IKM uke 47

Tusen takk ^_^ håper tanta di holder seg langt langt vekk :D

Takk for det! :) Men tror den kommer i nærmeste fremtid etter 3 dager med skyggestrek på bt, lite håp da tror jeg... :P

Over ikm, ingen tante å sjå!

Da dukket tanta opp her :(

Er det noen av dere som har erfaring med billigtester fra ebay? Jeg hadde ikm på tirsdag, men det slår ikke ut noe på testene, det er bare svake svake skyggestreker :-(
Jeg bruker for det meste eBay testene. Fikk aldri skyggestreker når jeg ikke var gravid.

Jeg bruker for det meste eBay testene. Fikk aldri skyggestreker når jeg ikke var gravid.
Jeg tok en cb+ nå på kvelden, den er svaaaakt positiv. Men jeg innbiller meg at den burde vært sterkere så lenge etter Ikm

Vedlegg

• 1447963307933.jpg
    1447963307933.jpg
    22,7 KB · Visninger: 108
Jeg tok en cb+ nå på kvelden, den er svaaaakt positiv. Men jeg innbiller meg at den burde vært sterkere så lenge etter Ikm
Det spørs jo når egget festet seg. Ser ganske sterk for min del. Pluss at den er tatt på kvelden :) Gratulerer.

Det spørs jo når egget festet seg. Ser ganske sterk for min del. Pluss at den er tatt på kvelden :) Gratulerer.
Tusen takk :-) Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen :-)

TR kom idag, trodde jeg. Hadde friskt litt "slimete" lyst blod på papiret og når jeg sjekka med finger. Etter det har det vært hvitt og tørt. Skjønner ingenting. Ikm i dag 12dpo.

Last edited:

Vedlegg

• 1448001271265.jpg
    1448001271265.jpg
    22,2 KB · Visninger: 97
Gratulerer til alle med positiv test! :) Jeg har enda ikke fått tr, men den er sikkert bare forsinket etter SA jeg hadde for 4 uker siden. Er på 4. dagen med skyggestrek på gtest, så da regner jeg bare med at kroppen gir meg disse dumme skyggestrekene etter SA..

Liste oppdatert

Tr kom i går, 3 dager forsinket. Men det gjør ikke noe, for da får vi også med oss neste pp. Så ut til å kunne gå glipp av den, da jeg skal bort.
Ei dame her hadde drømt vi skulle få tvillinger 20. august (på sambo's dag). Nå er sjansen der :)

Back
Topp