IKM uke 47

Kun 6 DPO her og ikm på søndag.

Jeg temper så får jo noen indikasjoner der. Den er høy og jevn, men samtidig falt bittelitt de siste to dagene. Det gjør at jeg bare venter på et større dropp når som helst og TR denne gangen også. Håper fortsatt på det beste, men ganske usikker på om dette gikk...
 
Rosa på papiret når jeg var på do.. fortsatt noen dager til ikm egentlig, ser for meg at jeg går en kortere syklus i møte..
 
Ekstreme menssmerter, stråling nedover lår og rumpe , vært veldig svimmel i hele dag:dead: det river i livmor og lysk, tror hver gang jeg går på toalettet at det skal være blod i trusa... ikm i overimorgen
 
Ekstreme menssmerter, stråling nedover lår og rumpe , vært veldig svimmel i hele dag:dead: det river i livmor og lysk, tror hver gang jeg går på toalettet at det skal være blod i trusa... ikm i overimorgen

Men kan ikke dette være graviditetssymptomer da? Fikk ikke du en svak strek på test i går? Testa i dag? :)
 
Tr her:yuck: Gratulerer til dere som har fått posetiv test:Heartred Og lykke til dere som tester etterhvert!:wav
 
Men kan ikke dette være graviditetssymptomer da? Fikk ikke du en svak strek på test i går? Testa i dag? :)
Jo det kan være det og, men tviler! Tok en digital i går og den var negativ :/ er fri for tester, venter flere i posten, håper dem kommer i morgen så skal jeg ta en, om ikke tr er kommet :)
 
Jo det kan være det og, men tviler! Tok en digital i går og den var negativ :/ er fri for tester, venter flere i posten, håper dem kommer i morgen så skal jeg ta en, om ikke tr er kommet :)

Skjønner! Håper TR ikke dukker opp :smiley-angelic001
 
Testetrangen meldte plutselig sin ankomst, så første test ble tatt i kveld (12 dpo). Den var negativ..
Haff. Og jeg som har følt meg så oppblåst i dag :sorry:
 
Hadde ikm søndag/mandag. CD 30 nå. Ingen TR ennå. har ingen tester hjemme. Og gubben har tatt bilen på jobb. Så får ikke testet i dag heller. Men jeg har så lite symptomer. Og pleier å ha mange før mens. Så vet ikke.. har så sykt vont i hodet i dag. Og ene hofta. Så trur ikke jeg klarer å komme meg ut døra for å kjøpe test heller.
Jeg hadde ingen symptomer på at jeg var preggers sist. Tok bare en test for å sjekke at jeg kunne drikke på den festen jeg skulle på. Ble ikke no alkohol for og si det slik:) så det blir spennende å se hva testen sier hvis ikke tr kommer!
 
Jeg hadde ingen symptomer på at jeg var preggers sist. Tok bare en test for å sjekke at jeg kunne drikke på den festen jeg skulle på. Ble ikke no alkohol for og si det slik:) så det blir spennende å se hva testen sier hvis ikke tr kommer!

kult. Da er det håp. Jeg har fortsatt ikke fått mens. Fikk ikke kjøpt test i dag da. Så kanskje jeg tisser i et glass og stikker på apoteket i morgen tidlig. Men er litt redd for å teste også. For tenker at TR kommer sikkert rett etter jeg har testet :hungover::bored:
 
Fortsatt bare litt rosa/ferskenfarget på papiret, men tar seg vel opp.. ekstremt kvalm..
 
11 dpo i dag, og fortsatt blenda/skyggestrek
 

Vedlegg

  • 20191120_074823.jpg
    20191120_074823.jpg
    33,4 KB · Visninger: 53
I dag kom det ørlite brunt på papiret. Har aldri opplevd det før og virker å minke. Kan være tr spotting, Men det er to dager for tidlig... negativ test om ettermiddagen i går. Skjønner ingenting-
 
8 dpo, og pulsen synker... æsj:(
Hadde et håp om at dette var pp'n!
 
Back
Topp