IKM uke 47

IKM i morgen. Tok en test i dag som var blendahvit. Visste det egentlig på forhånd. Kjenner meg ikke gravid (og har vært det 4 g før nå, så begynner å ble erfaren ;)). Og så kommer selvfølgelig tr ca 1 t etter testen. Så ikke gravid. Lykke til alle sammen. Jeg går inn i neste pp. Trøster meg med at da slipper jeg å få sommerbarn som ikke får feiret dagen sin i barnehage / på skole. Mager trøst :banghead:
 
Testet i går, 10 dpo, og negativ test! Men det er vel ganske vanlig :)
 
Fortsatt bare litt rosa/ferskenfarget på papiret, men tar seg vel opp.. ekstremt kvalm..

kvalmen har gitt seg og ikke antydning til rosa eller ferskenfarget på papiret..
 
Negativ test i går, blodspor i utfloden for to dager siden, lysebrun utflod i går og litt brunere utflod nå. Kvalme som går over på ettermiddagene. Murringer i magen i over en uke. 12 eller 3-4 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro?:bookworm::bored::banghead:
 
IKM i morgen. Tok en test i dag som var blendahvit. Visste det egentlig på forhånd. Kjenner meg ikke gravid (og har vært det 4 g før nå, så begynner å ble erfaren ;)). Og så kommer selvfølgelig tr ca 1 t etter testen. Så ikke gravid. Lykke til alle sammen. Jeg går inn i neste pp. Trøster meg med at da slipper jeg å få sommerbarn som ikke får feiret dagen sin i barnehage / på skole. Mager trøst :banghead:

Dét er noe jeg også tenker mye på!! bestemte oss for å forsøke likevel.

lykke til med neste pp:)
 
Jeg har bestilt tester, nå er det "bare" å vente at de kommer i posten. Jeg er mindre kvalm nå, fortsatt svimmel av og til, murringer av og til veldig sterke, puppene er veldig sensitive, er trøtt og jeg begynte å gråte 3 ganger i dag for ingenting! :smiley-ashamed008 Jeg føler meg gravid, men psykisk kan jeg ikke helt tro på det siden ikm er rundt fredag. Lykke til til alle! :)
 
Dum som jeg er klarte jeg å svi av en test.. ikke tidligtest, og på skikkelig utvannet urin :banghead:

jeg ser en skygge.. men så gjenstår det jo å se om det utvikler seg eller bare er en skygge..
 

Vedlegg

  • 4E0B5F2A-8E9B-45AB-8119-8A94F3282CA8.png
    4E0B5F2A-8E9B-45AB-8119-8A94F3282CA8.png
    80,2 KB · Visninger: 79
  • 7AAB9429-13EC-4B73-83CA-DCBD36B9FABC.jpeg
    7AAB9429-13EC-4B73-83CA-DCBD36B9FABC.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 75
Dum som jeg er klarte jeg å svi av en test.. ikke tidligtest, og på skikkelig utvannet urin :banghead:

jeg ser en skygge.. men så gjenstår det jo å se om det utvikler seg eller bare er en skygge..
Jeg ser også noe, men veldig svak! Krysser fingrene!
 
12dpo i dag. Egentlig ikm for min del, i den forstand at jeg alltid begynner spotting innen 11-12 dpo selv om mens ikke kommer skikkelig før 13-14dpo.
Ikke antydning til rødt enda...
Men tempen og pulsen har sunket, så er ikke gravid. Og da er det bare kjempefrustrerende å gå å vente på tr... :banghead: Kom og bli ferdig med det liksom...
 
Godt over ikm vet jeg om flere som har testet, som ikke hadde positiv test før det altså
Holder et lite håp da! Har ikm i morgen, null blod men en del menssmerter
 
12dpo i dag. Egentlig ikm for min del, i den forstand at jeg alltid begynner spotting innen 11-12 dpo selv om mens ikke kommer skikkelig før 13-14dpo.
Ikke antydning til rødt enda...
Men tempen og pulsen har sunket, så er ikke gravid. Og da er det bare kjempefrustrerende å gå å vente på tr... :banghead: Kom og bli ferdig med det liksom...

kjedelig å vente da, men jeg liker å tempe siden den da forbereder meg litt i forkant - og så slipper jeg å bruke tester unødvendig :) Lykke til i ny pp!
 
Jeg har bestilt tester, nå er det "bare" å vente at de kommer i posten. Jeg er mindre kvalm nå, fortsatt svimmel av og til, murringer av og til veldig sterke, puppene er veldig sensitive, er trøtt og jeg begynte å gråte 3 ganger i dag for ingenting! :smiley-ashamed008 Jeg føler meg gravid, men psykisk kan jeg ikke helt tro på det siden ikm er rundt fredag. Lykke til til alle! :)

spennende! Mye tegn tidlig, og de virker jo ganske tydelige! Tenker du får godt nytt jeg :cool14
 
Back
Topp