IKM uke 47

Idag fikk jeg endelig posetiv el test! Cd 26 idag. Får se når det blir el. Testen jeg tok kl. 08.00 var nesten posetiv, tok kl. 12. 15 og 14.45 posetive :-)
image.jpeg

Da er jeg i 9dpo fikk jo litt posetiv i går men var usikker tok da 3 stk og alle var strek /skygge. I dag har jeg tatt to stk Hva tror dere er de på vei til og bli posetiv eller har jeg strek syn

ImageUploadedByBV Forum1447602533.897429.jpg

Jaja, med litt sammenligning så synes jeg at jeg ser noe rosa der likevell! Eneste som kan gi svar er sterkere tester, forhåpentligvis i morgen :)

Har så lyst å teste
Men vet ikke om jeg gidder å kjøpe dyr test på apoteket nå når jeg mest sannsynlig får billige tester i posten i morgen :-P

Kjenner at jeg blir drittlei av at skyggestrekene på testene fra bt gir meg håp. På torsdag 8dpo trodde jeg virkelig at det gikk vår vei. Men strekene er å forblir en skyggestreker. Har brukt opp så mange tester på bare fjas. Ble gravid i juli på første forsøk og testet da positivt 11 eller 12 dpo, men mistet i uke 6 :( Ønsket om å bli gravid er stort. Kjenner at jeg ikke skal teste så tidlig neste gang.

Kjenner at jeg blir drittlei av at skyggestrekene på testene fra bt gir meg håp. På torsdag 8dpo trodde jeg virkelig at det gikk vår vei. Men strekene er å forblir en skyggestreker. Har brukt opp så mange tester på bare fjas. Ble gravid i juli på første forsøk og testet da positivt 11 eller 12 dpo, men mistet i uke 6 :( Ønsket om å bli gravid er stort. Kjenner at jeg ikke skal teste så tidlig neste gang.

Sier meg enig!!

Tok en test i kveld. Trodde først jeg så en strek, er 11 dpo.. Men tror nok det bare var ett nske om en strek. Tenkte jeg skulle laste opp bilde så kan dere se :)
Hvordan gjør jeg det når jeg sitter på telefon?

Tok en test i kveld. Trodde først jeg så en strek, er 11 dpo.. Men tror nok det bare var ett nske om en strek. Tenkte jeg skulle laste opp bilde så kan dere se :)
Hvordan gjør jeg det når jeg sitter på telefon?
På min Samsung trykker du bare på de tre prikkene helt til høyre og tar ATTACH picture :)

Back
Topp