IKM uke 47

Iiik, sjekk den a!
8334157ea502d6c3b45d95e4358b15aa
Hvisker gratulerer ;-)

Herregud.... 10dpo, ikm 22. I dag kom det litt sånn smått med blod, brunlig .... Kommer TR så tidlig nå... Gir helt opp her..... :( er jo bare 10 DPO jo...

Det der er ikke "noe". Det er en tydelig strek. Du er gravid!!!!!
Bra du sier det!! Hurra:D

Ser jo streken tydelig! :))
Så bra! Prøver på en cb digital i morgen elller fredag:D

Ser nokså positive ut dine! :) Jeg fikk samme strek som i går, kanskje litt tydeligere etter frist i dag enn i går. I morgen burde det ha doblet seg hvis det i det hele tatt er noe. De bildene jeg tok før frist ble så dårlige at det ikke er vits å legge ut, men legger ut et bilde tatt 10 min. etter frist. Tydeligere strek i virkeligheten enn det som kommer frem på bildet da (er ikke sikkert man ser det her inne en gang). Ny testedate i morgen? :)
Jeg er med!! :happy: Blir spennende å se! Jeg synes det er vanskelig å se to streker på testene dine, men det er jo ikke enkelt å få de med på bildet bestandig. Krysser fingrene for sterkere test i morgen:)

Så gøy!! :D Jeg tenkte jeg skulle teste i dag jeg også.. Men så turte jeg ikke! Haha.. Får se om jeg tør i morgen 12 dpo :) Har så god følelse og er redd for å bli skikkelig skuffa :p
Skjønner hva du mener! Men det beste er jo å vente så lenge som mulig, så slipper man denne tydingen av tester;) Så du er flink som klarer å vente:)

Bra du sier det!! Hurra:D

Så bra! Prøver på en cb digital i morgen elller fredag:D

Jeg er med!! :happy: Blir spennende å se! Jeg synes det er vanskelig å se to streker på testene dine, men det er jo ikke enkelt å få de med på bildet bestandig. Krysser fingrene for sterkere test i morgen:)

Da blir det spennende i morgen! :happy: Ja er vel nesten håpløst, ser det bedre i virkeligheten og på mobilen min :P Takk, krysser for deg også :)

Gratulerer til alle med positiv test! ❤️ Til dere andre, velkommen i IKM uke 51 :) Mensen kom som bestilt, så da er det pp 4 på gang :)

Back
Topp