Du kan flytte meg ifra gravid til TR. I natt startet fossblødningen, tross fin rosa strek på testen i går kveld![]()
Huff, så kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan flytte meg ifra gravid til TR. I natt startet fossblødningen, tross fin rosa strek på testen i går kveld![]()
Ser litt utflytende ut, er den tørka? Er ihvertfall rosa da, ikke grå
glemte bilder![]()
![]()
Den er ny tatt de sier jo ikke se på den etter 5 min, så er jo bilde etter tre min , men er jo bare 9 dpo så er jo veldig svakSer litt utflytende ut, er den tørka? Er ihvertfall rosa da, ikke grå![]()
Ser litt utflytende ut, er den tørka? Er ihvertfall rosa da, ikke grå![]()
Har så lyst å teste
Men vet ikke om jeg gidder å kjøpe dyr test på apoteket nå når jeg mest sannsynlig får billige tester i posten i morgen![]()
Kjenner at jeg blir drittlei av at skyggestrekene på testene fra bt gir meg håp. På torsdag 8dpo trodde jeg virkelig at det gikk vår vei. Men strekene er å forblir en skyggestreker. Har brukt opp så mange tester på bare fjas. Ble gravid i juli på første forsøk og testet da positivt 11 eller 12 dpo, men mistet i uke 6Ønsket om å bli gravid er stort. Kjenner at jeg ikke skal teste så tidlig neste gang.
På min Samsung trykker du bare på de tre prikkene helt til høyre og tar ATTACH pictureTok en test i kveld. Trodde først jeg så en strek, er 11 dpo.. Men tror nok det bare var ett nske om en strek. Tenkte jeg skulle laste opp bilde så kan dere se![]()
Hvordan gjør jeg det når jeg sitter på telefon?
På min Samsung trykker du bare på de tre prikkene helt til høyre og tar ATTACH picture![]()

Om jeg hadde el når jeg tror den var, er jeg 11 dpo i dagHvor mange dpo er du?![]()