Får håpe at jeg er en av de som tester positivt seintEg kan ikkje se strek, men håpet er jo ikkje ute før tr kommer eventueltnoen tester seint positivt andre tidlig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe at jeg er en av de som tester positivt seintEg kan ikkje se strek, men håpet er jo ikkje ute før tr kommer eventueltnoen tester seint positivt andre tidlig
![]()
Dagens test tatt nå. Har mistet litt håpetFøler jeg klarer å skimte strek på hver test jeg tar uten at den blir så særlig sterkere. Er det fortsatt håp? Er 10dpo :/Vis vedlegget 145760
Fikk fin strek på torsdag, blenda i går og i dag morges. Var sikker på det var kjemisk, helt til kveldens test! Blir så forvirraHodet mitt spinner...
Vis vedlegget 145815
Ser to streker.!!!tok en til er jo bare 8 dpo Ser dere noe ?![]()
Jo, ser streken godt. Men bildet ble ikke bra, ble gjenskinn.Rare greier... Men ser du ikke streken uten å demontere testen?
Får bare håpe på sterkere streker tatt 3 stk i dag alle med liten strek men rosa og like tjukk , men jubler ikke før testen med to sterke streker lyser mot megSer to streker.!!!
Planen var å teste i morgen. Men har enda ikke skaffet meg testFlere som skal teste i morgen?![]()
Flere som skal teste i morgen?![]()
Tester i morgen i håpnom to litt sterkere streker ♡Flere som skal teste i morgen?![]()
Vanskelig å se. Men kanskje jeg skimter noe....Vis vedlegget 145885
Ser dere streken? Har lest litt rundt og forstått at disse testene ikkje er like sensitive som billige-tester sine, så har bestilt noen flere fra billige-tester no![]()
Hurra!
Jeg ser streken! Gratulerer!Vis vedlegget 145885
Ser dere streken? Har lest litt rundt og forstått at disse testene ikkje er like sensitive som billige-tester sine, så har bestilt noen flere fra billige-tester no![]()