IKM uke 47

Jeg blir litt forvirra av kroppen her. 11 dpo og IKM på torsdag. Spotta fredag, lørdag og søndag. Pleier ofte å spotte før tr, så da tenkte jeg at løpet er kjørt og innstilte meg på ny PP. Tok for sikkerhets skyld en test søndag på morgenurin som var blendahvit. En sånn tidlig test. Men så stopper spotting en opp og det pleier den ikke gjøre. Den pleier å øke opp mot tr. Ikke noe tegn til spotting i dag. Har ellers tegn som både kan tyde på graviditet og at tr er rett rundt neste sving. Kjenner jeg blir heeelt gæern her. Har bestemt meg for å test onsdag på morgenurin, hvis ikke noe spotting imorgen. Hater dpo dagene.... :banghead:

Jeg også HATER dpo dagene, synes nesten de går på psyken løs! :wideyed:
 
12 dpo

20C20B2D-E50D-421F-A002-10B7C023CEC5.jpeg
 
Hiver meg inn her eg fra uke 46.. enda ingen tegn til tr..
Ikke tilfeldigvis andre på dpo ca 16 her?
Vært og tatt blodprøve i dag og venter på svar om det er noe hcg:D

Men blir sprø når eg får slike resultat på eggløsning på syklussdag 33:hilarious::hilarious:
Vis vedlegget 312572
Åå spennende med blodprøver! Håper det er hCG der :) :) jeg er vel ca 13 dpo nå, og veldig utålmodig!!
 
29C92394-3D36-4070-8C51-39A6B52080E1.jpeg
71820AD3-5872-4AE4-8248-0E7C133AD028.jpeg
Jeg hadde en gammel test som utløpte i deswmber i fjor. Og så var mr Right så spent og ville at jeg skal ta den. Så plutselig kom noe som kan anses som en strek. Skygge strek eller noe som er på vei eller gammel test? :s
29C92394-3D36-4070-8C51-39A6B52080E1.jpeg
71820AD3-5872-4AE4-8248-0E7C133AD028.jpeg
Er nok 11/13 dager etter ovulasjon.
 
Ja! Den er mer synlig i virkeligheten, var litt vanskelig å få den til på bildet! Men, har det noe å si at testen har gått ut på dato?
Er litt usikker! Men jeg ville kanskje kjøpt en annen test i morgen :)
 
Er litt usikker! Men jeg ville kanskje kjøpt en annen test i morgen :)
Takk. Jeg er også usikker. Kan ikke stole på den. Men håper at det er tegn på noe. Har vært kvalm siden torsdag og hadde sikkelig vondt i eggstokken på fredag kveld og er litt mer sliten enn ellers. Så håper at det ikke er bare i hodet mitt.
 
Takk. Jeg er også usikker. Kan ikke stole på den. Men håper at det er tegn på noe. Har vært kvalm siden torsdag og hadde sikkelig vondt i eggstokken på fredag kveld og er litt mer sliten enn ellers. Så håper at det ikke er bare i hodet mitt.
Jeg er optimistisk! Spent på hva testen sier i morgen, krysser fingrene for at du er gravid :)
 
Føler meg ikke gravid lengre, så nå venter jeg bare på TR :sorry:
Følelsen pleier å stemme... har hatt endel SA og kjemiske oppover årene, og alltid hatt rett. Når gravidfølelsen gir seg er det bare 1-2 dager til TR kommer...
 
4E4472E7-CCBF-49F1-BAFD-C75DC23424E4.jpeg
6BFA2D5F-F0EF-4DD8-B3D6-78D5FB9B7834.jpeg
Nå ser jeg på testen igjen. Den er tørr nå og kan jeg se streken! Men mer enn 5 minutter har gått? Er forvirret. :s
 
Hadde ikm søndag/mandag. CD 30 nå. Ingen TR ennå. har ingen tester hjemme. Og gubben har tatt bilen på jobb. Så får ikke testet i dag heller. Men jeg har så lite symptomer. Og pleier å ha mange før mens. Så vet ikke.. har så sykt vont i hodet i dag. Og ene hofta. Så trur ikke jeg klarer å komme meg ut døra for å kjøpe test heller.
 
Back
Topp