IKM uke 47

Fikk denne testen i dag! Dette er etter tidsfristen da, siden jeg bare tok testen og gikk å la meg igjen.

Men har aldri fått noe på test før uansett hvor lenge jeg har ventet! :-)
ImageUploadedByBV Forum1447485317.393313.jpg

ImageUploadedByBV Forum1447485354.243265.jpg
ImageUploadedByBV Forum1447485365.859684.jpg

Ikke si det, da.. :nailbiting:

Tanken har slått meg.. Men, eh. Ja, da hadde jeg gått i bakken, for å si det sånn.. rart å tenke på at jeg ikke skal få vite det før uke 18, egentlig...

Heh.. E da første? Søster mi fekk nett tvillinga, der merka me da på sf måling før ul;) evt kan du nok få tidli ul om du mistenke da seriøst før uke 18;)

Kan si at denne pp er ferdig. Tr begynner å melde sin ankomst nok en gang :-( hadde ul på torsdag også. De ville vel ha sett om det var noe.... Lykke til videre alle sammen :-)

Hehe, det ble visst ikke noe lama-genser på meg :-P tok en test i morges. Svake menneske, haha! Syns jeg kunne skimte noe ultrasvakt, men ikke nok til å få med på bilde. 10 dpo og det murrer og stikker. Og jeg synes puppene føles litt tyngre.

Dagens test tatt nå. Har mistet litt håpet :( Føler jeg klarer å skimte strek på hver test jeg tar uten at den blir så særlig sterkere. Er det fortsatt håp? Er 10dpo :/
ImageUploadedByBV Forum1447503227.341966.jpg

Jaja, første testen trodde jeg virkelig slo til, men så var d met bare en flekk på den! Så, blenda, blenda :( 10 dpo.

ImageUploadedByBV Forum1447505568.832563.jpg

Den øverste kom det kun en halv strek på, så den er nok defekt! Klarte å presse ut noen dråper til med urin til ny test, men ser ikke noe, så om du ser er jo det heeelt toppers:D

Haha nå kan det jo hende jeg har streksyn da men :p Ville nok tatt en ny test ihvertfall

Back
Topp