IKM uke 47

Skal si d var mange gravide i denne ikm gruppen:o Måtte flytte til neste uke, men med prosenten for å lykkes ser jeg jo at jeg skulle vært her istedet:p GRATULERER så mye til alle dere med positiv test!!:D

Da har mensen kommet for fullt. En dag lenger lutealfase denne måneden :p kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Går inn i pp 5 nå :shy:

Er det noen av dere som har erfaring med billigtester fra ebay? Jeg hadde ikm på tirsdag, men det slår ikke ut noe på testene, det er bare svake svake skyggestreker :-(

Er det noen av dere som har erfaring med billigtester fra ebay? Jeg hadde ikm på tirsdag, men det slår ikke ut noe på testene, det er bare svake svake skyggestreker :-(

Har ikke erfaring med de, men er på 3. dagen med skyggestreker på billigtester, blir gal av de supersvake strekene..Jeg har riktignok ikm i morgen da.

Samme svake strek i dag også, vært sånn siden tirsdag. Er vel bare de skyggestrekene man kan få etter en SA da..Venter tanta i morgen. Men rart at streken kommer før frist synes jeg.

Har ikke erfaring med de, men er på 3. dagen med skyggestreker på billigtester, blir gal av de supersvake strekene..Jeg har riktignok ikm i morgen da.
Jeg må innom på apoteket i dag å kjøpe en "ordentlig" test :-)

Håper din blir sterkere :-)

Back
Topp