Tusen takk ^_^ håper tanta di holder seg langt langt vekkGratulerer så mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ^_^ håper tanta di holder seg langt langt vekkGratulerer så mye![]()
Tusen takk ^_^ håper tanta di holder seg langt langt vekk![]()
Jeg bruker for det meste eBay testene. Fikk aldri skyggestreker når jeg ikke var gravid.Er det noen av dere som har erfaring med billigtester fra ebay? Jeg hadde ikm på tirsdag, men det slår ikke ut noe på testene, det er bare svake svake skyggestreker :-(
Jeg tok en cb+ nå på kvelden, den er svaaaakt positiv. Men jeg innbiller meg at den burde vært sterkere så lenge etter IkmJeg bruker for det meste eBay testene. Fikk aldri skyggestreker når jeg ikke var gravid.
Det spørs jo når egget festet seg. Ser ganske sterk for min del. Pluss at den er tatt på kveldenJeg tok en cb+ nå på kvelden, den er svaaaakt positiv. Men jeg innbiller meg at den burde vært sterkere så lenge etter Ikm
Tusen takkDet spørs jo når egget festet seg. Ser ganske sterk for min del. Pluss at den er tatt på kveldenGratulerer.
Da tror jeg at jeg går over til terminklubbenTusen takkKrysser fingrene for at den er sterkere i morgen
![]()
i morgest sank temperaturen under den røde streken på FF, og TR kom..TR kom idag, trodde jeg. Hadde friskt litt "slimete" lyst blod på papiret og når jeg sjekka med finger. Etter det har det vært hvitt og tørt. Skjønner ingenting. Ikm i dag 12dpo.