld tviler jeg på at det blir noe:meh:

Her er fortsatt testene veldig lave, MEN da jeg var på toalettet i sta så var livmortappen skyhøy, fortsatt ikke så høy at jeg ikke rekker opp, men på god vei oppover og kjentes ganske åpen ut. Det pleier å være et godt tegn hos meg. Så tok en LH-test nå, og ifra kl.07 så har den steget (og den pleier alltid være svakere på andreurin/alt som ikke er første morgenurin hos meg, så det betyr at den har steget mer enn det tallene tilsier). Vanligvis ville jeg tenkt at det var så lite at det bare er naturlige variasjoner, men med tanke på at gyn antok EL til å være i morgen, basert på ultralyd, og nå disse symptomene med livmortappen, så tenker jeg at kanskje den faktisk kommer i morgen???

Hvis den gjør det så håper jeg vi rekker det med aksjer... fikk lagt i går kveld, og mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld sent, håper det går allikevel :nailbiting:
1000036442.png

Her er fortsatt testene veldig lave, MEN da jeg var på toalettet i sta så var livmortappen skyhøy, fortsatt ikke så høy at jeg ikke rekker opp, men på god vei oppover og kjentes ganske åpen ut. Det pleier å være et godt tegn hos meg. Så tok en LH-test nå, og ifra kl.07 så har den steget (og den pleier alltid være svakere på andreurin/alt som ikke er første morgenurin hos meg, så det betyr at den har steget mer enn det tallene tilsier). Vanligvis ville jeg tenkt at det var så lite at det bare er naturlige variasjoner, men med tanke på at gyn antok EL til å være i morgen, basert på ultralyd, og nå disse symptomene med livmortappen, så tenker jeg at kanskje den faktisk kommer i morgen???

Hvis den gjør det så håper jeg vi rekker det med aksjer... fikk lagt i går kveld, og mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld sent, håper det går allikevel :nailbiting:
Vis vedlegget 419670
Håper den er rett rundt hjørnet snart :Heartred
Jeg er veldig spent på om det har klaffet her, 2dpo i dag, siste rundt med sengekos natt til i går(+ søn, man og tir):angelic:

Back
Topp