Lene.M
Glad i forumet
Hvisker gratulerer ;-)Iiik, sjekk den a!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvisker gratulerer ;-)Iiik, sjekk den a!![]()
Håper det ikke er tanta!Herregud.... 10dpo, ikm 22. I dag kom det litt sånn smått med blod, brunlig .... Kommer TR så tidlig nå... Gir helt opp her.....er jo bare 10 DPO jo...
TakkSå gøy, tror jeg kan si gratulerer på den![]()
Nei, så kjipt! Det var da veldig tidlig da.. Sikker på at det ikke er festeblødning? De kan jo variere ganske mye, har jeg skjønt..Er nok TR, kom mer nå.... 4 dager før tia. Er lei!!! For en tullete tante...
Med mens smerter? Vet ikke jeg.... :/Nei, så kjipt! Det var da veldig tidlig da.. Sikker på at det ikke er festeblødning? De kan jo variere ganske mye, har jeg skjønt..
Hmm.. nei jeg vet ikke. Hadde jeg kunnet føle med din kropp! Uansett innmari kjedelig hvis den kommer så tidlig. Bonusen må jo være kort tid til neste prøverunde..Med mens smerter? Vet ikke jeg.... :/
Herregud.... 10dpo, ikm 22. I dag kom det litt sånn smått med blod, brunlig .... Kommer TR så tidlig nå... Gir helt opp her.....er jo bare 10 DPO jo...
Er nok TR, kom mer nå.... 4 dager før tia. Er lei!!! For en tullete tante...
Bra du sier det!! HurraDet der er ikke "noe". Det er en tydelig strek. Du er gravid!!!!!
Så bra! Prøver på en cb digital i morgen elller fredagSer jo streken tydelig!)
Jeg er med!!Ser nokså positive ut dine!Jeg fikk samme strek som i går, kanskje litt tydeligere etter frist i dag enn i går. I morgen burde det ha doblet seg hvis det i det hele tatt er noe. De bildene jeg tok før frist ble så dårlige at det ikke er vits å legge ut, men legger ut et bilde tatt 10 min. etter frist. Tydeligere strek i virkeligheten enn det som kommer frem på bildet da (er ikke sikkert man ser det her inne en gang). Ny testedate i morgen?
![]()
Blir spennende å se! Jeg synes det er vanskelig å se to streker på testene dine, men det er jo ikke enkelt å få de med på bildet bestandig. Krysser fingrene for sterkere test i morgenSkjønner hva du mener! Men det beste er jo å vente så lenge som mulig, så slipper man denne tydingen av testerSå gøy!!Jeg tenkte jeg skulle teste i dag jeg også.. Men så turte jeg ikke! Haha.. Får se om jeg tør i morgen 12 dpo
Har så god følelse og er redd for å bli skikkelig skuffa
![]()
Bra du sier det!! Hurra
Så bra! Prøver på en cb digital i morgen elller fredag
Jeg er med!!Blir spennende å se! Jeg synes det er vanskelig å se to streker på testene dine, men det er jo ikke enkelt å få de med på bildet bestandig. Krysser fingrene for sterkere test i morgen
![]()
Ja er vel nesten håpløst, ser det bedre i virkeligheten og på mobilen min Takk ^_^ satser på at du får flytte inn i augustforum!Gratulerer til alle med positiv test!Til dere andre, velkommen i IKM uke 51
Mensen kom som bestilt, så da er det pp 4 på gang
![]()
Skjønner hva du mener! Men det beste er jo å vente så lenge som mulig, så slipper man denne tydingen av testerSå du er flink som klarer å vente
![]()